  • 11. Data: 2005-01-23 23:06:37
    Temat: Re: groźby karalne
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    macho napisał(a):
    > witam,
    > w czasie kolejnej pyskówki ze swoim slubnym zagrozilam mu, ze go udusze, ze
    > schodow zrzuce itd. jak mnie dalej bedzie gnebil swoimi urojeniami, a ta
    > gadzina zlozyl doniesienie ze mu wygrazam i smiertelnie sie przerazil, i mam
    > wezwanie z art 207. Pojde w zaparte, bo to swir i leczy sie na schizofrenie,
    > jak sie bronic?
    > zamkna mnie?

    1. masz ustawowe prawo do kłamania, że nic takiego nie mialo miejsca i
    że to wymysł jego umysłu (o ile dobrze kojarzę choroby w schizofrenii
    występują urojenia)
    2. masz ustawowe prawo powiedzieć, że nic nie powiesz ;)
    3. na pewno Cię nie zamkną - w najgorszym razie (choć w to tez nie
    wierzę - wyrok w zawieszeniu.
    4. Trudno się nie zgodzić z Robertem, że sprawa rozejdzie się po kościach ;)

    pozdr.

    m.

    --
    http://bdp.e-wro.com