  • 221. Data: 2024-10-24 13:56:52
    Temat: Re: imigranci
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Oct 2024 00:47:15 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > On był od dawna poważny, ale dopiero później zaczęto o tym mówić.

    hm, skoro wczesniej nie mówiono, to może nie był taki poważny.

    Fakt, że tam się zaczeły jakieś powstania i wojenki - my tu o
    niechcianych imigrantach, a im może pociski na głowy lecą.

    > Ja bym ich ładował na okręty desantowe i odstawiał na plażę po drugiej
    > stronie - ale wiem, ze to niehumanitarne :-)

    Jest to jakas koncepcja, ale:
    -nie będzie konfliktu z tamtym państwem?

    -nie zechcą wyjsc po rampie, i co - pradem ich, pałką, strzelać, czy
    wodą z hydrantu?

    > Nie. Nie wierz, ze oni na pontonach przez Morze Śródziemne płynęli. Były

    Ja tam pamietam jakies wycieczki "pontonem po Bałtyku".

    > statki, które ich podrzucały7 po brzeg i stamtąd desant na pontonach.

    Nic to nie zmienia - zawrócisz, to popłynie kilometr w bok i tam
    zejdzie na plażę.

    > Już pisałem, że prawo do azylu nie może się wiązać z naruszeniem prawa
    > na samym początku, czyli nielegalnym przekroczeniem granicy. Taka jest
    > różnica pomiędzy Białorusią, a Ukrainą. na Ukrainie jest wojna i mamy
    > uchodźców. Na Białorusi nie ma wojny i mają korzystać z przejść
    > granicznych.

    Jak pisałem - wydaje mi się, że tak nie ma.
    Albo jest od niedawna.

    https://www.europarl.europa.eu/about-parliament/pl/d
    emocracy-and-human-rights/fundamental-rights-in-the-
    eu/guaranteeing-the-right-to-asylum

    Artykuł 19 zakazuje wydaleń zbiorowych i chroni każdą osobę przed
    usunięciem, wydaleniem lub wydaniem w drodze ekstradycji do państwa, w
    którym istnieje poważne ryzyko, iż może być ona poddana karze śmierci,
    torturom lub innemu nieludzkiemu lub poniżającemu traktowaniu albo
    karaniu.

    nic tu nie piszą o legalności ... ale ... na Białorus wydalić w
    zasadzie możemy, chyba ze ich tam Łukaszenko bić będzie.
    Tylko ze Białoruś ich nie wpusci, jak bedziemy formalnie wydalać.

    > Oni wiedzieli, że uchodźcy nie płynął tu do pracy.

    Głowy nie dam, ale jak z prawem do zasiłku? Zagwarantowane?

    J.

  • 222. Data: 2024-10-24 14:04:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Oct 2024 21:40:10 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > Obywatele żyli jak pączki w maśle i nie mieli powodu uciekać. Pilnował
    > łunię przed napływem ludków z afryki patrolując łodziami morze.
    >
    > Porównaj se ludków z libii z ludkami na łódkach. Inny poziom melaniny.

    Ale patrolował, żeby mu obywatele nie uciekli, czy żeby mu Murzyni
    (niewolnicy?) nie uciekli?

    Bo jakby mu tak zapłacić, to pewnie mogłby patrolować, ale jak nie,
    to jaki ma z tego zysk?

    On lądowe granice mógł pilnować, zeby mu tacy nie naszli.
    Tylko skąd - Niger, Czad, Sudan?

    J.

  • 223. Data: 2024-10-24 14:29:57
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-24 o 13:56, J.F pisze:
> [...]

    Gdzieś od 2010 solidnie ruszyła machina.

    > hm, skoro wczesniej nie mówiono, to może nie był taki poważny.

    Zaczęli gadać gdzieś w okolicy 2020 r o kwotach przymusowych relokacji
    jak nabrali ludków z państw w których nie było wojny i nie mieli ich
    gdzie upchać. W międzyczasie w UK poznali "geniusz" unijnych i
    czmychnęli z pierdolnika.

    Jeszcze podpisano jakie porozumienie UE-Turcja, UE sypnęła kasą na
    utrzymanie obozów z syryjczykami. W tym obozie faktycznie przebywały
    kobiety z dziećmi.

    > Fakt, że tam się zaczeły jakieś powstania i wojenki - my tu o
    > niechcianych imigrantach, a im może pociski na głowy lecą.

    Ruchawki biorą się z zewnętrznych interwencji. Arabska wiosna to wymysł
    zachodkowych i usańczyków. Wystarczy sypnąć forsą i napuścić jednych na
    drugich.

    Bilans "korzyści" można se wygóglać.
    - afganistan
    - irak
    - syria
    - libia

  • 224. Data: 2024-10-24 14:47:30
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-24 o 14:04, J.F pisze:
    > Bo jakby mu tak zapłacić, to pewnie mogłby patrolować, ale jak nie,
    > to jaki ma z tego zysk?

    Może liczył że jak zrobi dobrze unijnym, ci potraktują go dobrze.
    Podobnie naiwni byli Saddam i al-Asad.

    https://tiny.pl/m6jgch0j

  • 225. Data: 2024-10-24 14:49:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Oct 2024 01:33:19 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Statki oczywiście wynajęte najczęściej przez
    > fundacje np. Sorosa.

