  • 11. Data: 2005-08-28 11:31:08
    Temat: Re: już jest tak dobrze, że nawet sędziowie "dorabiają się" majątków
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    www.czarnalista.com symboli sądownictwa napisał(a):

    > "mocno mętne" i "nie poparte dowodami" - jesteś mądrzejszy od Pulsu Biznesu,
    > Gazety Wyborczej, Życia Warszawy, TVP, TVN, WPROST i wielu innych, które
    > przedstawiły dowody? W tym przelewy, które dokonywał sędzia Czajka; dokumenty z
    > rozpraw, które potwierdzają, że sędzia czerpał korzyści majątkowe z ogłaszanych
    > przez siebie upadłości firm.

    Czy ty jesteś normalny?
    Wklejasz post na stronę, piszacy o przekupnej prokuraturze, o tym, że
    jakiś sędzia coś tam zrobił,m że wszyscy są umoczeni,
    a gdy ja mowię, że to je g*** warte, to mi wyskakujesz, że wszyscy o tym
    pisali.

    Człowieku nie każdy ma Czajkofobię i śledzi jego losy.

    > Jak by nie było, przekonałeś mnie swoimi wątpliwościamy, że mam jeszcze dużo do
    > zrobienia i wiadomości o Czajce nadal powinny być publikowane, tak długo, jak
    > długo rozsiewane są wątpliwości w sprawie która jest jasna.

    Ja nie znam sprawy, rozumiesz!!!
    Nie znam i nie chcę znać,
    idź się leczyć!

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 12. Data: 2005-08-28 12:37:37
    Temat: hau, hau, hau!
    Od: "www.czarnalista.com symboli sądownictwa " <c...@p...onet.pl>

    Biznesu,

    > Czy ty jesteś normalny?
    > Wklejasz post na stronę, piszacy o przekupnej prokuraturze,

    gdzie jest taki post?
    jaka "przekupna prokuratura" ?

    Przeczytaj ponownie wiadomości, potem jeszcze raz, i jeszcze. Wtedy może
    zauważysz, że nie ma tam takich oskrżeń, lecz wyłącznie fakty, np. to że sędzia
    ogłosił upadłość firmy, której następnie majątek trafił do biznesu z nim samym
    powiązanym. Co tutaj jest niejasne? Potrzebujesz tłumacza? Już chyba tylko ty i
    sam Czajka macie w tej sprawie wątpliwości ;)

    o tym, że
    > jakiś sędzia coś tam zrobił,m że wszyscy są umoczeni,

    jacy "wszyscy"? znowu urojenia?
    Sędzia Dariusz Czajka - ta strona dotyczy tylko tej osoby co jest wyraźnie
    napisane w nagłówku nawet. Chyba że przegapiłeś i to? A może nie interesowało
    Cie to? To po co się wtrącasz.

    > Ja nie znam sprawy, rozumiesz!!!

    W poprzednich kilku wiadomościach pisałeś wielokrotnie, że znasz, wiesz itp.
    Skąd ta niezgodność? Może mama pomaga pisać posty? Zawołaj może ją teraz ;)

    > Nie znam i nie chcę znać

    To po co się wtrącasz? Rozmydlasz tylko temat. Inni chętnie czytają i jak widać
    też komentują. Nie zmuszam Cię do czytania. Do niczego. Możesz wrócić do swoich
    zajęć.

    > idź się leczyć!

    Już jesteś lekarzem? Na tym też się znasz?
    Może jednak tematyka dyskusji przerasta Twoje możliwości. Proponuję chwilę
    odpocząć. Może poczytać komiksy, a nie tam sprawy sądu gospodarczego. To są
    sprawy dla dorosłych. Nie przejmuj się tym. Nie na wszystkim musisz się znać.

    Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie uwagi ;)

    PS. nie widzaiłem Ciebie tutaj wcześniej. Przychodzisz tylko jak trzeba kogoś
    obsikać?

  • 13. Data: 2005-08-28 13:01:58
    Temat: Re: hau, hau, hau!
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    www.czarnalista.com symboli sądownictwa napisał(a):

    > gdzie jest taki post?
    > jaka "przekupna prokuratura" ?

    przepraszam,
    faktycznie, o tym było na onecie.

> [...]
    > powiązanym. Co tutaj jest niejasne? Potrzebujesz tłumacza? Już chyba tylko ty i
    > sam Czajka macie w tej sprawie wątpliwości ;)

    podobno kogoś kiedyś zabiłeś.
    Taką ma wartośc to, co piszesz.
    Nauczyłem się oceniać sprawy, gdy zobacze co jest w ich aktach, bo
    jeszcze nie widziałem rzetelnej medialnej relacji z procesu.

> [...]
    > napisane w nagłówku nawet. Chyba że przegapiłeś i to? A może nie interesowało

    bo denerwuje mnie czytanie w kolko o tym samym

    > W poprzednich kilku wiadomościach pisałeś wielokrotnie, że znasz, wiesz itp.
    > Skąd ta niezgodność? Może mama pomaga pisać posty? Zawołaj może ją teraz ;)

    To co ty piszesz to za przeproszeniem piep**** bez pokrycia w faktach.
    Znajomość sprawy wymaga jednak czegoś więcej.

