-
1. Data: 2004-11-13 18:07:31
Temat: gwarancja a zwrot pieniędzy
Od: "Purple" <f...@w...pl>
Witam, Sytuacja wygląda tak: kupiłem sobie drukarke firmy "X" po 3dniach
użytkowania stwierdziłem że nie działa prawidłowo,oddałem do serwisu,gdzie
przez tydzień!!ją diagnozowali aby stwierdzić że to wina głowicy i muszą
głowice wysłać gdzieś w świat i nie wiedzą ile to potrwa:/ W czwartek minął
2tydzień od oddania drukarki do serwisu I OTO MOJE PYTANIE: czy mam prawo
już żądać zwrotu kasy tudzież wymiany na inny model drukarki z tej samej
firmy? Jak to wygląda prawnie po 1maja 2004 czy coś sie zmieniło? bo kiedyś
o ile dobrze pamietam po terminie 2tyg mogłem żądać zwrotu lub wymiany Za
wskazówki z góry dzięki Pozdrawiam
-
2. Data: 2004-11-13 18:16:20
Temat: Re: gwarancja a zwrot pieniędzy
Od: "Snoopy" <s...@a...pl>
Purple wrote:
> Witam, Sytuacja wygląda tak: kupiłem sobie drukarke firmy "X"
HP? :)
--
Pozdrawiam
Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl *** GG: 458449
-
3. Data: 2004-11-13 19:01:53
Temat: Re: gwarancja a zwrot pieniędzy
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
Purple napisał(a):
> Witam, Sytuacja wygląda tak: kupiłem sobie drukarke firmy "X" po 3dniach
> użytkowania stwierdziłem że nie działa prawidłowo,oddałem do serwisu,gdzie
> przez tydzień!!ją diagnozowali aby stwierdzić że to wina głowicy i muszą
> głowice wysłać gdzieś w świat i nie wiedzą ile to potrwa:/ W czwartek minął
> 2tydzień od oddania drukarki do serwisu I OTO MOJE PYTANIE: czy mam prawo
> już żądać zwrotu kasy tudzież wymiany na inny model drukarki z tej samej
> firmy?
Nie. Masz prawo żądać naprawy gwarancyjnej
> Jak to wygląda prawnie po 1maja 2004 czy coś sie zmieniło?
Zmieniło się. 1 stycznia 2003
> bo kiedyś
> o ile dobrze pamietam po terminie 2tyg mogłem żądać zwrotu lub wymiany
Pierwsze słyszę
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
*ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
*GG-1447098*
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*
-
4. Data: 2004-11-13 20:54:51
Temat: Re: gwarancja a zwrot pieniędzy
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Purple wrote:
> Witam, Sytuacja wygląda tak: kupiłem sobie drukarke firmy "X" po 3dniach
> użytkowania stwierdziłem że nie działa prawidłowo,oddałem do serwisu,gdzie
> przez tydzień!!ją diagnozowali aby stwierdzić że to wina głowicy i muszą
> głowice wysłać gdzieś w świat i nie wiedzą ile to potrwa:/ W czwartek minął
> 2tydzień od oddania drukarki do serwisu I OTO MOJE PYTANIE: czy mam prawo
> już żądać zwrotu kasy tudzież wymiany na inny model drukarki z tej samej
> firmy?
A co mówi gwarancja?
Popełniłeś błąd, że reklamowałeś z gwarancji, trzeba było u sprzedawcy z
tytułu niezgodności z umową.
KG