  • 1. Data: 2005-03-11 01:59:54
    Temat: Broń psychotroniczna
    Od: "Maxim" <m...@o...pl>

    Wygrana w dużym lotku w dzieciństwie, a w młodości wzamian za odzyskanie
    skradzionych ukrywanych milionów, broń psychotroniczna. Czy takie rzeczy dzieja
    sie w wolnym demokratycznym panstwie? Kazdy może przyjść i popatrzeć. Ulice,
    mieszkania, ludzie, jak rozgłośnia radiowa niczym z filmów sf.
    Człowiek w okablowaniu rozdaje myśli do społeczności w Polsce.
    Http://republika.pl/porwanie_2004
    Przeczytaj i zobacz na własne oczy.

    Warszawa
    Maxim

  • 2. Data: 2005-03-11 03:30:03
    Temat: http://republika.pl/porwanie_2004
    Od: "Maxim" <m...@o...pl>

    http://republika.pl/porwanie_2004
    Otwierajacy sie link. Przepraszam za pomyłkę.

  • 3. Data: 2005-03-11 03:47:11
    Temat: Re: http://republika.pl/porwanie_2004
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maxim wrote:
    > http://republika.pl/porwanie_2004
    > Otwierajacy sie link. Przepraszam za pomyłkę.

    Co to za bełkot ?

  • 4. Data: 2005-03-11 07:50:19
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    witek wrote:

    > Co to za bełkot ?

    Częstym elementem urojeń w chorobach psychicznych (a precyzyjniej
    zespołach objawów, gdzie jednym z elementów są zaburzenia jakościowe
    toku myślenia) jest wiara w to, że dzięki jakimś urządzeniom inni
    ludzie mogą "słuchać" myśli osoby rojącej.
    Bardzo często się to spotyka, praktycznie co 3 to ma...

    Nawet przypomina mi się mała historyjka z tym związana, kiedyś na
    prezentacji tego typu objawów, osoba symulowała takie objawy, koleżanka
    miała przeprowadzić wywiad... i w pewnym momencie "symulant" otoczył
    sobie rękoma głowę, zaczął się zwijać, i zawodzić "niech Pani nie
    sczytuje". Troszkę seplenił i wyszło z tego "szczytuje"... Zaraz się
    podniosły głosy pełne oburzenia: "No wiesz co! Nieładnie tak samej
    szczytować, poczekaj na Pana!" ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2005-03-11 15:22:42
    Od: "ewa" <k...@w...pl>

    > http://republika.pl/porwanie_2004
    > Otwierajacy sie link. Przepraszam za pomyłkę.

    Chyba jednak otworzę gabinet psychiatryczny. Widzę, że jest w tej
    "dziedzinie" więcej klientów niż w tym, co robię obecnie.
    Nie mam co prawda "papiórów" do otwarcia takiego gabinetu, ale komu to
    przeszkadza:-)
    pozdrawiam
    Ewa

  • 6. Data: 2005-03-11 17:12:19
    Od: poreba <d...@p...com>

    "ewa" <k...@w...pl> popełnił 11 mar 2005 na pl.soc.prawo utwór

> [...]
    > "dziedzinie" więcej klientów niż w tym, co robię obecnie.
    > Nie mam co prawda "papiórów" do otwarcia takiego gabinetu, ale komu to
    Byznesłoman się znalazła ;)
    Przepadniesz z kretesem budując byznesplana na nadzieji,
    że ONI chcą się leczyć!

    --
    pozdro
    poreba, z odpowiednio wyraźnym ;)