-
1. Data: 2003-06-23 18:34:02
Temat: gwarancja i po gwarancji... pomocy...
Od: "Krzysiek" <k...@R...onet.pl>
Witam Wszystkich.
Mam następujący problem.
Ponad dwa lata temu kupiłem telewizor panoramiczny znanej firmy.
Stwierdziłem w telewizorze wadę po podłączeniu TV. Telewizor był w
serwisie - oni nic nie stwierdzili. Od razu zaznaczam, że to na pewno nie
była wina magnetowidu. Wrócił do mnie telewizor nie naprawiony, za to z
jeszcze jednym, mało widocznym paseczkiem poziomym, który po jakimś czasie
znikał.
Minęły od tego czasu 3 m-ce. Gwarancja minęła. Okazało się, że ten mały
paseczek z czasem urósł do ogromnego pasa, który za cholerę nie chce
zniknąć.
Proszę napiszcie mi, czy mam prawo do jakichś roszczeń w stos. do tej firmy
lub serwisu, który tej naprawy nie dokonał a dodatkowo popsuł telewizor...
Dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Krzysztof
-
2. Data: 2003-06-24 00:28:14
Temat: Re: gwarancja i po gwarancji... pomocy...
Od: Marcin Debowski <a...@n...net>
In article <bd7h7h$54g$1@atlantis.news.tpi.pl>, Krzysiek wrote:
> Stwierdziłem w telewizorze wadę po podłączeniu TV. Telewizor był w
> serwisie - oni nic nie stwierdzili. Od razu zaznaczam, że to na pewno nie
> była wina magnetowidu. Wrócił do mnie telewizor nie naprawiony, za to z
> jeszcze jednym, mało widocznym paseczkiem poziomym, który po jakimś czasie
> znikał.
> Minęły od tego czasu 3 m-ce. Gwarancja minęła. Okazało się, że ten mały
> paseczek z czasem urósł do ogromnego pasa, który za cholerę nie chce
> zniknąć.
>
> Proszę napiszcie mi, czy mam prawo do jakichś roszczeń w stos. do tej firmy
> lub serwisu, który tej naprawy nie dokonał a dodatkowo popsuł telewizor...
Nie masz, skoro żeś go przyjął po tej "naprawie". Miałeś wątpliwości to
należało wtedy to drążyć, a teraz po ptokach. Przecież nie wykażesz
związku obecnej wady z działalnością serwisu 3 miesiące temu.
--
Marcin