-
1. Data: 2010-01-21 08:43:44
Temat: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Od: "LEHKO" <l...@g...com>
Witam
Posiadam komputer przenosny, w ktorym uszkodzil sie dysk twardy tzn. nie byl
widoczny, a ze komputer posiadal jeszcze wazna gwarancje wiec, zadzwonilem
do producenta, kazali mi wyslac kopie faktury zakupu, wiec tak zrobilem. Na
drugi dzien przyjechal kurier z wlasnym pudelkiem zapakowal go i lapek
pojechal do serwisu. Teraz dzwoni do mnie kobieta i mowi ze lapek ma
peknieta matryce i tego nie usunal w ramach gwarancji tylko za odplata.
Wyslala mi maila ze zdjeciem zbitej matrycy oraz tresc: " Po otrzymaniu
Panskiego urzadzenia pragniemy poinformowac, iz zostala wykonana ekspertyza
poprzedzajaca jego naprawe. Ustalenia w niej zawarte nie pozwalaja na
dokonanie bezplatnej naprawy objetej standardowa gwarancja ##. W zwiazku z
tym, aby wykonac naprawe, niezbedna jest Pana/Pani pisemna zgoda na wycene
naprawy urzadzenia."
Telefonicznie powiedzialem ze powinni otworzyc paczke przy kurierze i ew.
spisac protokul szkody, ale mi odpowiedziala, ze na pudelku nie widac sladow
uszkodzen. Co dalej czynic wszechwiedzaca gvrupo? :-)
Pozdrawiam
LEHKO
-
2. Data: 2010-01-21 11:52:26
Temat: Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>
w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz,
wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli
obudowa matrycy (czyli zewnetrzna czesc laptopa)jest cala to nie moglo to
sie stac w transporcie, tylko przy wypakowywaniu jakic cep od nich walnal
czyms w matryce. wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z
odpowiedzialnosci za zbita matryce.
nagrania z tv przemyslwej maja? musza miec - takie pomieszczenia sa
monitorowane chociazby z powodu unikniecia kradziezy przez pracownikow lub
dowodowych jesli w paczce byla cegla a nadawca rzada jej naprawy:)
sir
-
3. Data: 2010-01-21 12:49:17
Temat: Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Od: "LEHKO" <l...@g...com>
Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hj9f0f$p59$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
>w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz,
>wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli
<ciach>
Dziekuje za zainteresowanie, zdjęcie poszlo na prv
Pozdrawiam
-
4. Data: 2010-01-21 23:14:36
Temat: Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Michał Gut pisze:
> w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz,
> wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli
> obudowa matrycy (czyli zewnetrzna czesc laptopa)jest cala to nie moglo to
> sie stac w transporcie, tylko przy wypakowywaniu jakic cep od nich walnal
> czyms w matryce.
Znam przypadek laptopa na którego nadepnięto - na zamkniętego od strony
ekranu. Obudowa nienaruszona, a ekran pęknięty.
Zresztą oglądanie zdjęć niczego tu nie wyjaśni - czegokolwiek by na ich
podstawie nie ustalić, to nadal nie będzie dowodu że zrobiono to w
serwisie, a nie przed wysłaniem.
> wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z
> odpowiedzialnosci za zbita matryce.
Pewnie tak.
Pytanie jakie było to pudełko - jeżeli zwykły karton na wymiar laptopa,
to mógł zostać zgnieciony (choćby właśnie nadepnięty) i śladów może nie
być ani na pudełku, ani na obudowie.
Jeżeli jakieś zabezpieczone - styropianowe czy coś, to raczej nie ma
szans. Żeby uszkodzić laptopa w transporcie, to pudełko trzeba by tak
zmasakrować, że odbierający od razu nabrałby podejrzeń.
-
5. Data: 2010-01-22 08:05:05
Temat: Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Od: "LEHKO" <l...@g...com>
Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym dostac
material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i troche
podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do mnie mila
Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. Jezeli bedzie
wszystko ok to polecam serwis HP :-)
-
6. Data: 2010-01-22 08:22:47
Temat: Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "LEHKO" <l...@g...com> napisał w wiadomości
news:hjbmdt$p4p$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym
> dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i
> troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do
> mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu.
> Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-)
No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę
kosztuje.
-
7. Data: 2010-01-22 08:36:08
Temat: Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Od: "LEHKO" <l...@g...com>
Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hjbns8$46u$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "LEHKO" <l...@g...com> napisał w wiadomości
> news:hjbmdt$p4p$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>> Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym
>> dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i
>> troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do
>> mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu.
>> Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-)
>
> No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę
> kosztuje.
wycenili na 416 netto :-)
-
8. Data: 2010-01-22 09:19:51
Temat: Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Od: "Massai" <t...@w...pl>
LEHKO wrote:
>
> Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hjbns8$46u$1@inews.gazeta.pl...
> >
> >Użytkownik "LEHKO" <l...@g...com> napisał w wiadomości
> news:hjbmdt$p4p$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> > > Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze
> > > chcialbym dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz
> > > dokladniejsze zdjecia i troche podyskutowalem. Odpowiedz byla
> > > dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do mnie mila Pani i powiedziala
> > > ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. Jezeli bedzie wszystko
> > > ok to polecam serwis HP :-)
> >
> > No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę
> > kosztuje.
>
> wycenili na 416 netto :-)
Tanio, jak na serwis HP.
80% drukarek z ich oferty nie opłaca się po gwarancji naprawiać w ich
serwisie, bo roboczogodzina to 450 pln ;-)
--
Pozdro
Massai
-
9. Data: 2010-01-22 10:59:02
Temat: Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>
Użytkownik "LEHKO" <l...@g...com> napisał w wiadomości
news:hjbmdt$p4p$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym
> dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i
> troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do
> mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu.
> Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-)
hehehe wiedzialem:D
sir:)
-
10. Data: 2010-01-22 18:09:10
Temat: Re: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Massai pisze:
>> wycenili na 416 netto :-)
>
> Tanio, jak na serwis HP.
Jak sami zepsuli, to wycenili tanio.
Gdybyś Ty chciał pękniętą matrycę wymienić, to pewnie by wycenili drogo :)