  • 111. Data: 2024-10-19 21:21:01
    Temat: Re: imigranci
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2024 19:39:43 +0200, Shrek napisał(a):

    > Proste - była czy nie była?

    Ignorujesz fakt że w naszym gatunku występują osobnicy o których nie da
    się powiedzieć że są kobietą albo są mężczyzną, bo mają cechy obu płci
    jednocześnie. Zatem każdy który napisał o tej istocie kobieta, podał
    fałszywą infornmację. Każdy, kto nazwał ją mężczyzną, podał fałszywą
    informację. I wcale nie jest to proste, jak to się wydaje prostym
    umysłom :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 112. Data: 2024-10-19 22:36:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeżeli nie mieli dowodów, to fakt, ze przypadkowo trafili niczego nie
    > zmienia w ocenie tych rewelacji

    Tak patrząc po zdjęciu to średnio przypadkowo. No ale odbiegamy od
    tematu - fajknius czy nie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 113. Data: 2024-10-19 22:38:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd ja to mam wiedzieć?

    Komenant mówił - mogłeś słuchać.

    Tak samo, jak nie wiemy, czy faktycznie za to
    > został zatrzymany, czy dziennikarze - powołując się na tajnych
    > informatorów - napisali bzdurę obliczoną na to, że ktoś wiedzący, o co
    > chodzi to sprostuje.

    Pieprzone pismaki - a nie, wroć k.o.mendant na konferencji prasowej....

    > Ale prawda może być jeszcze inna. Czemu ode mnie oczekujesz wyjaśnienia?

    Bo to ty tworzysz niestworzone historie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 114. Data: 2024-10-20 01:19:47
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > Jakby to zrobiono tak jak sugerowałem, że wykwalifikowani
    > / chcący się kształcić i inegrować mają szanse na stały pobyt i
    > obywatelstwo a ich grzeczne zachowanie gwarantuje pracodawca, a
    > niewykwalifikowani mają jasno powiedziane, że są tu tylko na czas umowy
    > o pracę (chyba, że jej nie wykonują to won), to jest to MZ uczciwe dla
    > wszystkich stron.

    Przy takich założeniach ciężko się będzie wyrwać z "niewykwalifikowania".
    Chciałeś napisać "integrować". Co to jest ta "integracja"?

  • 115. Data: 2024-10-20 02:01:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-10-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Problem w tym, że tego szariatu w Europie właśnie chcą ci zradykalizowani.
    >
    > Jeszcze raz napiszę - jak im się nie podoba prawo w Europie to wypad tam
    > gdzie im się prawo podoba - JF Somalię chyba proponował:P

    Jeśli mają obywatelstwo to pozamiatane. Było im go nie dawać. Poza tym
    ponownie, jest szariat i szariat. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby
    jakaś forma była.

    --
    Marcin

  • 116. Data: 2024-10-20 02:07:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-10-19, jn <j...@m...invalid> wrote:

    > Przy takich założeniach ciężko się będzie wyrwać z "niewykwalifikowania".
    > Chciałeś napisać "integrować". Co to jest ta "integracja"?

    Pracują lub uczą się (w tym zawodu), szanują prawo, nie izolują się w
    etnicznych grupach. Otrzymanie staego prawa pobytu i obywatelstwa to
    powinien być przywilej a nie psi obowiązek państwa-gospodarza.
    Oczywiście to rola państwa stworzyć odpowienie warunki, ale obecne są
    takie, że jest w zasadzie tylko marchewka.

    --
    Marcin

  • 117. Data: 2024-10-20 02:17:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-10-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Problem w tym że ci co sprawiają problemy przekreśla tego sens.

    To tacy won. Europa powinna zrozumieć, że ideały etyczne są piękne ale w
    ostatecznym rozrachunku liczy się pewien bilans zysków i strat (wcale
    nie materialnych) a ten bilans wydaje się obecnie ujemny. Ani dla tych
    ludzi nie jest dobre co się z nimi dzieje, ani dla obywateli z tzw.
    dziada-pradziana. Demokracja i szczytne ideały to fajna sprawa, ale jak
    coś nie działa i dzieje się to kosztem de facto wszystkich, to coś jest
    mocno nie halo. Komunizm też jest przecież taki piękny w założeniu.

    > Owszem, ale tak to nie działa:P

    Ale może. I model singapurski nie byłby taki zły. Oczywiście nie w
    pełnej jego formie, która miejscami jest niezbyt fajna. Nadal możnaby
    przyjmować z powodów humanitarnych, ale ci ludzie nie powinni kończyć w
    gettach, a też z ich strony powinno się widzieć starania, że doceniają,
    że im zalezy, że chcą być częścią tego kraju/społęczeństwa.

    --
    Marcin

  • 118. Data: 2024-10-20 03:20:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-10-19, nadir <n...@h...org> wrote:

    > No i muzułmanie(pewnie nie wszyscy, bo Turcy raczej nie) mają/uprawiają
    > swój szariat w Niemczech. Po co w takim razie protestują i żądają jego
    > wprowadzenia?

    Nie wiem i dlatego dobrze by było się dowiedzieć, bo jeśli chodzi o
    szariat typu obcinanie rąk i kamieniowanie to rzecz jasna nie ma
    dyskusji, ale jesli o regulacje praw małżeńskich, dzieedzicznych czy
    nawet penalizacje muzułmanów pijących alkohol, to można rozmawiać. Przy
    czym nie wiem, czy to ostatnie byłoby zgodne z jakąkolwiek nowoczesną
    konstytucją. Trochę wątpię bo penalizacja to funkcja organów
    państwa.

    > I ci radykałowie domagają się w wprowadzenia szariatu w Singapurze,
    > odbywają się manifestacje w tej sprawie?

    Nie. Jeśli już się jakiś trafi to kończy zwykle w więzieniu. Ale nie
    zdarzają się za często. A wynika to z tego, że nie ma w SG gett i
    marginalizacji muzułmanów. Z napływowych to jako turysta może i wjedzie,
    a i tego nie jestem pewien.

    --
    Marcin