  • 11. Data: 2006-01-27 18:15:05
    Temat: Re: imie takie same jak nazwisko
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    tapczan [###t...@p...gov.###] napisał:

    > Co w tym smiesznego, skoro arabowie mogą się nazywać Abdullah
    Abdullah?

    A to czasami nie jest od imienia ojca, jak w Rosji "otjectwo?

  • 12. Data: 2006-01-27 18:26:43
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ
    TEGO)interia.pl>

    > Przeczyaj "paragraf 22"- jednym z bohaterów jest biedak, który ma
    > podobny problem do Twojego

    Major miał jednak większy problem.

  • 13. Data: 2006-01-27 21:54:53
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Niby w jaki sposob? w mojej klasie gnebiono Michala Jacka bo nikt nie
    > wiedzial jak ma na imie!!

    Gnebily go zapewne tylko komusiaste pseudo-nauczycielki, ktorym z dawnych
    czasow pozostal jak czyrak-nie-powiem-gdzie zwyczaj odmeldowywania uczniow
    po nazwisku-imieniu.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 14. Data: 2006-01-27 23:54:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.01.2006 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Abdullah?
    > A to czasami nie jest od imienia ojca, jak w Rosji "otjectwo?

    Jest. Np. Rashid bin Mohammed (czyli R. syn M.) ale wystarczy
    użyć googla aby zobaczyć że takie kombinacje używane są rzadko i
    zwykle nie kończy się na 2ch członach n. Abdullah Bin Abdullah Al-Obaid.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2006-01-28 10:05:02
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > Niby w jaki sposob? w mojej klasie gnebiono Michala Jacka bo nikt nie
    > wiedzial jak ma na imie!!
    Znaj mjednego goscia co ma na nazwisko Witek... nie raz zdazylo mi sie powiedziec do
    niego witus, niechcaco... i dorosly to wiele sobie ztego nie robil, ale widac bylo
    ze tego nie lubi.

    Łukasz Kuźma

    ---------------------
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Chuck nie musi dzwonić za darmo, to ludzie dzwonią do niego...
    przez Spika: http://klik.wp.pl/?adr=www.spik.wp.pl&sid=644

  • 16. Data: 2006-01-28 12:49:40
    Od: "tapczan" <t...@p...gov>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:drcv3i$nll$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie jest ;) Znam wesołka o imieniu Marek Marek ;)
    >
    > Jedyne co, to to, że to skrzywdzenie dziecka ;)

    A Jerzy Jurek? Włodzimierz Włodek? Krzysztof Krzyś? mogą być?