  • 1. Data: 2003-06-30 10:04:26
    Temat: ile za kolejną rozprawę?
    Od: "T@lizMan" <t...@n...pl>

    Dzień dobry.

    Mam jedo pytanko, czy za kazdą rozprawę(posiedzenie)rozwodową sie płaci?
    Koleżanka się rozwodzi zapłaciła już 200zł i nie wiemy czy za kolejne
    posiedzenie też będzie musiała zapłacić. Czytałem archiwum i pisaliście że
    płaci się na początku opłate tymczasową w wysokości 30-600zł, więc chyba
    nie, ale potrzebował bym potwierdzenia.
    Z góry dziekuję i pozdrawiam.

    <jesli chcesz odpisać na pocztę usuń "nospam" z adresu>

  • 2. Data: 2003-06-30 11:19:24
    Temat: Odp: ile za kolejną rozprawę?
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik T@lizMan <t...@n...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bdp210$llj$...@n...news.tpi.pl...
    > Dzień dobry.
    >
    > Mam jedo pytanko, czy za kazdą rozprawę(posiedzenie)rozwodową sie płaci?

    nie

> [...]

    nie

    Czytałem archiwum i pisaliście że
    > płaci się na początku opłate tymczasową w wysokości 30-600zł, więc chyba

    tak potwierdzam powyższe od pozwu pobiera sie wpis tymczasowy w granicach od
    30-600zł / rozp.minist.spraw. z 96 r. a w orzeczeniu konczacym ustala sie
    sume wpisu ostatecznego / ustawa o kosztach sadowych w sprawach cywilnych/
    jednynie moze wystapic sytuacja ,ze sad w trakcie postepowania wezwie o
    wplate zaliczki na wykonanie czynnosci w sprawie takich jak np.
    przeprowadzenie badan i wydanie opinii ale to sa sporadyczne wypadki w
    zaleznosci jaka jest sytuacja finansowa sadu niekiedy wyplate taka zleca sie
    budzetowi panstwa

    Sandra

  • 3. Data: 2003-06-30 12:42:26
    Temat: Re: ile za kolejną rozprawę?