  • 231. Data: 2024-10-24 16:43:48
    Temat: Re: imigranci
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    > A po co Sorosowi mieszać rasy? Co on z tego ma?

    Aż tak głęboko do króliczej nory nie schodziłem.
    Jednak z wypowiedzi DE lewicowców czy "ż" można wywnioskować że coś jest
    na rzeczy.

    > A co do miliona, to
    > ostatnio PIS walnie Sorosowi pomagał.

    Łojej, pis, pis pis. Tematykę podjęto w 2011 za czasu Sikorki jak zaczął
    ściągać wysoko wykwalifikowanych ze wschodu. Jak już wyssali wszystkich
    chętnych z białorusi/ukrainy, import rozszerzyli o dalsze państwa.

    > Jakieś 300 tys. z tego miliona...
    > tyle że tu przynajmniej sprawa była jasna. Od każdego wzięto po paręset
    > do paru tys. EUR do podziału między swoich :)

    Tyle naliczyła komisja? Wg. internetów udowodniono chyba mniej niż 50
    "wziątek", poza tym to to pisoskie służby wykryły.

    > A Soros ma dosyć własnej
    > kasy. No, niech mi ktoś wytłumaczy po co Soros miesza rasy.

    Bezpośrednio? Nie wiem. Jak trafię wtedy dam Ci znać:)

    W sumie mam za swoje bo 15 lat temu czapkowałem lekkim ubogacenie PL w
    ilości 3-5%, ale czapkowałem wg. wzorca kanadadyjskiego/DE (sprzed
    2004r) tzn. sprowadzamy ludków wybitnych, a nie ludków z więzienia.

  • 232. Data: 2024-10-24 16:53:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak będę mieszkał w Polsce na jakiejs wiosce będąc tej wioski rodowitym
    > mieszkańcem i nie dość, ze nie będę chodził do kościoła to jeszcze
    > zrobię sobie jakąś apostazję to rozumiem przytula mnie do
    > chrześcijańskich piersi?

    Ale my mówimy o tych co wyjechali bo im się wioska nie podobała do
    miasta, a w mieście halaśliwe wieśniaki żądąją wioskowych zasad, bo im
    się miastowi nie podobiają.

    > https://singaporelegaladvice.com/law-articles/renoun
    cing-islam-singapore-procedure-implications/
    > Co też nb. odpowiada na Twoje wczesniejsze pytanie. Jest lista.
    > Wygląda, że wispisac się łatwiej niż w z kk w Polsce.

    Wygląda jak nasza apostazja, z tym że rzeczwiście skreślają cię z listy.
    Niepokój budzi że musisz być dorosly żeby się wypisać a jednocześnie w
    tle rozmawiamy o małżeństwach nieletnich:P

    > Co nie jest zwykle wykonalne to
    > "konwersja" do ateizmu.

    W sensie, że musisz sobie jakąś wiarę wybrać?;)

    > No widzisz, sam popierasz upaństwowienie szariatu :)

    Szariatu nie. NIe każde prawo to szariat:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 233. Data: 2024-10-24 16:59:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Oct 2024 16:43:48 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Bezpośrednio? Nie wiem. Jak trafię wtedy dam Ci znać:)

    Czyli nie masz pojęcia po co on to robi ale brak tej wiedzy nie
    przeszkadza ci spać spokojnie a co więcej, twierdzić stanowczo że to
    robi.
    Elementarna wiedza o tym że mieszanie ras, kultur czy populacji,
    dostępna każdemu a co dopiero facetowi o inteligencji sporo wyższej od
    przeciętnej, czyli Sorosowi, mówi że po przekroczeniu paru procent
    jednego ze składników mieszanka robi się wybuchowa. Naprawdę sądzisz że
    Soros przepada oglądać z okna uliczne rozróby i w tym celu marnuje swój
    majątek płacąc za transport Afrykanów?
    A inni ponadprzeciętnie inteligentni przywódcy rozmaitych europejskich
    miast, wiedząc o niecnych poczynaniach Sorosa, nie wybijają mu z głowy
    kreciej roboty? Mając ku temu całe państwowe aparaty bogato wyposażone w
    rozmaite tajne służby? Aaaa... prawda. Im przecież też zależy na tym by
    w ich państwach było jak najgorzej, a zamieszki były co sobotę.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 234. Data: 2024-10-24 17:29:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ponownie, Biblia się kłania. Nb. miłująca gejów prawica to chyba
    > chrześcijanie, czy cóś? Z dachów to nie wiem, ale który to uciekał
    > zdaje się z jakieś gejorgii po rynnie w Brukseli?

