  • 31. Data: 2005-08-23 16:49:27
    Temat: Re: ile
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > rejestru karanych a pomimo to rzucasz czyms takim w miejscu publicznie
    > dostepnym dla blizej nieokreslonej liczby osob.

    Mam to w d.....
    Debili nie potrafiących pisać po polsku na polskojezycznej grupie również.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 32. Data: 2005-08-23 16:53:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w

    > Mam to w d.....

    do czasu,

    P.

  • 33. Data: 2005-08-23 17:28:36
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > do czasu,

    Zawsze.
    Moim prawem jest dorosłego analfabetę nazywać debilem. Nazywa się to wolnością
    słowa i jest gwarantowane konstytucją.

  • 34. Data: 2005-08-23 18:28:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zawsze.
    > Moim prawem jest dorosłego analfabetę nazywać debilem.

    zapoznaj sie chociaz ze slowem ktorego uzywasz

    >Nazywa się to wolnością słowa i jest gwarantowane konstytucją.

    do czasu

    P.

  • 35. Data: 2005-08-24 14:01:18
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > do czasu

    Do czasu opanowania przez ciebie polszczyzny, jesteś dla mnie debilem.
    Z innych wzlgędów zresztą również (jak i dla większości grupowiczów).
    3maj się zdrowo;)