  • 1. Data: 2024-07-05 10:46:17
    Temat: ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Czy są jakieś normy ile najdalej ma mieć człowiek do łazienki i WC w
    biurowcu, gdzie są pokoje?
    Jest biurowiec korytarze, pokoje, trochę pokręcony i krańcowe pokoje
    mają 250m do węzła sanitarnego, bo po drugiej stronie nie ma. Trzeba iść
    korytarzami.

  • 2. Data: 2024-07-05 13:34:00
    Temat: Re: ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.07.2024 o 10:46, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    > Jest biurowiec korytarze, pokoje, trochę pokręcony i krańcowe pokoje
    > mają 250m do węzła sanitarnego, bo po drugiej stronie nie ma. Trzeba iść

    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20220001225

    Normują to §76 ~ 89, ale nie znalazłem poszukiwanej przez Ciebie wartości.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-07-05 13:45:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Jul 2024 10:46:17 +0200, Monika Głowacka wrote:
> [...]
    > Jest biurowiec korytarze, pokoje, trochę pokręcony i krańcowe pokoje
    > mają 250m do węzła sanitarnego, bo po drugiej stronie nie ma. Trzeba iść

    Gdzie taki długi budynek?

    250m ... 2.5 minuty w jedną stronę .. troszeczkę koliduje z prawem
    pracownika do przerwy, ale tylko troszeczkę ...

    J.

  • 4. Data: 2024-07-05 17:52:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20220001225

    > Normują to §76 ~ 89, ale nie znalazłem poszukiwanej przez Ciebie wartości.

    par 84 ustęp (nomenomen;) 3.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-07-06 00:05:37
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > Jest biurowiec korytarze, pokoje, trochę pokręcony i krańcowe pokoje
    > mają 250m do węzła sanitarnego, bo po drugiej stronie nie ma. Trzeba iść

    Są.

    PD

  • 6. Data: 2024-07-06 00:08:07
    Od: PD <p...@g...pl>

    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20220001225

    > Normują to §76 ~ 89, ale nie znalazłem poszukiwanej przez Ciebie wartości.

    Ale grunt, że szukałeś - czasem warto jak widać.

    PD

  • 7. Data: 2024-07-06 00:26:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.07.2024 o 17:52, Shrek pisze:

    WDU20220001225

    > par 84 ustęp (nomenomen;) 3.

    Czyli 75 metrów.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 8. Data: 2024-07-08 11:33:40
    Od: "Henryk Hajdan (N)" <h...@g...com>

    W dniu 06.07.2024 o 00:05, PD pisze:

    > Są.

    Czy przypadkiem w tym budynku o którym mowa, po prostu z jeden strony są
    dla kobiet, a z drugiej dla mężczyzn? i jedni muszą iść 200-250m tam
    gdzie są toalety dla nich?

  • 9. Data: 2024-07-08 11:37:30
    Od: "Henryk Hajdan (N)" <h...@g...com>

    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20220001225

    Czyli tak poza tematem, to w sklepach ponad 1000m muszą być toalety dla
    klientów, a w bankach nie musi być.

  • 10. Data: 2024-07-08 15:16:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Jul 2024 11:37:30 +0200, Henryk Hajdan (N) wrote:

    WDU20220001225

    > Czyli tak poza tematem, to w sklepach ponad 1000m muszą być toalety dla
    > klientów, a w bankach nie musi być.

    a są banki z salą ponad 1000m2 dla klientów?

    J.