  • 161. Data: 2024-10-22 01:01:56
    Temat: Re: imigranci
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.10.2024 o 15:06, alojzy nieborak pisze:

    > Zerknąłem. Ściemniasz.
    > https://www.facebook.com/AndrzejGrabowskiunofficial
    >
    > Stoi jak byk str. nieoficjalna  czym Kfiatkowi zapomniało się napisać.

    Dziecko drogie... co te śmieci tam publikowane mają wspólnego z Grabowskim?

    > W drugą stronę działa podobnie. Tzn. lewaki biorą popularne nazwiska
    > prawaków i wrzucają lewacką gadkę.

    Czyli to nie jest w porządku?
    I nie pierdol, tylko daj przykład.

    > Znaczy konta o ile bezpośrednio nie podszywają się pod danego ludka są
    > zgodne z zasadami. Możecie się Kfiatku odmeldować.

    Jaaaasne...
    Trzeba być debilem żeby nie wiedzieć na czym polega ten proceder.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 162. Data: 2024-10-22 01:08:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.10.2024 o 16:22, nadir pisze:

    > Ci "biedacy" z Niemiec nie chcą się wziąć do pracy i edukacji, a teraz
    > jeszcze fikają po szariat, co proponujesz robić z takimi?

    Jeśli łamią prawo, to to samo co z tymi, którzy łamią prawo.
    A jeśli nie łamią, to to samo, co z tymi, którzy nie łamią.

    > Nie wiem czy nasz i czy ulubiony, ale przymuszają kogoś do chrztu?

    A nie?
    Widziałeś kiedyś żeby któryś z nich pytał niemowlaka o zgodę?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 163. Data: 2024-10-22 01:13:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.10.2024 o 16:30, nadir pisze:

    > A to tak można sobie protestować dowolnie? Jak pedofile wyjdą na ulicą i
    > zażądają legalizacji stosunków seksualnych z nieletnimi, to mamy im je
    > przyklepać czy nic nie robić i udawać że nie istnieją?

    Domagać się zmiany prawa mogą. Wątpię, by ktoś normalny to przyklepał.
    Ale co innego domagać się zmiany prawa, a co innego nawoływać do łamania
    prawa.
    Jeśli będą nawoływać do łamania prawa - do pierdla.
    Tamci domagają się czegoś niezgodnego z prawem?
    Nawołują do łamania prawa?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 164. Data: 2024-10-22 01:17:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.10.2024 o 21:13, Shrek pisze:

    > Jakoś nic nie zablokowali.

    A powinni, jeśli nawołują do przemocy, szerzą nienawiść i niebezpieczne
    gównofejki.

    A szury miały rację.
    PS- i konfederosja.
    Piotr

  • 165. Data: 2024-10-22 06:23:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2024 o 01:17, Kviat pisze:

    > A powinni, jeśli nawołują do przemocy, szerzą nienawiść i niebezpieczne
    > gównofejki.

    To biegnij zablokować oficjalne media Izraela dotyczące kwestii
    palestyńskiej:P Przecież szef ABW ma uprawnienia:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 166. Data: 2024-10-22 06:37:30
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-22 o 01:08, Kviat pisze:

    > A nie?
    > Widziałeś kiedyś żeby któryś z nich pytał niemowlaka o zgodę?

    Ale kawałka siusiaka nie obcinają:)

  • 167. Data: 2024-10-22 07:12:29
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-22 o 01:01, Kviat pisze:

    > Dziecko drogie... co te śmieci tam publikowane mają wspólnego z Grabowskim?

    Konto jest fałszywe ale oznaczone. Znaczy dozwolone.

    cyt
    1
    Parodia często służy jako krytyka lub komentarz do oryginalnego dzieła,
    artysty, który je stworzył, lub czegoś w inny sposób związanego z
    dziełem. W Stanach Zjednoczonych parodia jest chroniona przez Pierwszą
    Poprawkę jako forma ekspresji.
    2
    Wg. internetów facebuk automatycznie tworzy niektóre strony bez zgody
    np. firmy coby napędzić ruch. W sumie to to troszku bezczelne.

    https://www.corporate3design.com/the-official-guide-
    to-unofficial-pages-on-facebook/

    Ściemniacie Kfiatku. Stoi jak byk str. nieoficjalna.

