  • 11. Data: 2008-08-01 16:06:04
    Temat: Re: internet i problemy z łączem
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "SlawcioD" napisal:

    > ja swoim uzyszkodnikom daje gwarancje (minimalny gw transfer do i z
    > routera brzegowego) jezeli usluga nie dziala w takich parametrach to
    > uzyszkodnik dostaje zwrot. jak wiem ze pad sieci dotyczy sporego fragmentu
    > infrastruktury to WSZYSTKIM poszkodowanym z automatu daje bonifikate 1/30
    > per dzien. z wifi wyszedlem bo wiem ze w obecnych warunkach technicznych
    > jest to bezssens i tylko by mi napedzilo problemow.
    >
    > btw. niezle kwiatki mozna znalezc w umowie z UPS ;)

    UPS rozwozi pakiety kurierami? (;

  • 12. Data: 2008-08-01 19:59:04
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:

    > UPS rozwozi pakiety kurierami? (;

    oczywiscie UPC ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 13. Data: 2008-08-02 07:29:29
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    nadir pisze:
    > Przypadek nie podobny bo odbiornik/karta wifi nie jest uszkodzona.

    > Kable telefoniczne ulegaja czasmi uszkodzeniom, zlacza namakaja, styki
    > sniedzieja, taki urok kabli, czy w/g Ciebie abonenci tepsianej neostrady
    > powinni we wlasnym zakresie i za wlasne pieniadze naprawiac takie kable?

    a oprocz abo za neo placisz za tel? bo tam jest wliczony koszt
    utrzymania tepsianego druta ;)

    > Tym bardziej nie jest to wina abonenta.

    > Miedzy innymi za to sie placi abonament, zeby operator utrzymywal i
    > rozwijal infrastrukture i to generalnie operator odpowiada za jakosc
    > dostarczanego sygnalu.

    chyba ze jest to niezalezne od opa/dostawcy (np zaklocanie przez inne
    nadajniki)

    > Generalnie to dobrze jest poczytac umowe i regulamin to moze wyjasnic
    > watpliwosci kto, za co odpowiada, ale na ogol mozna rozwiazac wtedy
    > umowe z winy operatora, tylko czy to rozwiazanie interesuje aboneta?

    cena 200pln za apka + instalacja to nawet bardzo okazyjnie wychodzi.
    co do umowy - patrz to co napisalem wyzej. ale fakt kazda umowe
    (niezaleznie czy na internet od isp'a czy umowe o karte kredytowa)
    nalezy uwaznie przeczytac przed podpisaniem bo pozniej mozna niezle wdepnac.

    u mnie np karty sa dzierzawione przez okres 2lat (tyle maja gw) a
    pozniej przechodza na wlasnosc abo.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 14. Data: 2008-08-02 15:36:20
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 1 Sie, 17:57, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:

    > btw. niezle kwiatki mozna znalezc w umowie z UPS ;) zwlaszcza wersji
    > biznesowych ich uslug ;)

    Mozesz napisac jakie to kwiatki?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 15. Data: 2008-08-04 11:29:05
    Temat: Re: internet i problemy z ??czem
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Rafal M pisze:

    > Mozesz napisac jakie to kwiatki?
    >

    > Pozdrawiam
    > Rafal

    tak sie zastanawiam czy ,,Warunkami Właściwego Użytkowania" nie powinny
    byc fragmentem regulaminu swiadczenia usług a nie osobnym dokumentem...

    chodzi glownie o to ze w taryfach biznes nie mozna dzielic lacza, o czym
    dowiadujemy sie nie z regulaminu ale wlasnie z WWU.

    no i ich wspanialy system rozliczeniowy rzadzi ;) faktury wystawiane z
    data przyszla.

    btw zadzwon do upc i zapytaj sie czy mozna dzielic lacze;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. dalej nie kopalem bo dla mnie bylo to kluczowy warunek podpisania umowy.