    > To po co się wtrącasz? Rozmydlasz tylko temat. Inni chętnie czytają i jak widać
    > też komentują.

    widziałem te komentarze: "wymienić porokuraturę" "wyrzucić sędziów".

    > Już jesteś lekarzem? Na tym też się znasz?

    och to doświadczenie życiowe.
    Masz zespół natręctw na tle sędziego Czajki

    > Może jednak tematyka dyskusji przerasta Twoje możliwości.

    mozę znaczenie słowa "dowód" przerasta Twoje możliwości

    > PS. nie widzaiłem Ciebie tutaj wcześniej. Przychodzisz tylko jak trzeba kogoś
    > obsikać?

    poszukaj w groups.google.com
    autor: stern

    miłej lekturki

    I co do treści, żebyśmy się zrozumieli:

    > Sędzia Dariusza Czajka jak pisze prasa jeździ volvo kombi (nowe kosztuje ponad
    > 80 tys.), posiada dom w prestiżowej miejscowości pod Piasecznem k/Warszawy i
    > jest założycielem i kanclerzem prywatnej uczelni prawniczej EWSPiA, właściciela
    > największego w kraju jachtu, na pokładzie którego organizowane są prestiżowe
    > imprezy pod patronatem J. Kwaśniewskiej..

    żadna z tych rzeczy nie jest nielegalna,
    poza tym w prasie czytałem że o.Rydzyk ma Maybacha.

    > Oczywiście prawo wyraźnie ogranicza możliwości dodatkowego zarobkowania przez
    > sędziów poza sądem, a pensja sędziego na jego stanowisku to około 3 tys. netto.
    > Cuda??

    to on jest asesorem ?
    kłamiesz z wysokością pensji.

    > Tymczasem jak pisze prasa, tak się składa, że sędzia Dariusz Czajka ogłasza
    > pośpiesznie upadłości firm, których aktywa następnie trafiają do biznesów
    > powiązanych z... tym samym sędzią Dariuszem Czajką. Sędzia nawet nie został
    > wykluczony z zawodu, do czego aktywnie przyczynił się podczas rozprawy
    > dyscyplinarnej Tadeusz Szymanek - sędzia Sądu Najwyższego w stanie spoczynku -
    > ojciec Jolanty Szymanek Deresz, który jest zatrudniony w uczelni EWSPiA
    > powiązanej z bezkarną Czajką.

    nie ma tu żadnego dowodu.
    w jakiej roli poczas postępowania dyscyplinarnego występował sędzia T.
    Szymanek ?

    Był obrońcą Czajki?

    > Uczelnia EWSPiA, której Czajka jest założycielem-kanclerzem tak się
    > składa "uczy prawa" w budynku przejętym z jednej z upadłości prowadzonych
    > przez... tego samego sędziego Dariusza Czajkę jak pisze prasa.

    Znów prasa, bez faktów i poparcia czymkolwiek.

    > Koledzy
    > prokuratorzy na stanowiskach w Zrzeszeniu Prawników Polskich, którego Czajka
    > jest prezesem mają jednak oczy szeroko zamknięte.

    o proszę, coś o prokuraturze. A miało być o Czajce. Wyłącznie.

    > Podczas gdy prasa rozpisuje
    > się o kolejnych upadkach bezkarnego sędziego Czajki, Prezydent RP nadaje w 2003
    > roku współtwórcom szkoły EWSPA wysokie odznaczenia państwowe, w tym
    > nawet ... "Krzyż Komandorski Orderu Odrodzenia Polski z Gwiazdą".

    Gdzie się ta prasa rozpisuje?
    NIe dość że powołujesz się wyłącznie na relacje prasowe (co samo w sobie
    nie jest wiarygodne) , to jeszcze nie raczysz napisać, cóż to za prasa?
    Biuletyn Twojej strony?

  • 14. Data: 2005-08-28 16:16:05
    Od: "www.czarnalista.com symboli sądownictwa" <c...@p...onet.pl>

    > podobno kogoś kiedyś zabiłeś.
    > Taką ma wartośc to, co piszesz.

    Sędzia Dariusz C. wcale nie podobno, ani prawodopodobnie, tylko faktycznie
    ogłosił upadłość firmy, której majątek następnie trafił do biznesu z nim samym
    powiązanym (dokładnie, to dzisiaj w tej nieruchomości znajduje się "uczelna
    prawa" EWSPA, której Czajka jest założycielem). Co tutaj jest niejasne? To się
    wprost nazywa czerpanie korzyści materialnych z prowadzonych przez sędziego
    spraw. (kropka)

    Obawiam się, że na zachodzie sędzia siedziałby dawno w więzieniu (nie
    prawdopodonie, tylko siedziałby tak jak dziś Pęczak siedzi za firanki), a
    sprawa upadłościowa trafiłaby do ponownego rozpatrzenia, skoro zachodzi
    FAKTYCZNA (a nie domniemana) stronniczość sędziego powodowana korzyścią
    materialną, którą sędzia nie przyjął, ale sam sobie wziął. Co może być
    gorszego? To jest to samo, gdyby został na żywo przyłapany na wzięciu łapówki
    od jednej ze stron za określone rozstrzygnięcie sprawy, a wszystko nagrała
    kamera TVN'u.

