  • 1. Data: 2007-11-04 17:38:24
    Temat: historia ubezpieczenie OC - czy coś z tego wynika?
    Od: jętek <h...@h...pl>

    Jest taka historia:

    Facet ma ubezpieczone auto OC, jako, że wyjezdza z Polski na dłuższy okres
    postanawia zrezygnowac z OC. Tak sie skalada, że umowa z Ubezpieczycielem na
    dniach wygasa. Facet wymawia ubezpieczenie, ale nie zawiera nowego.

    Czy coś takiego jest legalnego czy nie? Czy są jakieś konsekwencje takowego
    czynu?

    ps
    nie jestem facetem z historii ;)

  • 2. Data: 2007-11-04 17:50:29
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Jezeli samochod bedzie caly czas zarejestrowany na terenie kraju to kara
    wynosi 500Euro na rzecz ubezpieczeniowego funduszu gwarancyjnego.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-11-04 18:30:39
    Od: jętek <h...@h...pl>

    A dojdą, czy jest szansa, że nie?

  • 4. Data: 2007-11-04 18:49:14
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    >A dojdą, czy jest szansa, że nie?

    Dojda jezeli np. skontroluje cie policja na drodze lub np. na przejsciu
    granicznym.
    Wtedy maja nakazane zgloszenie takiego czegos do UFG a oni po jakims czasie
    przysylaja pisemko z wezwaniem do zaplaty.
    Czy maja jakeis inne mozliwosci dojscia to nie wiem. Ale mysle ze napewno
    jakies sposoby maja.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-11-04 19:02:58
    Od: jętek <h...@h...pl>

    Dzieki za odowiedz, ale ...

    przecież jak Policja skontroluje to bedzie juz nowe ubezpieczenie. A oni
    przecież nie sprawdzają historii ubezpieczenia.

  • 6. Data: 2007-11-06 13:40:06
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

> [...]
    > postanawia zrezygnowac z OC. Tak sie skalada, że umowa z Ubezpieczycielem
    > na dniach wygasa. Facet wymawia ubezpieczenie, ale nie zawiera nowego.

    rok temu dokladnie tak zrobil znajomy z firmy
    pocial na czesci auto i problemu nie ma.

    dodam jeszcze ze wczesniej dostal auto od osoby, ktora wyjechala z Polski

    przez 4 lata jezdzil tym autem, dowod rej auta byl na byłego wlasciciela
    a ubezpieczenie na niego
    nigdy policja sie nie doczepiła :)