  • 21. Data: 2008-07-09 05:22:57
    Temat: Re: ile maksymalnie trwa wyrzucenie legalnego lokatora
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    [ciach]

    Myślę że nie znajdzie sie żaden frajer (kupujący) by pójść na coś takiego.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 22. Data: 2008-07-09 06:37:22
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Po prostu nie wiesz co to znaczy "sprzedaż na raty".

    zwykly skrot myslowy, cena rozbita na dwie czesci, druga czesc do zaplaty w
    okrelonym terminie.
    NAzwyaj to sobie jak chcesz.

  • 23. Data: 2008-07-09 06:40:05
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:g503f7$n1p$1@z-news.pwr.wroc.pl...
    > "Troll" <w...@d...mnie> wrote
    >
    > Chodzi o współmierność zaliczki-zabezpieczenia do celu. Takie stracenie
    > kilkuset tysięcy i mieszkania za jeden dzień spóźnienia z drugą ratą...

    przeciez to moe byc zapis ze w przypadku np 2 miesiecznego opioznienia, to
    nie musi byc 1 dzien

    > Poza tym jak jest z kwetią własności, przechodzi ona na nowego lokatora w
    > momencie pierwszej wpłaty, a potem ma wrócić ewentualnie do pierwotnego
    > właściciela?
    > Bo tu też są ograniczenia, pisał o tym Johnson.

    No dobrze a tak by wlasnosc przeszla automatycznie DOPIERO po wplacie
    calosci, a do momentu wplaty mieszkanie bylo wynajmowane.

    ?
    P.

  • 24. Data: 2008-07-09 10:43:25
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Zaliczka nigdy nie przepada i zawsze można domagać się zwrotu zaliczki.
    Co innego zadatek.
    JaC

    -----

  • 25. Data: 2008-07-09 10:45:02
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ciekawe podatkowo.
    JaC

    -----

  • 26. Data: 2008-07-09 12:25:07
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Zaliczka nigdy nie przepada i zawsze można domagać się zwrotu zaliczki.
    > Co innego zadatek.

    jezlei w umowei jest tak napisane to chyba wtedy zaliczką jest to wtedy z
    nazwy?
    pdobnie jak umowa zlecenie dzielo, nie wazna nazwa, wazny przedmiot umowy.

    P.

  • 27. Data: 2008-07-09 16:45:52
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > No dobrze a tak by wlasnosc przeszla automatycznie DOPIERO po wplacie
    > calosci, a do momentu wplaty mieszkanie bylo wynajmowane.

    Wówczas kupujący musi wykazać się zaufaniem bo do ostatniej raty będzie miał
    tylko umowę przedwstępną + blokadę w KW a dopiero po zapłaceniu ostatniej
    raty zostanie spisana umowa sprzedaży.

    Nie będzie prościej dla ciebie jeśli kupujący weźmie kredyt w banku ??

  • 28. Data: 2008-07-10 00:11:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jul 2008, Johnson wrote:

    > Myślę że nie znajdzie sie żaden frajer (kupujący) by pójść na coś takiego.

    Ale frajerem jest *sprzedający*.
    Przecież mowa o możliwości oszustwa.
    Kupujący jest "słupem" - "ja nic nie mam, biedny jestem, mieszkanie
    kupiłem za weksel na sumę czynszu, tak pieniądze za czynsz wziąłem,
    a potem wyszło że mam dług o którym zapomniałem no i spłaciłem".
    Albo wywiało go za granicę - "adresat nieznany".

    Sprzedający zostaje z jak najbardziej ważną hipoteką, ale bez pieniędzy.
    I przywiązanym do mieszkania lokatorem, można sprzedać razem
    z mieszkaniem ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2008-07-10 00:14:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jul 2008, 666 wrote:
    [...jak zwykle mając gdzieś zwyczaje i normy...]

    > Ciekawe podatkowo.

    Nic nadzwyczajnego.
    Przychód z najmu zalicza się kasowo, na dzień otrzymania zapłaty, nie
    ma więc problemu z "zaliczki nie są przychodem" obowiązującym w DG.

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2008-07-10 04:11:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Ale frajerem jest *sprzedający*.

    Jak zakładam że to miało być korzystne dla sprzedającego.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."