  • 21. Data: 2005-08-21 12:43:55
    Temat: Re: ile
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w
    news:de9heu$nch$1@inews.gazeta.pl:

    > nie dosc ze zrobiono z niego zbrodniarza to dziennikarze akcji "o
    > jednego mniej"
    > przeszli sie po sasiadach i powiedzieli z ejest pedofilem,

    Przed, czy po wyroku?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Aby byc soba trzeba byc kims.

  • 22. Data: 2005-08-21 12:56:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w

    > Przed, czy po wyroku?

    kilka chwil po zatrzymaniu, zreszta nawet po uprawomocnieniu trudno taka
    osobe nazwac pedofilem.

    P.

  • 23. Data: 2005-08-21 14:19:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:de8c9l$3lg$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    Ale
    > A rodzice mam nadzieję dostają wyrok za fałszywe zeznania albo coś w
    tym
    > stylu?

    Później trudno jest ustalić, czy dziewczyna rodzicom powiedziała, że
    została zgwałcona, a przed organami ścigania zmieniła zdanie, czy
    rodzice odwiedziwszy się o współżyciu z chęci utrudnienia i
    zniechęcenia donieśli.

  • 24. Data: 2005-08-21 14:28:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:de9heu$nch$1@inews.gazeta.pl...

    Generalnie, to moim zdaniem problem w tym, że z jednej strony prawo
    karne wymaga, by jednak tę granicę wiekową ustawić jednoznacznie. A z
    drugiej strony to trochę bez sensu, bo w tym wieku akurat dzieci jedno
    od drugiego strasznie się różnią w rozwoju. Niejedna pannica wygląda w
    wieku 13-14 lat tak, że przysiągł byś, że ma 17-18 lat. Kiedyś, jak
    jeszcze były 8-me klasy miałem okazję wpaść na komers. Taż te dzieci
    mają po 13 lat. Panny w sukniach, odmalowane. W życiu byś nie pomyślał
    widząc taką na jakiejś publicznej imprezie, że to dziecko. Z drugiej
    strony chłopcy ganiający po szkole i popychający się. Tu widać
    dysproporcję. że już nie wspomnę o odmiennościach związanych z rasą.
    Nie jest tajemnicą, że u Romów na przykład 13 lat to już wiek, gdzie
    dziewczyna jest z reguły po doświadczeniach. Zdarza się raz na czas,
    ze nawet dzieci mają poniżej 15 lat.

    I tu tkwi problem moim zdaniem. Niby ma to prostować ewentualnie
    biegły, ale zanim biegłego powołają, to podejrzany w areszcie
    posiedzi. Potem często - w moim odczuciu - dla samousprawiedliwienia
    sąd mu jakąś karę przysoli.

  • 25. Data: 2005-08-21 14:29:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przed, czy po wyroku?

    Chwilowo to moim zdaniem nie ma znaczenia, bowiem pedofilia to pociąg
    do dzieci, a 14-to latek to nie dziecko.

  • 26. Data: 2005-08-21 14:34:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Owszem, ale co z sytuacją kiedy robią to np. 14-letnia dziewczyna i
    16
    > czy 17-letni chłopak? Różnica wieku wynosi zaledwie 3 lata, więc
    imho
    > jest dopuszczalna, ale chłopak jest wg. prawa pedofilem i będzie
    sądzony
    > jako dorosły. Teraz niejedna 14-latka wygląda tak, że powiedziałbyś,
    że
    > jest pełnoletnia...

    On nie jest pedofilem, tylko ewentualnie sprawcą przestępstwa
    opisanego w art. 200 kk. O tym dziennikarze zapominają. Z tego
    artykułu odpowiadają nie tylko pedofile. Ale słowo ładnie wygląda w
    tytułach i dziennikarze szafują nim na lewo i prawo nawet się
    uprzednio nie zastanowiwszy nad jego znaczenie. A tu choćby opisany
    przez Ciebie przykład żałującego się i tulącego (bo wystarczy inna
    czynność seksualna dla bytu tego czynu zabronionego) 17-to latka z
    14-to latka. Tez by go pedofilem nazwali pewnie.

  • 27. Data: 2005-08-21 21:14:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

    > I co, policja sądowa nie reaguje?
    > A możesz podać dokładniejszą lokalizację? ;)))

    :) no nie tak dosłownie ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 28. Data: 2005-08-23 14:52:06
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > jzu pisalem
    > za jego pzryzwoleneim,
    > powiedzieli z ejest chloapka nie znam
    > chora defionicje.
    > NIe yl gwalcicielem
    > Nie zdziwiolbym sie opstatnio mowili w tv ze dziennikarzom uamwianie sie na
    > seks z 14 latkeim duze przegeicie 14,13,12 letni "dzeiciak"
    > jakis tam ryrok

    Jaki "ryrok" odsiedziałeś ? Ta nerwica to po gwałcie??

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 29. Data: 2005-08-23 15:21:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jaki "ryrok" odsiedziałeś ? Ta nerwica to po gwałcie??

    jaki czlowiek takie pytanie, nie uwazasz ze nie powinno sie bez powodu
    niszczyc czlowieka?
    Poza tym to co teraz zrobiles to pomówienie. NIe wiem czy zdajesz sobie
    sprawe.

    P.

  • 30. Data: 2005-08-23 15:26:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Poza tym to co teraz zrobiles to pomówienie.

    musze przyznac ze podziwiam twa glupote, jako "psiak" masz latwy dostep do
    rejestru karanych a pomimo to rzucasz czyms takim w miejscu publicznie
    dostepnym dla blizej nieokreslonej liczby osob.

    P.