  • 11. Data: 2024-07-08 15:27:09
    Temat: Re: ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Jul 2024 17:52:30 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    WDU20220001225

    > par 84 ustęp (nomenomen;) 3.

    Z tym, że jest to "W budynku użyteczności publicznej i zakładu pracy"

    Taki biurowiec, wynajmujący biura, to jest użyteczność publiczna?
    Bo "zakładów pracy" jest w nim wiele.

    A jak rozumiec te ogólnodostępne ustępy w zakładach pracy?
    Jest brama, jest ochrona, obcych nie przepusci :-)

    Tak czy inaczej, wynajęcie biura w budynku, gdzie jest 250m do ustępu
    ... dziwne trochę.

    J.

  • 12. Data: 2024-07-08 22:46:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.07.2024 o 15:27, J.F pisze:

    > Z tym, że jest to "W budynku użyteczności publicznej i zakładu pracy"
    >
    > Taki biurowiec, wynajmujący biura, to jest użyteczność publiczna?

    Tak.

    > Bo "zakładów pracy" jest w nim wiele.

    No nie wiem... A pod co byś go podpiął?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2024-07-09 07:11:02
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2024-07-08 o 15:16, J.F pisze:

    WDU20220001225

    > a są banki z salą ponad 1000m2 dla klientów?
    >
    > J.

    Może niektórym PekaoSA czy PKO BP brakuje kilka m do tych 1000. Jakby
    nie liczyć 50x20m to już jest 1000.
    Nie wiem, czy to dobra wola, czy tak wyszło z wyliczeń, ale Citibank
    korporacyjny
    https://maps.app.goo.gl/E6quDae3N3enJ3CfA

    na poziomie -1 ma WC gdzie każdy kto wejdzie ma dostęp.

    Podobnie:
    https://maps.app.goo.gl/raJxEqMvFLNh9oyy8

    ale tu nie wiem czy jest WC dla klientów.

  • 14. Data: 2024-07-09 10:48:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Jul 2024 22:46:01 +0200, Shrek wrote:

    > Tak.

    > No nie wiem... A pod co byś go podpiął?

    Każda wynajmująca biura firma i firemka, to "zakład pracy".

    J.

  • 15. Data: 2024-07-09 13:23:00
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    OIDP w PeKaO SA były toalety. W BP dziecko na cito prowadziłem, może dla personelu
    była.

    -----