    Oni akurat są konsekwentni - karali by "wiernych" a nie siebie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 235. Data: 2024-10-24 17:59:24
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

> [...]
    > przeciętnej, czyli Sorosowi, mówi że po przekroczeniu paru procent
    > jednego ze składników mieszanka robi się wybuchowa.

    Myślę że wywołał kryzys w azji i niespecjalnie się przejął tym że ludzie
    stracili majątki. Z tego wnioskuję że niespecjalnie przejmuje się
    jakimiś rozróbami na ulicy.

    > Naprawdę sądzisz że
    > Soros przepada oglądać z okna uliczne rozróby i w tym celu marnuje swój
    > majątek płacąc za transport Afrykanów?

    Przepływów finansowych nie chce mi się szukać, tym zajmuja się
    profesjonaliści. Aczkolwiek na internetach trafiają się tu i ówdzie.

    Już w 2005 r., Kiedy migracja nie była jeszcze w pełnym rozkwicie,
    węgiersko-amerykański multimilioner, filantrop i biznesmen George Soros
    ze swoim Open Society Fund lub. Program założyły Fundacje Otwartego
    Społeczeństwa i dwanaście innych fundacji Europejski program integracji
    i migracji (EPIM). Jest prowadzony przez Roberta Boscha w Niemczech.
    Dziennikarz śledczy Friederike Beck w swojej książce Netzwerk for
    Migration (Sieć migracji) twierdzi, że prawie nieograniczone zasoby
    finansowe pozwoliły na to "Europa stała się kontynentem migracji lub
    migracji ".
    https://tinyurl.com/5a638pjx

    Sam MasterCard uroczyście ogłosił współpracę z Sorosem
    Wspomniany niemiecki portal dodaje, że nie jest jasne, kto deponuje
    pieniądze na tych kartach przeznaczonych dla nielegalnych, tj. Czy stoi
    za tym MasterCard, Soros lub Agencja Narodów Zjednoczonych ds.
    Uchodźców. W 2018 r. Agencja zapewni aż 155 mln euro na pomoc migrantom
    w samej Grecji! Już w 2016 r. MasterCard ogłosił wydanie przedpłaconych
    kart debetowych ...
    https://tinyurl.com/mvjw4vyj

    Utrzymywana jest gorąca linia telefoniczna pomiędzy mafiozami a
    fundacjami. Statki wysyłane przez fundacje (biorące pieniądze od innych
    organizacji, których łańcuszek zawsze, koniec końców zamyka fundacja
    Sorosa) utrzymują komunikację z mafijnymi łodziami za pomocą
    reflektorów, naprowadzają łodzie nielegalnych migrantów na swój kurs,
    synchronizują godziny wypłynięcia przemytniczych łodzi. Oprócz
    trockistowskich filantropów, których okrętem flagowym jest Soros
    https://www.salon24.pl/u/wawel/773423%2Cmisjonarze-i
    slamscy-pukaja-do-drzwi

    ... ujawniony przez słoweńską stronę Nova 24.
    Według strony UNHCR i UE, we współpracy z MasterCard i Soros, hojnie
    rozdają przedpłacone karty debetowe nielegalnym najeźdźcom.
    Podczas postoju w krajach Europy Wschodniej wypłacają gotówkę z
    bankomatów, aby zaopatrzyć się w zapasy. MasterCard ogłosił w 2016 r.,
    Że wydał przedpłacone karty debetowe ", aby zapewnić uchodźcom
    mobilność, elastyczność i godność ".
    W komunikacie prasowym z zeszłego roku MasterCard ogłosił także
    współpracę z Georgem Sorosem w celu "katalizowania i przyspieszenia
    rozwoju gospodarczego i społecznego dla grup szczególnie wrażliwych na
    świecie, zwłaszcza uchodźców i migrantów ".
    https://tinyurl.com/39488rad

    zajął się tym Matteo Salvini we Włoszech i przy dalszym wywieraniu
    nacisków politycznych, więc zarówno Gibraltar, jak i Panama cofnęły
    zezwolenie na żeglugę statku pod ich banderami. Jednocześnie ujawniają
    się potwierdzone informacje, że tak naprawdę znajduje się w tle za
    Wodnikiem George Soros, który sfinansował kampanie tym statkiem i był
    wspierany przez socjalistycznego premiera Hiszpanii Pedro Sanchez.
    Dziennikarz ujawnił więcej na temat ich połączenia na Twitterze Ruben
    Pulido, który pisze dla hiszpańskich portali internetowych CasoAislado w
    OKdiario.
    https://nova24tv.si/salvini-resuje-evropo-ustavil-je
    -sorosa-in-njegovo-ladjo-aquarius/

