  • 11. Data: 2007-08-14 11:19:03
    Temat: Re: ile moge zarobic
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu AdamW porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tak w sumie to nie jest duzo. Nie jestem zwiazany w zaden sposob z zawodami
    > prawniczymi tym bardziej sie dziwie ze zdziwienia tych co sa związani. Chyba
    > ze tu wypowiadają się laicy.

    ROTFL myslales ze dobry, praktykujacy adwokat mialby czas na pisywanie
    na grupe? I do tego udzielalby porad za darmo w necie jesli za ta sama
    porade moze skasowac w kancelarii kase?
    --
    badzio

  • 12. Data: 2007-08-14 11:50:24
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    bartek pisze:
    > witam, ile moge zarobic przy rencie z MSWIA w wysokosci 3136netto,
    > skonczylem studia dostalem atrakcyjna prace w ktorej otrzymuje 2136 brutto +
    > maksymalne premie co miesieczne 1400zl brutto.

    qwa... Drug nie mają za co budować, staruszki lekarstw sobie nie kupują
    ale xxxx osobom renty po parę tysięcy dają... qwa... co za kraj.

    > wiem ze bylo ale nie moglem znalesc
    > dziekuje slicznie za opodowiedz

    Ja nie będę wredny, Ja ci życzę POWROTU DO ZDROWIA!! :/

    pozdrawiam.
    PlaMa