  • 21. Data: 2005-07-12 19:49:12
    Temat: Re: groźba karalna / pomówienie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:db162a$cur$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Myślałem że nadal rozmawiamy o tym czy maile są znieważeniem publicznym. A
    > tu przeskoczyłeś na inny temat. I tyle.

    no gdzie, przeciez to byla Twoja odpowiedz na posta cytuje

    ====================

    no to w takim razie obraza

    "podaję do wiadomości publicznej, że: jesteś kutasem, dupkiem, palantem,
    IMPOTENTEM"

    Art. 216
    § 1.
    Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność,
    lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła,

    podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
    ========================

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 22. Data: 2005-07-12 20:16:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > no gdzie, przeciez to byla Twoja odpowiedz na posta cytuje ...

    Przecież o tym mówie. Przeskoczyłeś na inny temat bo wcześniej było o
    mailach. Myślałem że nadal się upierasz przy tych mailach i cytujesz mi
    przepisy itd. Moja wypowiedź dotyczyła nadal kwesti
    publicznie/niepublicznie. Rozumiesz?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 23. Data: 2005-07-12 20:28:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przecież o tym mówie. Przeskoczyłeś na inny temat bo wcześniej było o
    > mailach. Myślałem że nadal się upierasz przy tych mailach i cytujesz mi
    > przepisy itd.

    przeskoczylem ( z innej strony probuje sie do niego przyczepic) bo
    wytlumaczyles na czym polega
    publicznie/niepublicznie .

    P.