    180 wyników o mr.Sorsie: https://nova24tv.si/page/30/?s=soros

  • 236. Data: 2024-10-24 18:09:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Oct 2024 17:59:24 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Dziennikarz śledczy Friederike Beck

    A czy ten Beck powiedział dlaczego ten brzydki Soros wraz ze swoimi
    fundacjami robi z Europy "kontynent migracji"? Bo jak nie powiedział, to
    pewnie nie wie :) Ale to mu nie przeszkadza, wszak jakiś tajemniczy
    powód musi być. Przecież Soros nie może mieć dobrych intencji a to co
    wypisuje w statutach fundacji to jakaś ściema. I w ogóle, kto by tam
    czytał jakieś statuty...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 237. Data: 2024-10-24 18:24:04
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

> [...]
    > miast, wiedząc o niecnych poczynaniach Sorosa, nie wybijają mu z głowy
    > kreciej roboty? Mając ku temu całe państwowe aparaty bogato wyposażone w

    Zdania w UE/USA są podzielone. Lewaki chcą migrantów, prawaki już nie
    bardzo.

    > Im przecież też zależy na tym by
    > w ich państwach było jak najgorzej, a zamieszki były co sobotę.

    Waśnie masz ruchawk w DE, Francji czy Anglii i co? I pstro.
    W USA murzyni dalej mają okres darmowych zakupków w sklepach, wchodzą
    biorą co chcą i nic się nie dzieje :). I co ? I Nico.

  • 238. Data: 2024-10-24 20:29:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Oct 2024 18:24:04 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Waśnie masz ruchawk w DE, Francji czy Anglii i co? I pstro.
    > W USA murzyni dalej mają okres darmowych zakupków w sklepach, wchodzą
    > biorą co chcą i nic się nie dzieje :). I co ? I Nico.

    No, będzie dość tego odpytywania głupka z zamiarów Sorosa :) Murzyni
    mają darmo w sklepach :) Skąd ty bierzesz takie pomysły? Nawet na
    pudelku takich nie mają :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 239. Data: 2024-10-24 20:39:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Odnosnie czego? Jakości błota i szałasów? To są różnice ilościowo nie
    > jakosciowe. Poza tym sa jeszcze mniejsi więksi syfiarze i nie wszedzie
    > sraja po ulicach. Niekoniecznie ma to cos wspólnego z biedą.

    W zasadzie nie ma kraju gdzie beda by nie istniala, a mimo to do
    niektórych z nich się pchają. Właśnie różnca ilościowa jest istotne.

    > Jak wygląda program integracyjny i edukacyjny takiego immigranta z
    > wykształceniem postawowywm bez najomości jakiegokolwiek zawodu
    > dostepnego w Europie?

    Tak samo jak każdego innego, z tym że jak sobie załatwi papier że ma
    marurę to łatwiej mu się dostać na studia.

    ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 240. Data: 2024-10-24 21:14:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.10.2024 o 13:56, J.F pisze:
    > Artykuł 19 zakazuje wydaleń zbiorowych i chroni każdą osobę przed
    > usunięciem, wydaleniem lub wydaniem w drodze ekstradycji do państwa, w
    > którym istnieje poważne ryzyko, iż może być ona poddana karze śmierci,
    > torturom lub innemu nieludzkiemu lub poniżającemu traktowaniu albo
    > karaniu.
    >
    > nic tu nie piszą o legalności ... ale ... na Białorus wydalić w
    > zasadzie możemy, chyba ze ich tam Łukaszenko bić będzie.
    > Tylko ze Białoruś ich nie wpusci, jak bedziemy formalnie wydalać.

    I dlatego my ich też nie wpuszczamy.

    --
    (~) Robert Tomasik