    > Jaaaasne...
    > Trzeba być debilem żeby nie wiedzieć na czym polega ten proceder.

    Próbujesz nam wcisnąć podszywanie kiedy podszywania nie ma.

    > Nie pierdol, tylko daj przykład.

    https://x.com/JaroKaczynski_
    https://x.com/ZespolBrauna
    etc.

    https://x.com/PolscyEkolodzy tu akurat nie lewacy
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Kfiatku, zwyczajnie niektórzy piszą nie po twojej myśli i stąd twoje
    oburzenie:)

  • 168. Data: 2024-10-22 17:54:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Oct 2024 01:13:07 +0200, Kviat wrote:

    > Domagać się zmiany prawa mogą.

    A to nie jest jakies faszystowskie?

    Bo wielu innych, twoim zdaniem, nie może :-)

    > Wątpię, by ktoś normalny to przyklepał.
    > Ale co innego domagać się zmiany prawa, a co innego nawoływać do łamania
    > prawa.
    > Jeśli będą nawoływać do łamania prawa - do pierdla.

    Czyli wystarczy wprowadzic prawo "zabrania się demonstrowania w celu
    legalizacji pedofilii" i będzie załatwione?

    pedofilia nośna ... "zabrania się oczerniania Kościoła Katolickiego i
    księży jego".

    Ba - za prawem do aborcji bedzie można demonstrować?
    Bo aborcja obecnie zakazana ...

    > Tamci domagają się czegoś niezgodnego z prawem?
    > Nawołują do łamania prawa?

    A to by się trzeba wczytać w niemieckie przepisy - na ile szariat by
    ingerował w ustrój i na ile zakazane jest zmienianie ustroju.

    A co np z równouprawnieniem kobiet ?

    A Marsz Niepodległości to jakie prawo narusza ?

    J.

  • 169. Data: 2024-10-22 18:04:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Oct 2024 10:04:16 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > Pal licho, gdyby to była strona fanów talentu aktora, którzy publikują
    > zdjęcia z planów filmowych i wymieniają się opiniami na temat jego ról.

    A która to strona?
    Bo Andrzejów Grabowskich jest w Polsce trochę.

    Zresztą czy jakies prawo zakazuje założenia konta na fałszywych
    danych?
    Regulamin/umowa z FB, ale na ile ma to moc prawną w RP ..

    > Nie, to jest strona jakiś prawicowych zjebów, którzy wykorzystując
    > popularność aktora publikują pod tym fałszywymi kontem treści w duchu
    > poglądów... Konfederacji.

    A prezentowanie poglądów "w duchu Konfederacji" jest zakazane w
    Polsce?
    (P.S. zaraz cos napiszę w temacie, ale w osobnym wątku)

    > Obrzydliwe gówna tam uroczyście prezentowane, głupoty i rosyjska
    > propaganda, są firmowane wesołą i pogodną twarzą odtwórcy roli Ferdka
    > Kiepskiego.

    Ma znacznie więcej dorobku :-)

    A poglądy Ferka Kiepskiego ... czy nie powinny być zabronione ? :-)

    J.

  • 170. Data: 2024-10-22 18:15:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Oct 2024 01:17:07 +0200, Kviat wrote:

    > A powinni, jeśli nawołują do przemocy, szerzą nienawiść i niebezpieczne
    > gównofejki.

    No, pewnie nawołują do pokoju i szerzą miłośc do
    Hamasu/Palestynczyków, oraz samą prawdę publikują :-)

    Tylko gdzie te zydowskie media, i jak je zablokować ?

    P.S. A ci rosyjscy "ultrapatrioci" to gdzie publikują?
    tylko ruskiej TV ?

    J.