  • 71. Data: 2005-06-16 12:32:20
    Temat: Re: grill na balkonie
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:d8rqtv$86d$2@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Nie trzeba przysypiac. Wystarczy ze sobie siedze w mieszkaniu i ogladam
    > telewizje. Tak samo jak by mi sie nie podobalo gdyby sasiad stal na
    > balkonie i cwiczyl gre na puzonie, tak samo by mi przeszkadzal wtedy dym
    > z grilla

    Akurat. Po pierwsze, dym jest przez moment w momencie rozpalania, po drugie
    ile by go musiało być, żeby zapełnić wszystkie mieszkania na osiedlu - a
    założyłbym się o każdą sumę, że gdyby was troje z tego wątku mieszkało na
    jednym osiedlu, to każdemu by ten grill przeszkadzał z tego samego powodu. Z
    zapachem rzecz ma się podobnie, rozchodzi się dłużej, ale ja osobiście nie
    przypominam sobie przypadku, żeby kiedykolwiek był nie do zniesienia. Ale
    możesz napisać co chcesz, przecież nie udowodnię ci że nie siedzisz i się
    dusisz w dymie, więc z mojej strony EOT.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII