-
1. Data: 2009-07-24 12:06:06
Temat: gwarancja (czy muszę miec karte gwarancyjną) ?
Od: Nikosis <n...@l...localdomain>
Witajcie !
Pół roku temu kupiłem urządzenie X w firmie ABC. Dzisiaj urządzenie X się
popsuło, więc kontaktuje się z firmą ABC w temacie serwisu. Tam otrzymuje
informację, iż serwisem urządzenia X zajmuje się całkiem inna firma,
powiedzmy DEF.
Niestety, najprawdopodobniej podczas ostatniego remontu zagineła mi
gwarancja na urządzenie X. Dysponuje jednak fakturą zakupu, która wskazuje
kiedy X zostało kupione i ze objete jest jeszcze roczną gwarancją.
Czy firma DEF może odmówić mi naprawy w/w urządzenia jeśli nie będe
posiadał karty gwarancyjnej gdy jednak będę potrafił udokumentować
kiedy i gdzie zakupiłem urzadzenie X ?
--
nikosis
-
2. Data: 2009-07-24 12:11:25
Temat: Re: gwarancja (czy muszę miec karte gwarancyjną) ?
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Nikosis napisał(a):
[...]
> Czy firma DEF może odmówić mi naprawy w/w urządzenia jeśli nie będe
> posiadał karty gwarancyjnej gdy jednak będę potrafił udokumentować
> kiedy i gdzie zakupiłem urzadzenie X ?
Po prostu przeszukaj archiwum tej grupy na hasło gwarancja. Zwróć uwagę
co to jest gwarancja.
j.
-
3. Data: 2009-07-24 12:43:06
Temat: Re: gwarancja (czy muszę miec karte gwarancyjną) ?
Od: Maverick <k...@g...pl>
Nikosis pisze:
> Witajcie !
>
> Pół roku temu kupiłem urządzenie X w firmie ABC. Dzisiaj urządzenie X
> się popsuło, więc kontaktuje się z firmą ABC w temacie serwisu. Tam
> otrzymuje informację, iż serwisem urządzenia X zajmuje się całkiem inna
> firma, powiedzmy DEF.
>
> Niestety, najprawdopodobniej podczas ostatniego remontu zagineła mi
> gwarancja na urządzenie X. Dysponuje jednak fakturą zakupu, która
> wskazuje kiedy X zostało kupione i ze objete jest jeszcze roczną gwarancją.
>
> Czy firma DEF może odmówić mi naprawy w/w urządzenia jeśli nie będe
> posiadał karty gwarancyjnej gdy jednak będę potrafił udokumentować
> kiedy i gdzie zakupiłem urzadzenie X ?
>
W warunkach gwarancji moze byc ze przyjdziesz osobiscie i 3 razy
podskoczysz na lewym uchu - totalna dowolnosc. Co innego rekojma (przy
firmach) lub niezgodnosc towaru z umowa.
Zadzwon i sie zapytaj do serwisu producenta, ew do przedstawiciela
producenta w PL. Ew uzyj niezgodnosci towaru z umowa.
--
Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl