  • 1. Data: 2004-12-15 18:45:44
    Temat: jak brzmi????
    Od: "Piotrekd1" <p...@i...pl>

    jak brzmi pełna nazwa art.171 ust.1 ustawy prawo bankowe ????? czy
    ktos moze mi to przytoczyc???? i jakie groza tego konsekwencje za
    zlamanie tego paragrafu????

  • 2. Data: 2004-12-15 18:53:15
    Temat: Re: jak brzmi????
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrekd1" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > jak brzmi pełna nazwa art.171 ust.1 ustawy prawo bankowe ????? czy
    > ktos moze mi to przytoczyc???? i jakie groza tego konsekwencje za
    > zlamanie tego paragrafu????

    Rozumiem, że chodzi o treśćprzepisu a nie "nazwę";

    Art. 171. 1. Kto bez zezwolenia prowadzi działalność polegającą na
    gromadzeniu środków pieniężnych innych osób fizycznych, prawnych lub
    jednostek organizacyjnych niemających osobowości prawnej, w celu udzielania
    kredytów, pożyczek pieniężnych lub obciążania ryzykiem tych środków w inny
    sposób, podlega grzywnie do 5.000.000 złotych i karze pozbawienia wolności
    do lat 3.

    M.