  • 141. Data: 2024-10-21 01:32:58
    Temat: Re: imigranci
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-10-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Może jest a może nie - jeden rabin powie tak a drugi inaczej. NIe
    > dowiemy się dopóki nie wypowie się ABW:P

    No to tak czy nie, bo oboje de facto czerpiemy wiedzę z informacji
    prasowych. Pytanie jest o bilans.

    > Przecież wygląda doskonale, tylko hejterzy sieją fejniusy:P

    Jak wygląda wynika z percepsy osob niezaangażowanych na podstawie info
    medialnych. Ale problem z gettami i radykalizacją raczej wystepuje i nie
    jest chyba jakiś sporadyczny.

> [...]
    > humanitarnej - w 99% to nie są żadni uchodzcy, jak ich się przedstawia a
    > zwykli migrańci ekonomiczni. Co więcej nie klasyczni, bo klasyczni jadą
    > do pracy, a ci mają dość często dwie lewe ręce. I jak zrobić żeby się
    > zintegrowali i nie tworzyli gett, jak po pierwsze oni wcale integrować
    > się nie chcą, a po drugie musiałbyś im za damski ch... zapewnić warunki
    > jak obywatleowi, który na to ciężko pracuje. A że państwo nie ma
    > własnych pieniędzy, to te fajne warunki finansowalbyś z kasy właśnie
    > tego obywatela, co za to samo spłaca kredyt i ciężko pracuje na podatki.

    I sadzisz, że w takiej Azji Pd-Wsch byłoby inaczej? A PL za czasów prl'u
    nie słyneła czasem z cwaniactwa? Akurat dla implementacji tego co
    sugerowałem profil immigrujących do EU jest lepszy niż ten dla SG.
    Wynika to m.in. z tego, że migracja ekonomiczna kobiet jest mała. W SG
    20% całej siły roboczej to kobiety pracujące jako pomoc domowa z czym
    wiążą się obostrzenia/wymogi nie do zaakceptowania na gruncie EU. Dla
    "męskich" prac wymagających niskich kwalifikacji praktycznie (są małe
    ale) prawo możnaby skopiować.

    > Przecież nikt im w gettach nie każe mieszkać - ja rozumiem, że
    > mieszkanie w dobrej dzielnicy kosztuje, ale obywatelom też co do zasady
    > za darmo się ich nie rozdaje. Hasło fajne, ale jak zamierzasz je
    > zrealizować - jak się migranci nagromadzą w jakimś miejscu, to
    > przesiedlić częśc do lepszych dzielnic, a tamtych z lepszych do getta?

    To takie samo gadanie jak to, że kazdy ma równe szanse i jesli tylko
    naprawdę zechce, może zostać milionerem. Najlepiej zacząć od
    ograniczenia ilości latte ze Starbaksa i awokado.

    --
    Marcin

  • 142. Data: 2024-10-21 01:38:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-10-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale nikt ich gorzej nie traktuje. Wręcz przeciwnie - dostają więcej od
    > państwa niż ja.

    Przypomne, że mówimy o tym, czy mają prawo manifestować i domagac się
    czegoś co by chcieli. Mają. Nie można im za to powiedzieć, jak wam sie
    nie podoba to won.

    > To jak się stwierdza czy dany typ podpada pod szariat i należy mu rękę
    > upierdolić za kradzież, bo zakładam że jak będą mu chcieli upierdolić to
    > będzie twierdził że on nie podpada:P
    >
    > Przy okazji - wraca temat czy zdaniem kościoła katolickiego można się
    > wypisać z chrześcijaństwa i jakie w zasadzie ma znaczenie że kościoł
    > upiera się że nie:P

    Chyba najzdrowiej byłoby to rozwiązać i to na kilku płaszczyznach, gdyby
    dane "kościoły" finansowane były z pieniędzy wiernych. Płacisz,
    przynalezysz + masz i inne zobowiązania.

    --
    Marcin

  • 143. Data: 2024-10-21 06:14:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to tak czy nie, bo oboje de facto czerpiemy wiedzę z informacji
    > prasowych. Pytanie jest o bilans.

    No nie wiadomo, Kwiat na przykład twierdzi że jest naukowo dowiedzione
    że dzięki migrantom przestępczość spada. A ja na przykląd rasistowsko
    sprawdzam i wychodzi że w takiej Szwecji 10 procetnt osób migranckich
    popełnia 60% procent gwałtów. Więc chuj wie - albo naukowcy kłamią albo
    statystyki kłamią, albo ktoś robi kurwę z logiki;) Nie dowiesz się póki
    szef ABW nie zablokuje fejkniusów:P

    > Jak wygląda wynika z percepsy osob niezaangażowanych na podstawie info
    > medialnych.

