  • 31. Data: 2005-06-15 11:19:21
    Temat: Re: grill na balkonie
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Zlaprybe napisał(a):
    > Mysle ze jestes strasznie zakompleksiona, siedzisz sama w ciemnym kacie i
    > patrzysz z zazdroscia jak ludzie potrafia sie swietnie bawic nawet przy
    > tak "buraczanym" grillu jak moj.
    uwazasz ze fakt iz ktos robi grilla na balkonie w blokach moze wzbudzic
    czyjas zazdrosc? we mnie wzbudza litosc ;P
    > Po drugie zapytalem sie sasiadow zanim przeczytalem
    > jakiekolwiek odpowiedzi na moj problem (zreszta sasiadow juz wczesniej
    > informowalem o moim pomysle z grillem).
    tym sie nie pochwalilas
    > A po czwarte najwiekszym burakiem na forum okazalas sie ty.
    Tu nie do konca bym sie z Toba zgodzil. To ze ktos ma inne poglady niz
    Ty niekoniecznie musi byc burakiem. Za to ktos kto nazywa tak innych z
    racji tego ze maja inne zdanie - to juz bardziej

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 32. Data: 2005-06-15 11:34:04
    Od: "Zlaprybe " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> napisał(a):

    > Tu nie do konca bym sie z Toba zgodzil. To ze ktos ma inne poglady niz
    > Ty niekoniecznie musi byc burakiem. Za to ktos kto nazywa tak innych z
    > racji tego ze maja inne zdanie - to juz bardziej

    Zgadzam sie. Dlatego uwazam ze przezwanie mnie od burakow, jak uczynila
    renata, swiadczy wlasnie o jej buractwie:).

  • 33. Data: 2005-06-15 11:48:32
    Od: "Monika " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Pierwsze wrażenie jak zwykle najważniejsze: burakiem wszedł na grupę,
    > burakiem pozostał. Lekki optymistyczny zefirek powiał, że przynajmniej
    > uwagi grupowiczów skłoniły go do wcześniejszej rozmowy z sąsiadami.

    Nie zgadzam się z twoją opinią. Temat moim zdaniem jest w tym momencie bardzo
    dobry, a zlaprybe wcale nie jest burakiem skoro postawił ten usenet.
    Najwiekszym burakiem jeżeli o mnie chodzi okazałaś się ty. Jeżeli nie
    rozumiesz tematu to się nie wypowiadaj, bo moze nie wiesz co to jest
    mieszkanie w bloku i nie posiadanie własnej działki. Krytyke zostaw mądrzejszym.
    Ps.Do wczesniejszej wypowiedzi. Pręt to sobie sama w... jeżeli masz taką potrzebę.

  • 34. Data: 2005-06-15 11:54:45
    Od: "Monika " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Moim zdaniem obrażanie i wyzywanie ludzi nawet od buraków nie świadczy o nikim
    dobrze. Jezeli ktoś kogoś obraża to nie powinien być zdziwiony że zostaje
    nazwany podobnie.

  • 35. Data: 2005-06-15 12:27:20
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8p4ig$a80$1@inews.gazeta.pl>, Monika wrote:

    > Najwiekszym burakiem jeżeli o mnie chodzi okazałaś się ty.

    "Moim zdaniem obrażanie i wyzywanie ludzi nawet od buraków nie
    świadczy o nikim dobrze." Monika

  • 36. Data: 2005-06-15 12:33:56
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8p2ca$sbv$1@inews.gazeta.pl>, Zlaprybe wrote:

    > Po pierwsze nie widze nic buraczanego w tym ze zapytalem sie o problem z
    > perspektywy prawnej.

    To zupełnie tak jak.
    No przykro mi, ale niestety nic nie poradzisz na to, że ja i inne
    wypowiadający się tu, w cytowanych wątkach i artykule osoby uważają
    grillowanie w bloku na balkonie, podobnie jak np. palenie na balkonie
    i wystawianie śmieci na klatkę za buractwo czystej wody. Tak
    uważamy i choćbyś nie wiem jak się złościł, choćbyś nie wiem jak tupał,
    to nie poradzisz.

