-
1. Data: 2003-12-17 14:12:52
Temat: gwarancja
Od: "Daniel" <d...@k...chip.pl>
Czy ktos moze mi pomoc w takiej sprawie: kupilem komplet mebli z eko-skory
jakis miesiac po uplywie gwarancji
na oparciu fotela wykwitl jakis czarny napis. Najprawdopodobniej sa to
jakies numery umieszczone na skorze
przez producenta wiec mojej winy tu raczej nie ma. Meble uzytkowane zgodnie
z instrukcja. Czy moge sie ubiegac
o wymiane/naprawe po okresie gwarancji u producenta?? W sklepie gdzie
kupilem stwierdzili ze oni nic nie poradza.
Prosze o pomoc bo troche mnie te mebelki kosztowaly a teraz numer na oparciu
wyglada paskudnie.
pozdr
Daniel
-
2. Data: 2003-12-17 14:30:18
Temat: Re: gwarancja
Od: Marcin Debowski <a...@n...net>
In article <3fe06459$1@news.vogel.pl>, Daniel wrote:
> Czy ktos moze mi pomoc w takiej sprawie: kupilem komplet mebli z eko-skory
> jakis miesiac po uplywie gwarancji
> na oparciu fotela wykwitl jakis czarny napis. Najprawdopodobniej sa to
> jakies numery umieszczone na skorze
> przez producenta wiec mojej winy tu raczej nie ma. Meble uzytkowane zgodnie
> z instrukcja. Czy moge sie ubiegac
> o wymiane/naprawe po okresie gwarancji u producenta?? W sklepie gdzie
> kupilem stwierdzili ze oni nic nie poradza.
Jeśli kupiłeś w zeszłym roku to będzie cieżko. Chyba raczej bez szans, bo
trudno będzie wykazać np. złośliwe zatajenie wady. Jeśli w tym to szanse
masz MZ spore.
--
Marcin
-
3. Data: 2003-12-17 15:31:58
Temat: Re: gwarancja
Od: "Daniel" <d...@k...chip.pl>
Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
news:qs56b1-fmi.ln1@ziutka.router...
> Jeśli kupiłeś w zeszłym roku to będzie cieżko. Chyba raczej bez szans, bo
> trudno będzie wykazać np. złośliwe zatajenie wady. Jeśli w tym to szanse
> masz MZ spore.
Hmmm niestety kupiony pod koniec zeszlego roku.
Czyli pozostaje liczyc na dobra wole producenta i duuuuzo szczescia??
Daniel
-
4. Data: 2003-12-17 22:55:50
Temat: Re: gwarancja
Od: "Agnieszka" <W...@o...pl>
Okres gwarancyjny na meble wynosi 12 miesięcy od daty ich otrzymania
(zakupu) w tym terminie Sprzedawca ma obowiązek przyjąć zgłoszenie a reszta
zależy od Producenta.
Prawda jest taka ze wiele zalezy od sklepu bo producent ich oni Ciebie nie
sprawdza czy rzeczywiscie minal czas gwarancji. Mysle ze najlepiej byloby
sie dogadac ze Sprzedawca lub znalezc dojscie do producenta tego mebla moze
on cos pomoze.
Jesli to nic nie da zawsze zostaje serwis po-gwarancyjny ktory takie rzeczy
naprawia niestety jest to zwiazane z kosztami ale napewno sa one nizsze niz
nowa kanapa.
pozdrowienia
Aga
-
5. Data: 2003-12-17 23:05:23
Temat: Re: gwarancja
Od: kam <k...@p...onet.plX>
Agnieszka wrote:
> Okres gwarancyjny na meble wynosi 12 miesięcy od daty ich otrzymania
> (zakupu) w tym terminie Sprzedawca ma obowiązek przyjąć zgłoszenie a reszta
> zależy od Producenta.
Jeśli już to rękojmia na meble kupione w ubiegłym roku wynosi 12
miesięcy. Gwarancja jeśli w ogóle jest (karta gwarancyjna) może dowolnie
określać swoją długość.
KG
-
6. Data: 2003-12-18 01:55:01
Temat: Re: gwarancja
Od: Marcin Debowski <a...@n...net>
In article <3fe076f0$1@news.vogel.pl>, Daniel wrote:
>
> Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
> news:qs56b1-fmi.ln1@ziutka.router...
>> Jeśli kupiłeś w zeszłym roku to będzie cieżko. Chyba raczej bez szans, bo
>> trudno będzie wykazać np. złośliwe zatajenie wady. Jeśli w tym to szanse
>> masz MZ spore.
>
> Hmmm niestety kupiony pod koniec zeszlego roku.
> Czyli pozostaje liczyc na dobra wole producenta i duuuuzo szczescia??
No pewnie niestety tak. Mozna spróbować pograć na strunach renomy itp, ale
to niestety chyba loteria.
--
Marcin