  • 21. Data: 2024-07-12 09:03:00
    Temat: Re: ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 06:54, Krzysztof 'kw1618' pisze:

    > Płatne? Czy bezpłatne?
    > Jeśli chodzi o Warszawę to w Wilanowie:
    > https://maps.app.goo.gl/guLUR5z4QUdwxayS9
    >
    > w McD zdaje się jest WC bez kodu z paragonu jako ogólnodostępne. Tylko
    > jeszcze jest kwestia, czy WC ogólnodostepne powinno być oznakowane
    > chociażby znakiem D-26c
    >
    > https://www.google.com/search?q=znak+drogowy+d-26c&t
    bm=isch

    No, to chyba wtedy, gdy w sklepie puszczą jednopasmówkę, albo chociaż
    wymalują ścieżki rowerowe :)))

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.