  • 241. Data: 2024-10-24 21:28:09
    Temat: Re: imigranci
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-24 o 17:59, alojzy nieborak pisze:
    > filantrop i biznesmen George Soros
    > ze swoim Open Society Fund lub. Program założyły Fundacje Otwartego
    > Społeczeństwa i dwanaście innych fundacji Europejski program integracji
    > i migracji (EPIM).
    cyt.
    EPIM zarządza i katalizuje ekosystem migracji poza granicami
    https://epim.info

    Po co od razu katalizować/zachęcać?

    Wielki raport z objawień: promotorzy masowej imigracji i ich prawdziwe
    motywy Friederike Beck w tej książce intensywnie zajmują się elitarnymi
    sieciami w UE, ONZ, superbogatymi fundacjami i organizacjami
    pozarządowymi, które mówią o nieograniczonej migracji do Europy
    https://ulenhus-papenburg.de/shop/item/9783864453106
    /die-geheime-migrationsagenda-von-friederike-beck-ge
    bundenes-buch

    Pani Becka napisała książkę ( megawrzuta.pl/6rqyuesz ) i zaraz psy ja
    zagryzły, przypadek jak u ruskich. Książkę właśnie se zassałem. Jest w
    jęz. niemieckim więc trza ctrl+c -> ctr+v do translatora.

    Paczam, paczam i w książce 166x pada "Soros" :)

    cyt z Die geheime Migrationsagenda

    George Soros i jego międzynarodowa sieć fundacji.
    Jedną z głównych sił napędowych agendy migracyjnej, która nie jest
    dostrzegana przez europejską opinię publiczną, jest ,,filantrop" i
    miliarder funduszy hedgingowych George Soros, który przez lata zbudował
    ogromną sieć prywatnych fundacji. Jak zobaczymy poniżej, wiele z nich
    zajmuje się przede wszystkim kwestią migracji. Oczywiście, na pierwszym
    planie znajdują się względy humanitarne.

    Superpaństwo UE z pomocą uchodźców?
    Na stronie internetowej Sorosa georgesoros.com, Mohamed A. El-Erian,
    główny doradca ekonomiczny Allianz i doradca Baracka Obamy, wypowiedział
    się w artykule ,,Uchodźcy i reformy w Europie" z dnia 21 września 2015
    roku. 182 Wyraził w nim nadzieję, że kryzys uchodźczy posłuży jako
    katalizator zwiastujący ostateczne zjednoczenie Europy na wszystkich
    poziomach

    Open Society Foundations George'a Sorosa prowadzi międzynarodową
    inicjatywę migracyjną zgodnie ze swoimi przekonaniami. Inicjatywa ta, z
    siedzibą w USA i licznymi europejskimi oddziałami, jest obecnie
    szczególnie aktywna w Europie. Inicjatywa ta nie przeznacza swoich
    znaczących zasobów finansowych na zwalczanie przyczyn ucieczki i
    opuszczenia ojczyzny, ale zamiast tego podnosi ucieczkę i migrację do
    wartości samej w sobie, tak jakby była to kwestia
    migracji jako wartości samej w sobie, tak jakby było to prawo człowieka,
    które należy chronić, a nawet promować i którego należy się domagać.
    Dzięki temu pseudo-humanizmowi Soros chroni zarówno sprawców wojen i
    kryzysów, jak i ich beneficjentów, a skutki wojen i kryzysów odsuwa od
    sprawców. W pewnym sensie Soros chroni również samego siebie: W moich
    badaniach nad działającą na całym świecie międzynarodową organizacją
    kampanijną 185 odkryłem, że Soros stoi za tą organizacją na kilku
    poziomach. Na samym początku tak zwanej arabskiej wiosny Avaaz aktywnie
    przyłączył się do wojny informacyjnej przeciwko Syrii i zainwestował co
    najmniej 3 miliony w darowizny na wyposażenie wątpliwych ,,dziennikarzy
    obywatelskich". kalibru kłamcy i oszusta, jakim jest ,,Syryjczyk Danny".
    Ludzie ci zostali przemyceni do Syrii przez Avaaz szlakami
    przemytniczymi i wcześniej stworzonymi systemami tuneli z Libanu.

    etc. etc

  • 242. Data: 2024-10-24 21:42:03
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    > No, będzie dość tego odpytywania głupka z zamiarów Sorosa :) Murzyni
    > mają darmo w sklepach :) Skąd ty bierzesz takie pomysły? Nawet na
    > pudelku takich nie mają :)

    Znaczy w tefałenach tego ni ma, trza samemu w necie w necie:)

    Tu np. taszczą LCD:
    https://x.com/VelchevMario/status/184499766511889630
    7

    https://www.youtube.com/watch?v=AfWm5thhwVU&t=76s
    https://www.youtube.com/watch?v=Rwpa_rhCaQY&t=17s

    Zakupki są darmowe od czasu jak murzyna udusili.

  • 243. Data: 2024-10-25 09:08:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Oct 2024 21:14:08 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > I dlatego my ich też nie wpuszczamy.

