  • 1. Data: 2008-03-26 10:27:41
    Temat: grzywna
    Od: "t...@t...com" <t...@t...pl>

    Witam
    Mam do zapłacenia grzywne 1000 zł. Niby nic wielkiego ale mieszkam z
    rodzicami, pracuje i obecnie dokładam do życia wiadomo jak to wygląda. Nie
    mam tyle żeby wpłacic jednorazowo. Czy moge wpłacic np: 200 zł i napisac
    pismo do tego urzedu wykonawczego że będe wplacac co miesiac i opisac
    sytuacje jaka jest?

    Czy jest sens?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-03-26 20:12:08
    Temat: Re: grzywna
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    t...@t...com pisze:
> [...]
    > Nie mam tyle żeby wpłacic jednorazowo. Czy moge wpłacic np: 200 zł i
    > napisac pismo do tego urzedu wykonawczego że będe wplacac co miesiac i

    jest, wnieść o rozłożenie grzywny na raty
    ale dlaczego do urzędu? (a nie sądu)

    KG

  • 3. Data: 2008-03-27 06:17:58
    Od: "t...@t...com" <t...@t...pl>