    A ja zachodzę w głowę jaki cel miałaby fundacja Sorosa w sprowadzaniu
    Afrykanów do Europy? Rozumiem że ktoś taki jak Soros jest jak Wielki
    Atraktor dla zwolenników spisków. Ale brak mi celu :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 226. Data: 2024-10-24 15:30:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Oct 2024 14:49:39 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > A ja zachodzę w głowę jaki cel miałaby fundacja Sorosa w sprowadzaniu
    > Afrykanów do Europy? Rozumiem że ktoś taki jak Soros jest jak Wielki
    > Atraktor dla zwolenników spisków. Ale brak mi celu :)

    Moze po prostu nie lubi "faszystów" i woli wspierać tych, co
    sprowadzają, niż tych, co by granic pilnowali :-)

    W koncu sam uchodźca.

    J.

  • 227. Data: 2024-10-24 15:40:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Oct 2024 14:47:30 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > Może liczył że jak zrobi dobrze unijnym, ci potraktują go dobrze.

    Jakby nic nie robił, to też nie powinni go źle traktować.

    > Podobnie naiwni byli Saddam i al-Asad.

    Saddam "przekroczył uprawnienia".
    Kadafi też robił źle.

    Ale unia akurat nie ma jaj, Amerykanom musiał się narazic.

    > https://tiny.pl/m6jgch0j

    Z Nigerii do Libii daleko, w i ogóle najlepiej by się na jakiś statek
    załapać.
    z Ghany, Kenii, czy RPA tym bardziej.

    z Etiopii i Somalii, chyba bliżej przez Egipt, ale też bym raczej
    szukał statku ..

    Poza tym jak widać - do USA tez trafili, to raczej nie z Libii łódką.

    Ale w USA też takie zasiłki? Może oni do pracy ...

    J.

  • 228. Data: 2024-10-24 15:47:39
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    > A ja zachodzę w głowę jaki cel miałaby fundacja Sorosa w sprowadzaniu
    > Afrykanów do Europy?

    Mieszanie ras?
    cyt.
    Soros: UE powinna przyjmować milion uchodźców rocznie
    +
    Viktor #Orbán: ,,Soros ma plan sprowadzenia miliona migrantów rocznie,
    aby zmienić tradycyjny wizerunek kontynentu europejskiego, który jest
    chrześcijański i europejski, w kontynent mieszany, kontynent o mieszanej
    populacji
    To jest istota planu Sorosa".

    Fumfela Sorosa już o tym wspominała:
    https://www.youtube.com/watch?v=dsYbm6igOFo&t=455s

    Notujcie se Maciejewki bo co kwartał pytacie o to samo.

    Kilkanaście statków podpływało do granic terytorialnych państw afryki i
    tam na umówiony sygnał hops z pontonu na łódkę.
    https://openmigration.org/en/analyses/how-the-humani
    tarian-ngos-operate-at-sea/

    Zdaje się włosi w pewnym okresie rekwirowali te statki.

    Tras z systemów namierzania nie chce mi się szukać.

    > Rozumiem że ktoś taki jak Soros jest jak Wielki
    > Atraktor dla zwolenników spisków.

    Że wspiera multikulti? Żadna teoria spiskowa.
    Sypie najwięcej forsy na organizacje zajmujące się transportem/wsparciem
    migrantów tym samym właśnie o mr.Sorosie najgłośniej.

  • 229. Data: 2024-10-24 15:59:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Oct 2024 15:47:39 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

> [...]
    > aby zmienić tradycyjny wizerunek kontynentu europejskiego, który jest
    > chrześcijański i europejski, w kontynent mieszany, kontynent o mieszanej

    A po co Sorosowi mieszać rasy? Co on z tego ma? A co do miliona, to
    ostatnio PIS walnie Sorosowi pomagał. Jakieś 300 tys. z tego miliona...
    tyle że tu przynajmniej sprawa była jasna. Od każdego wzięto po paręset
    do paru tys. EUR do podziału między swoich :) A Soros ma dosyć własnej
    kasy. No, niech mi ktoś wytłumaczy po co Soros miesza rasy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 230. Data: 2024-10-24 16:09:03
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-24 o 15:40, J.F pisze:

    > Saddam "przekroczył uprawnienia".

    Próbował porzucić dolara i przejść na euro.

    > Kadafi też robił źle.

    J.w próbował porzucić dolara i przejść na rozliczenie w złocie/walicie
    opartej o złoto.

    > Ale unia akurat nie ma jaj, Amerykanom musiał się narazic.

    Zdejmując pow. ludków usańce ledwo odwlekli se dedolaryzację o 15-20
    lat. Ale co się odwlecze to nie uciecze, briksy stawiają na 20 letni
    plan odejścia od dularów.

> [...]
    > szukał statku ..
    >
    > Poza tym jak widać - do USA tez trafili, to raczej nie z Libii łódką.

    Ano, droga długa i nie wszyscy przeżyją.
    Ostatnio p.Łukaszenka nieco sprawę ułatwił jak chciał podesrać pisy
    migrantami. Sprowadzał ich samolotem bodaj z 12 państw.

    > Ale w USA też takie zasiłki? Może oni do pracy ...

    Na migracji najwięcej skorzystają najbogatsi (tania siła robocza), wot
    tajemnica poliszynela.