    Renata

  • 37. Data: 2005-06-15 13:28:25
    Od: "Jocker_Gd" <H...@U...onet.pl>

    "Monika " napisał :

    > Temat moim zdaniem jest w tym momencie bardzo
    > dobry, a zlaprybe wcale nie jest burakiem skoro postawił ten usenet.

    Nie widze zwiazku

    Jeżeli nie rozumiesz tematu to się nie wypowiadaj, bo moze nie wiesz co to
    jest
    > mieszkanie w bloku i nie posiadanie własnej działki. Krytyke zostaw
    > mądrzejszym.

    No teraz wypalilas - ja wiem dokladnie co znaczy mieszkanie w bloku i nie
    posiadanie swojej dzialki, ale jakos nie przyszloby mi do glowy zeby robic
    grila na balkonie. Dosc skutecznie walcze z d..mi ode mnie z osiedla ktorzy
    podejmuja takie proby.
    Spojrz na to z innej strony: czy fakt ze do najblizesz dyskoteki mam 10km
    upowaznia mnie do tego aby robic dyskoteki w domu?? albo czy fakt ze do
    najblizszej strzelicy mam 10 km upwaznia mnie do strzelania na balkonie
    nawet do tarczy?
    Tego typu przyklady moznaby mnozyc.
    Reasumujac - chec zaspokojenia swojej potrzeby kosztem samopoczucia innych
    jest conajmniej egoistyczne a i tak sprowadza sie do buractwa!

    > Ps.Do wczesniejszej wypowiedzi. Pręt to sobie sama w... jeżeli masz taką
    > potrzebę.
    Przeciez ona nic nie mowiła o swoich potrzebach tylko szczegolowa
    nakierunkowala go na odpwiednie postepowanie.

    -
    J3M

  • 38. Data: 2005-06-15 13:45:17
    Od: "Zlaprybe " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > grillowanie w bloku na balkonie, podobnie jak np. palenie na balkonie
    > i wystawianie śmieci na klatkę za buractwo czystej wody.

    Z moich obliczen wynika ze jedynie ty i jeszcze jedna osoba tak uwazacie,
    wiec to nie wszyscy. Liczne osoby uwazaja ze to dobry pomysl, byle tylko to
    nie przeszkadzalo innym a co do smieci wystawianych na klatke to sie z toba
    zgodze. Niestety nie moge sie z toba zgodzic co do palenia na balkonie, nie
    wiem jak ty ale ja osobiscie wole jak ktos pali na balkonie niz kopci
    papierosy w domu przy niepalacych.

  • 39. Data: 2005-06-15 13:50:05
    Od: "Jocker_Gd" <H...@U...onet.pl>

    "Zlaprybe " napisał
    Niestety nie moge sie z toba zgodzic co do palenia na balkonie, nie
    > wiem jak ty ale ja osobiscie wole jak ktos pali na balkonie niz kopci
    > papierosy w domu przy niepalacych.

    pomysl o kims kto np. w tym samym czasie przebywa z dzieckiem na balkonie
    pietro wyzej - sadzisz ze jemu nie bedzie to przeszkadalo ( przyjalem ze
    osoba z dzieckiem jest nieaplaca)

    -
    J3M

  • 40. Data: 2005-06-15 14:01:42
    Od: "Zlaprybe " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jocker_Gd <H...@U...onet.pl> napisał(a):

    > Reasumujac - chec zaspokojenia swojej potrzeby kosztem samopoczucia innych
    > jest conajmniej egoistyczne a i tak sprowadza sie do buractwa.

    Jak wczesniej napisalem nikomu krzywdy tym grillem nie wyrzadzilem. Sasiedzi
    dali przyzwolenie i nic nie mowili na temat odbytego grilla (ba nastepnym
    razem nawet ich zaprosze) a moj 7-letni braciszek mial wielki ubaw. Tylko wy
    ktorzy mieszkacie z daleka odemnie robicie problemy. Spojrzcie na samych
    siebie, szukacie na sile argumentow, zeby odebrac radosc mieszczucha z
    odrobiny zaretuszowania miejskosci a wasze rady sprowadzaja sie do wyzywania
    sie od burakow. A powyzszy cytat pasuje raczej do was - ludzi pieniaczy.