    U nas jeszcze specjalnie nie wygląda, bo migrancji nie stanowią
    istotnych mniejszości. Choć chyba da się zauważyć nadreprezentację
    kierowców "uberów" wśród sprawców kolizji i wypadków (na pewno jazdy bez
    uprawnień) i gruzinów wśród przestępczości zorganizowanej. Co do
    Ukrainców to ja osobiście złych doświadczeń nie mam, choć podobno w
    wśród uczniów wyższych klas podstawówki dokazują.

    > I sadzisz, że w takiej Azji Pd-Wsch byłoby inaczej?

    NIe wiem - ale tam raczej się nie imigruje. A jeśli już to raczej nie po
    zarobek. Sinagpur to raczej wyjątek.

> [...]
    > wiążą się obostrzenia/wymogi nie do zaakceptowania na gruncie EU. Dla
    > "męskich" prac wymagających niskich kwalifikacji praktycznie (są małe

    Właśnie między innymi brak kobiet tworzy problem.

    > To takie samo gadanie jak to, że kazdy ma równe szanse i jesli tylko
    > naprawdę zechce, może zostać milionerem.

    No właśnie - gadanie. Nie do zrealizowania w praktyce.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 144. Data: 2024-10-21 06:20:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przypomne, że mówimy o tym, czy mają prawo manifestować i domagac się
    > czegoś co by chcieli.

    Odpowiadam na to, co napisałeś. Państwo ich pod wieloma względami
    traktuje lepiej niż obywateli.

    > Mają. Nie można im za to powiedzieć, jak wam sie
    > nie podoba to won.

    Zasadniczo można. I jak stają się zbyt roszczeniowi to należy.

    > Chyba najzdrowiej byłoby to rozwiązać i to na kilku płaszczyznach, gdyby
    > dane "kościoły" finansowane były z pieniędzy wiernych. Płacisz,
    > przynalezysz + masz i inne zobowiązania.

    Jestem za. Ale dalej mam wątpliwości czy będzie to dobrowolne, bo w
    przypadku muzułmanów wyrzeczenie się wiary często jest karane śmiercią,
    a człowiek bez religii jest najgorszym odpadem człowieka. Więc ten, tego
    z tą dobrowolnością.

    Ale poważnie - jak się u was stwierdza czy ktoś podlega pod szariat czy nie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 145. Data: 2024-10-21 10:04:16
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.10.2024 o 18:28, Shrek pisze:

    > No to żeś zrobił majdfaka kwiatkowi bo on nawoływał do blokowania
    > takich:P

    Chyba tobie zrobił.

    https://www.facebook.com/share/p/24VMNew2xoupXYK5/

    "JAK SIĘ ROBI LUDZI W BALONA
    Od kilku lat na FB funkcjonuje FAŁSZYWA STRONA aktora Andrzeja
    Grabowskiego. Prawdziwy Andrzej Grabowski nie tylko, że nie ma NIC
    WSPÓLNEGO z tą stroną i z treściami tam publikowanymi, ale nie posiada
    żadnego swojego konta na FB i w innych mediach społecznościowych.
    Pal licho, gdyby to była strona fanów talentu aktora, którzy publikują
    zdjęcia z planów filmowych i wymieniają się opiniami na temat jego ról.
    Nie, to jest strona jakiś prawicowych zjebów, którzy wykorzystując
    popularność aktora publikują pod tym fałszywymi kontem treści w duchu
    poglądów... Konfederacji.
    Obrzydliwe gówna tam uroczyście prezentowane, głupoty i rosyjska
    propaganda, są firmowane wesołą i pogodną twarzą odtwórcy roli Ferdka
    Kiepskiego.
    Twarz aktora i poety ( tak Grabowski pisze też świetne wiersze) który
    ma przecież mocno liberalne poglądy, wykorzystywana jest jako pułapka na
    frajerów skuszonych pozytywnym wizerunkim popularnego artysty.
    Strona zdobyła już 191 tysięcy osób obserwujących, a fani strony ochoczo
    komentują posty sądząc, że publikuje to ich ulubiony aktor Grabowski.
    FB nie reaguje i pozwala tej stronce funkcjonować, czym zwyczajnie
    legalizuje oszustwo. Andrzej, który jest moim kumplem, nie zna się na
    internecie i nie chce mieć żadnych kont w sieci, bo nie jest mu to do
    niczego potrzebne, prosił mnie tylko, abym ujawnił ten skandal, bo nie
    życzy sobie aby jakieś prawicowe ćwoki wciskały ludziom kit firmując to
    jego twarzą.
    Publikuję więc tu u siebie w komentarzu link do tej lipnej stronki.
    Zachęcam także wszystkich do masowych sygnałów i zgłoszeń do FB, że
    strona jest FAŁSZYWA i wykorzystuje wizerunek znanego artysty. Może
    zbiorowa akcja coś pomoże, bo pojedyncze zgłoszenia ( a robiłem to
    kilkakrotnie) nie spowodowały jak do tej pory żadnej reakcji.
    Swoją drogą to ciekawe, że prawica całkiem otwarcie posługuje się takimi
    chwytami. Dawniej konserwatysta to był ktoś prawy, wzór cnót, przykład
    rycerza, męża i ojca, dziś to już tylko cwaniacy, krętacze, ruskie onuce
    i oszuści.
    Wykorzystujcie sobie do siania propagandy wizerunki swoich
    "konserwatywnych" artystów. Dlaczego miłośnicy Konfy nie firmują swoich
    bredni twarzą Pietrzaka, Jakimowicza, czy tego dziobatego z Bayer Full?"