    Nie wpuszczać na granicy to jedno, ale jak już przejdą nielegalnie?

    Złożyć wniosek mają prawo, natomiast nasze "wypychanie", to nie wiem
    na ile legalne, choc chyba skuteczne :-)

    A jak nie ujawnią z jakiego kraju przyszli, to gdzie ich wydalić ?

    J.

  • 244. Data: 2024-10-25 09:10:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > na ile legalne, choc chyba skuteczne :-)
    >
    > A jak nie ujawnią z jakiego kraju przyszli, to gdzie ich wydalić ?

    Czy właśnie nie zachęciłeś żeby "ujawniali" że przybyli do Polski z
    Niemiec? :-)

    --
    A. Filip

  • 245. Data: 2024-10-25 09:12:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Oct 2024 06:16:49 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Jak wygląda program integracyjny i edukacyjny takiego immigranta z
    > wykształceniem postawowywm bez najomości jakiegokolwiek zawodu
    > dostepnego w Europie?

    Do podkładania detali pod prasę wielkiego wykształcenia nie potrzeba.
    Podobnie np do sprzątania czy noszenia cegieł na budowie, czy
    zbierania pomidorów w szklarni.

    > To już druga dziedzina poza alarmami bombowymi gdzie wydajesz się dużo
    > wiedzieć :)
    > Jak mają wizę studencka to są ci, którzy przypłyneli na pontonach czy
    > tez ci co domagaja się szariatu?

    Problem w tym, ze czasem szariatu domagają sie już ci urodzeni na
    miejscu..

    J.

  • 246. Data: 2024-10-25 10:00:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > zbierania pomidorów w szklarni.

    > Problem w tym, ze czasem szariatu domagają sie już ci urodzeni na

    A ilu z nich domaga się szariatu "dla wszystkich" a ilu "jak OBIE strony
    (sporu) chcą"? Jak *obie* strony małżeństwa chcą to RP3 ma zakazać
    także rabinowi wypowiedzenia "nie (bardzo) wiążącej opinii w świetle
    świeckiego prawa RP3"? W RP3 prawo kanoniczne (KRK) rozstrzyga o
    unieważnieniach (rozwodach) kościelnych. RP3 ma tego zakazać czy tylko
    (starannie) kontrolować co *i jak* sądy kościelne mogą wymusić,
    kogo i za co mogą sądzić? Jak ostatecznym batem jest "tylko" wydalenia
    z KRK (ekskomunika) to Bóg z nimi.

    Takich co chcą "szariatu dla wszystkich" pewnie paru+ jest. Tyle że ja
    jakoś odnoszę wrażenie nadymania ich liczby przez wciskanie do tego
    samego wora także tych co chcą szariatu jako "sądu polubownego" jak
    obie/wszystkie strony chcą/chciały. Jak się "wykręca" (nie chce
    zrozumieć) co druga strona (naprawdę) chce to trudno "kraść" poparcie.
    Trzeba się pytać komu "może zależeć" żeby to wykręcać?

    --
    A. Filip

  • 247. Data: 2024-10-25 10:28:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.10.2024 o 06:44, Shrek pisze:

    > Swoją drogą to lewica musi mieć niezłe zwarcie w mózgu. Walczą o prawa
    > LGBT i jednocześnie popierają ludzi walczących o to żeby gejow zrzucać z
    > dachów...

    Lewica popiera katolskie prawactwo? Serio?

    A szury mają rację.
    PS - i konfederosja!
    Piotr

  • 248. Data: 2024-10-25 11:28:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Oct 2024 10:00:26 +0200, A. Filip wrote:

    > A ilu z nich domaga się szariatu "dla wszystkich" a ilu "jak OBIE strony
    > (sporu) chcą"?

    Chyba jednak dla wszystkich, bo jak obie strony chcą, to mogą sobie
    stosować.

    W Anglii i Hamburgu "Sharia Patrol" łaził po okolicznych sklepach, i
    prosił, aby przestali sprzedawać alkohol.

    Co w naszym prawie jest w kompetencji rady miejskiej, wygrają wybory,
    to mogą wprowadzić :-)
    Ewentualnie zajrzą do ustawy i zobaczą, kiedy nie wolno.
    100m od kościoła nadal jest?

> [...]
    > (starannie) kontrolować co *i jak* sądy kościelne mogą wymusić,
    > kogo i za co mogą sądzić? Jak ostatecznym batem jest "tylko" wydalenia

    no ale w kwestii rozwodów to prawo RP sie izoluje od kościoła.
    A tu jak miałoby być w twojej wizji?

    -zawarli dobrowolnie szariackie małżeństwo, to rozwodzic się muszą po
    szariacku?

    -czy może jedna strona będzie mogłą wystąpic o rozwód cywilny, bo
    przestał jej się szariat podobać ?

    -akurat w islamie rozwód mąż robi łatwo ... i taki religijny ma być
    automatycznie tez cywilny, czy nie ?