    W przypadku sędziego Czajki obejdzie się bez nagrania TVN'u, ponieważ wszystko
    jest w dokumentach, a ich kopie możesz sobie przeczytać w prasie (kopie
    artykułów na stronie http://www.upadloscian.org.pl ). Jeśli masz nadal
    wątpliwości, to może udaj się do uczelni EWSPA, a tam z pewnością wszystko Ci
    wyjaśnią - to przecież specjaliści. Po drodze wstąp do OW Zrzeszenia Prawników
    Polskich, z Dariuszem Czajką jako prezesem - tam też znają się na rzeczy.

    > Nauczyłem się oceniać sprawy, gdy zobacze co jest w ich aktach, bo
    > jeszcze nie widziałem rzetelnej medialnej relacji z procesu.

    A to specjalista z Ciebie.. Wcale nie taki jeleń, ale "stary wyjadacz" ;)

    interesowało Cie to? To po co się wtrącasz.

    > bo denerwuje mnie czytanie w kolko o tym samym

    Wygląda więc, że jesteś niezadowolony a wręcz już rozdrażniony tym, że
    nieustannie umieszczane są komentarze na temat sędziego Dariusza Czajki. tak?

    Niewątpliwie drugą osobą, którą równie mogą denerwować te komentarze to sam
    zainteresowany - sędzia Dariusz Czajka. To dobry start - macie już coś
    wspólnego. Może powinniście zacieśnić współpracę na stopie oficjalnej, jeśli to
    jeszcze nie nastąpiło? Może mógłbyś wykładać logikę w ich uczelni EWSPA.
    Wygląda na to, że pieniędzy im nie brakuje, więc pewnie z pensji byłbyś
    zadowolony. Pieniądze nie śmierdzą, co?

    PS. tak bardzo nie interesuje Cię ta sprawa (jak pisałeś), a jednak pełno
    Ciebie tutaj. Coś tu się nie zgadza. Problemy z logiką?

    PS2. jest już późno po południu. Sugeruję udać się na leżakowanie. Praca pracą,
    ale może warto odpocząć? Powoli oddychać i unikać stresów, a nie emocjonować
    się w sprawie sędziego Czajki, którym i tak prędzej czy później zajmie się
    prokuratura.

    Karaluchy pod poduchy!

  • 15. Data: 2005-08-28 16:50:19
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > jeszcze nie nastąpiło? Może mógłbyś wykładać logikę w ich uczelni EWSPA.
    > Wygląda na to, że pieniędzy im nie brakuje, więc pewnie z pensji byłbyś

    Jestes zenujacy...

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 16. Data: 2005-08-28 17:01:24
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

    > Jestes zenujacy...
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > mcl
    >
    > m...@p...onet.pl

    Już jest Was dwóch? Co dwie głowy, to nie jedna. Teraz już wszystkich
    przekabacicie na swoją stronę.

    Zanim nastąpią wyzwyska - pozdrawiam i bez odbioru (dzisiaj).

  • 17. Data: 2005-08-28 17:10:39
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > Już jest Was dwóch? Co dwie głowy, to nie jedna. Teraz już wszystkich
    > przekabacicie na swoją stronę.
    >
    > Zanim nastąpią wyzwyska - pozdrawiam i bez odbioru (dzisiaj).

    http://www.aferyprawa.pl - znajdziecie napewno
    wspolny jezyk... frustraci.

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 18. Data: 2005-08-28 17:31:24
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...tam>

    "mcl" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > http://www.aferyprawa.pl - znajdziecie napewno wspolny jezyk... frustraci.

    Nie ma żadnych afer, nie ma przekrętów, wszystko jest super. Skąd nadajesz?
    Chyba nie z Polski.

    MK

  • 19. Data: 2005-08-28 17:33:34
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > Nie ma żadnych afer, nie ma przekrętów, wszystko jest super. Skąd
    > nadajesz? Chyba nie z Polski.

    Twoj poprzedni post, w ktorym prosiles o likna do
    komentrza KC swiadczy o twojej znajomosci tematu...

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 20. Data: 2005-08-28 17:38:19
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > Nie ma żadnych afer, nie ma przekrętów, wszystko jest super. Skąd
    > nadajesz? Chyba nie z Polski.

    A moze poprostu nie chce mi sie przylaczac do
    choru frustratow, z ktorych kazdy uwaza, ze ma
    prawo do wystawiania swiadectwa moralnosci innym.
    Zacznij zmieniac swiat od samego siebie...

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl