  • 1. Data: 2005-01-21 11:01:19
    Temat: groźby karalne
    Od: "macho" <p...@i...com.pl>

    witam,
    w czasie kolejnej pyskówki ze swoim slubnym zagrozilam mu, ze go udusze, ze
    schodow zrzuce itd. jak mnie dalej bedzie gnebil swoimi urojeniami, a ta
    gadzina zlozyl doniesienie ze mu wygrazam i smiertelnie sie przerazil, i mam
    wezwanie z art 207. Pojde w zaparte, bo to swir i leczy sie na schizofrenie,
    jak sie bronic?
    zamkna mnie?

  • 2. Data: 2005-01-21 11:13:25
    Temat: Re: groźby karalne
    Od: "macho" <p...@i...com.pl>

    to od 30 lat bylabym juz wdowa

  • 3. Data: 2005-01-21 11:19:35
    Od: "Karpow" <n...@n...pl>

  • 4. Data: 2005-01-21 11:37:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > to od 30 lat bylabym juz wdowa

    5 lat temu bys wyszla :-) , albo 22, bo to w sumie zabójstwo w afekcie
    (jak bys na normalnego sedziego trafila).

    P.

  • 5. Data: 2005-01-21 14:04:44
    Od: "Soldier" <s...@s...pl>

    macho <p...@i...com.pl> wrote:
    [...]

    Na pewno dostalas wezwanie z art. 207 kk ?
    Pytam, bo w temacie piszesz o grozbach karalnych, a 207 to znecanie sie
    fizyczne lub psychiczne nad osoba najblizsza.
    Co do grozb karalnych to ten wystepek jest okreslony w art 190 kk i z
    reguly sprawy te sa umarzane w wyniku braku szczegolnego znamienia
    okreslonego w tym artykul czyli "...jeżeli groźba wzbudza w zagrożonym
    uzasadnioną obawę, że będzie spełniona, " co z reguly trudno udowodnic.
    Co do 207 to glownym przedmiotem ochrony w tym artykule jest
    "...rodzina, jej prawidłowe funkcjonowanie lub instytucja opieki. Drugim
    przedmiotem ochrony - w zależności od tego, jaką formę i natężenie
    znęcanie przybrało - będzie życie, zdrowie, nietykalność cielesna,
    wolność i cześć (godność) człowieka (§ 1 i 2). "
    W kazdym razie trudno mi powiedziec jaka linie obrony powinnas przyjac.
    Wszystko zalezy od stanu faktycznego, a z tego co napisalas trudno cos
    wywnioskowac, kto tu nad kim sie zneca ;) :P

  • 6. Data: 2005-01-21 14:29:25
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > wezwanie z art 207. Pojde w zaparte, bo to swir i leczy sie na schizofrenie,

    A ma świadków?

    Pozdr

  • 7. Data: 2005-01-21 14:54:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A ma świadków?

    w polsce nie trzeba, przynajmniej gdy jest sie "kobieta"

  • 8. Data: 2005-01-21 16:38:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "macho" <p...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    No wiesz? Starczyć chorego? A poważnie, to na mój partyzancki nos rozejdzie
    się po kościach.

  • 9. Data: 2005-01-23 10:35:23
    Od: "macho" <l...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2005-01-23 10:41:56
    Od: "macho" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Soldier" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wszystko zalezy od stanu faktycznego, a z tego co napisalas trudno cos
    > wywnioskowac, kto tu nad kim sie zneca ;) :P

    z 207, bo uzylam "uduszę" albo "zrzuce" czyli zastosowlam przemoc
    psychiczna, to sa grozby karalne podpadajace pod 190