    > Takich co chcą "szariatu dla wszystkich" pewnie paru+ jest. Tyle że ja
    > jakoś odnoszę wrażenie nadymania ich liczby przez wciskanie do tego

    No jak widać - ok 2 tys ludzi demostrowało w Hamburgu.
    Niewiele. Na razie.

  • 249. Data: 2024-10-25 11:42:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.10.2024 o 07:00, Shrek pisze:

    > Tu akurat Kwiatek.

    Nie, nie.
    To gada Shrek, że Kwiatek tak gada, bo niczego nie zrozumiał z tego, co
    gada Kwiatek.

    Shrek sobie uroił, że Kwiatek gada (nie pierwszy raz zresztą sobie roi
    co Kwiatek gada też w innych tematach), że należy im zapewnić ten sam
    poziom życia.
    A w rzeczywistości Kwiatek gada, że należy im zapewnić te same warunki,
    które umożliwią im ten sam poziom życia.
    I Kwiatek gada, że Shrek nie widzi sprzeczności w tym co sam gada.

    Shrek z jednej strony oczekuje integracji (i ma pretensje do nich, że
    się złośliwie się nie integrują) i chęci do pracy (i ma pretensje do
    nich, że nie chce im się robić, bo przecież przyjechali po socjal), a z
    drugiej strony oczekuje taniej siły roboczej (za gówno płacę, przy
    której nie ma szans na ten sam poziom życia, o kredycie na 30 lat na
    mieszkanie z litości nie wspominając, bo przecież ich praca jest gówno
    warta) i traktowania tych ludzi jako gorszego sortu mającego obowiązek
    zaspokajania potrzeb białych prawilnych obywateli... za sam fakt, że
    biały prawilny człowiek wpuścił ich łaskawie na "swoją" ziemię.
    Shrek nie łączy kropek po prostu.

    Miał fart, że urodził się tam, gdzie się urodził, reszta miała pecha,
    więc są gorszymi ludźmi, a Shrek lepszym, więc oni nie zasługują na
    godną płacę za swoją pracę, bo biały prawilny obywatel potrzebuje taniej
    siły roboczej, a jak oni się buntują i nie chcą pracować za michę ryżu
    bez szans na normalny poziom życia, to są leniami, którym robić się nie
    chce, więc niech wypierdalają.
    Dlaczego białych prawilnych leniów, którym też się nie chce pracować za
    miskę ryżu, albo w ogóle im się nie chce pracować, wypierdalać za
    granicę nie chce? Spięcie w mózgu?
    To może ich wszystkich tych leniwych, łącznie ze śmierdzącymi białymi
    bezdomnymi, wsadzić do samolotu i wysłać za morze?

    > To znaczy konkretnie co?

    Pierdyliard rzeczy.
    Po pierwsze, żeby mieli takie same warunki, to muszą być tak samo
    traktowani.
    Dopóki ten warunek nie zostanie spełniony, dopóty nie będą mieli takich
    samych warunków.
    Byle biały bezdomny nasz polski śmierdzący żul, srający i lejący od
    miesięcy pod siebie, nocujący w przypadkowych klatkach schodowych i
    żebrzący pod biedrą, ma większe prawa od tych ludzi.
    Np. ma prawo w każdej chwili wyjechać do dowolnego kraju w UE i nawet
    podjąć pracę... bez pytania o zgodę innego białego urzędasa.
    Nikt nie wpada na pomysły żeby zrobić jakieś "przejściowe" obozy dla
    naszych białych polskich żuli, przetrzymywać ich tam miesiącami, gdzie
    biały prawilny i pracowity (w przeciwieństwie do tych leni, którym się
    nie chce pracować) urzędnik ma prawo łaskawie decydować o jego życiu,
    czy ma prawo pracować, czy nie ma.
    Taki biały prawilny polski śmierdzący żul, który od kilkudziesięciu lat
    w swoich oparach alkoholu ma wyjebane co się dookoła niego dzieje, to
    spoko, ale gdy imigrant protestuje, bo nie jest traktowany jak człowiek,
    bo byle przeciętny lokalny żul ma większe prawa od niego, to niech
    wypierdala jak mu się nie chce robić na białego prawilnego człowieka.

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    A szury miały rację.
    PS - i konfederosja.
    Piotr

  • 250. Data: 2024-10-25 11:51:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.10.2024 o 09:12, J.F pisze:

    > Do podkładania detali pod prasę wielkiego wykształcenia nie potrzeba.
    > Podobnie np do sprzątania czy noszenia cegieł na budowie, czy
    > zbierania pomidorów w szklarni.

    No właśnie. Z jednej strony płacz, że się nie integrują, a z drugiej po
    chuj ich uczyć i integrować, skoro potrzebujemy taniej siły roboczej?
    Jeszcze się czegoś naumieją i zażądają podwyżki, albo niedajboże jakichś
    praw na które nie zasłużyli, bo nie są biali, albo się tu nie
    urodzili... no to wtedy wypierdolić i wziąć następnego taniego i bez
    wykształcenia do podkładania detali i... dalej płakać, że się nie
    integrują i nie uczą.
    To logiczne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr