  • 1. Data: 2006-12-17 16:50:28
    Temat: informacja o nielegalnym programie
    Od: Marek <n...@n...spam>

    czy informacja o nielegalnym programie/cracku, tzn. informacja że taki
    program istnieje, podanie jego nazwy bez podawania linku do niego jest
    nielegalne

    tzn. jakby ktoś napisał że np. program do łamania zabezpieczeń
    antypirackich nowego windows Vista znajduje się dajmy na to w takiej a
    takiej sieci p2p i podał by linka do tego programu, to chyba złamał by
    prawo ?

    ale jeśli w informacji była by tylko nazwa tego czegoś, i nie podane
    by było dokładnie gdzie (tzn. w jakiej sieci p2p albo na jakiej
    stronie), była by tylko informacja że coś takiego istnieje (i podana
    nazwa), to co wtedy ?

    podobna sytuacja była wtedy, kiedy ten młody koleś co złamał
    zabezpieczenia DVD, puścił inny program łamiący iTunes, media
    komputerowe od razu puściły wiadomość o tym że DVDJon itd.., ale nie
    widziałem tam w tych informacjach nazwy tych narzędzi

    wiadomym jest że teraz wystarczy że się poda nazwę, i kto będzie
    chciał i miał trochę szarych komórek pod czaszką to znajdzie czego
    szuka, ba, w czasie kiedy istnieje wikipedia, nawet nie trzeba nazwy
    podawać, wystarczy inne okoliczności, jak np. pseudonim autora, lub
    inne szczegóły, ktoś sobie wejdzie na wiki i znajdzie to co trzeba

  • 2. Data: 2006-12-17 19:04:19
    Temat: Re: informacja o nielegalnym programie
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 17 Dec 2006 17:50:28 +0100, Marek napisał(a):

    > czy informacja o nielegalnym programie/cracku, tzn. informacja że taki
    > program istnieje, podanie jego nazwy bez podawania linku do niego jest
    > nielegalne

    Nie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-12-17 19:53:18
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > wiadomym jest że teraz wystarczy że się poda nazwę, i kto będzie
    > chciał i miał trochę szarych komórek pod czaszką to znajdzie czego
    > szuka

    szok! trzeba szybko powiadomic Ziobra, zeby zamknal Google'a!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2006-12-18 09:56:02
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 17 Dec 2006 20:53:18 +0100, rezist.com napisał(a):

    > szok! trzeba szybko powiadomic Ziobra, zeby zamknal Google'a!

    Tomek! Wypluj te słowa :))))))))

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --