-
1. Data: 2007-01-02 15:47:57
Temat: Re: home.pl - zrywają umowy z powodu obciążenia serwera
Od: "rezist.com" <r...@s...us>
Tony wrote:
> Jakiś czas temu home.pl wysłało nam i jak się okazało innym swoim klientom
> informacje o zbytnim obciążeniu serwerów wirtualnych (zbyt długo wykonujące
> się kwerendy do bazy danych) oraz z informacją, iż jeśli serwisy nie
> zostaną zoptymalizowane, to zerwą umowę.
Pytanie, czy w umowie lub regulaminie znajduje sie cokolwiek,
co pozwala im na cos takiego?
> Przystępują do dzieła, dziś informują emaile o tym, iż nie przedłużą
> oferowania usług, prześlą fakturę korygującą etc. Piszą o terminie 22
> stycznia, a usługa wykupiona jest na rok do chyba września (stąd faktura
> korygująca). W drodze jest także list polecony z takimi samymi
> informacjami.
Czyli sa grzeczni. Z przeniesieniem serwera wiaza sie zapewne
jakies koszty, ciekawe czy mozna rowniez wykazac straty? :)
> Czy któryś z grupowiczów zetknął się z takim problemem? Przyznaję, że mój
> serwis nie jest jakoś przesadnie obciążony, a błędy o których oni piszą:
> 503, nie pojawiają się często, mamy średnio 99,95 % uptime.
Bylo o tym wspominane juz na tej grupie zdaje sie, lub na mordpliku.
Nie pamietam dokladnie.
> zostawienie tej sprawy od tak i przejście gdzie indziej. Czy ktoś z Was ma
> podobną sytuację lub o niej słyszał? Będę wdzięczny za informację.
Home po prostu przyspiesza swoja podroz, rownia pochyla w dol.
--
tomek nowak
http://rezist.com
http://anvilstrike.com
http://icic.pl