    A szury miały rację.
    PS - i konfederosja.
    Piotr

  • 146. Data: 2024-10-21 10:26:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.10.2024 o 18:28, Shrek pisze:

    > BTW - jak tam Kwiatek - blokujemy żydowskie media?

    Te, które nawołują do przemocy, szerzą nienawiść i niebezpieczne
    gównofejki? Oczywiście.
    Tak samo jak polskie.
    Czego jeszcze nie rozumiesz?

    A szury miały rację.
    PS - i konfederosja.
    Piotr

  • 147. Data: 2024-10-21 10:34:24
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.10.2024 o 07:55, Shrek pisze:

    > Jakiś czas temu była sobie pewna murzynka co do której istniały
    > fejkniusy że on jest facetem i była kierowana pod jej adresem mowa
    > nienawiści że udaję babę żeby zgadniać medale w kobiecych konkurencjach.
    > Cenzurować takie hejtniusy?

    Jeśli były takie w stylu, że trzeba zebrać kupę obrońców moralności,
    zaczekać w bramie i spalić na stosie itp., to oczywiście.

  • 148. Data: 2024-10-21 15:06:17
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-21 o 10:04, Kviat pisze:

> [...]
    > Nie, to jest strona jakiś prawicowych zjebów, którzy wykorzystując
    > popularność aktora publikują pod tym fałszywymi kontem treści w duchu

    Zerknąłem. Ściemniasz.
    https://www.facebook.com/AndrzejGrabowskiunofficial

    Stoi jak byk str. nieoficjalna czym Kfiatkowi zapomniało się napisać.

> [...]
    > Strona zdobyła już 191 tysięcy osób obserwujących, a fani strony ochoczo
    > komentują posty sądząc, że publikuje to ich ulubiony aktor Grabowski.

    W drugą stronę działa podobnie. Tzn. lewaki biorą popularne nazwiska
    prawaków i wrzucają lewacką gadkę.

    Znaczy konta o ile bezpośrednio nie podszywają się pod danego ludka są
    zgodne z zasadami. Możecie się Kfiatku odmeldować.

    > Wykorzystujcie sobie do siania propagandy wizerunki swoich
    > "konserwatywnych"  artystów. Dlaczego miłośnicy Konfy nie firmują swoich
    > bredni twarzą Pietrzaka, Jakimowicza, czy tego dziobatego z Bayer Full?"

    To właśnie robią lewacy:)

    Wot uroki dupokracji.

  • 149. Data: 2024-10-21 15:12:18
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-21 o 10:26, Kviat pisze:

    > Te, które nawołują do przemocy, szerzą nienawiść i niebezpieczne
    > gównofejki? Oczywiście.

    30.ooo "kont" zachwalające wojnę napastniczą.
    https://www.youtube.com/watch?v=UheOilps2zQ

    Wywąchuj Kfiatku i zgłaszaj:)

    OT.
    Czyja fujarka tego melodia.

    cyt
    Izrael złamał 65 rezolucji ONZ - nie poniósł żadnych konsekwencji.

    ??Irak złamał 2 rezolucje ONZ - został zaatakowany, zbombardowany i
    zniszczony.

  • 150. Data: 2024-10-21 15:58:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Nie wiem i dlatego dobrze by było się dowiedzieć, bo jeśli chodzi o
    > szariat typu obcinanie rąk i kamieniowanie to rzecz jasna nie ma
    > dyskusji

    W sumie czemu nie? Na przepełnione więzienia pomysł jak znalazł.

    > ale jesli o regulacje praw małżeńskich, dzieedzicznych czy
    > nawet penalizacje muzułmanów pijących alkohol, to można rozmawiać.

    Włącznie z poligamią i małżeństwami z nieletnimi?