  • 21. Data: 2005-06-14 06:43:55
    Temat: Re: grill na balkonie
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8kv6i$31n$1@nemesis.news.tpi.pl>, Kocureq wrote:
    Jesli tylko nie przeszkadza sasiadom...

    Jeśli. Ten i inne sąsiedzkie, kulturalne inaczej wybryki zebrane
    ładnie w jednym miejscu:
    http://www.zyciepabianic.com.pl/artykul.php?nr=379

    A w charakterze komentarza polecam archiwum psr, w którym regularnie
    pojawiają się posty sąsiadów takich kulturalnych inaczej.
    Inne grupy też dostarczają pożytecznej lektury:
    http://tinylink.com/?CKTkvABR9o (szczególnie ten post, ale i cały
    wątek)
    http://tinyurl.com/8sb5g

    Renata

  • 22. Data: 2005-06-14 08:29:23
    Od: "MariolaK" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Zlaprybe" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mieszkam w bloku, mam duzy balkon. Nestety w moim miescie nie ma miejsca
    na
    > zrobienie grilla (nawet w parkach jest tabliczka z zakazem grillowania).
    > Jedynym wyjsciem na szybki grill jest zrobienie go na balkonie. Mam wiec
    > pytanie. Czy robienie grilla na balkonie jest zgodne z prawem, tzn czy mam
    > spodzieac sie ewentualnej interwencji policji, ze np. dymie?

    Zrób sobie kiełbaski w piekarniku wynieś na balkon i udawaj że zrobiłeś
    sobie grila smacznego

  • 23. Data: 2005-06-14 13:17:36
    Od: "Zlaprybe " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzieki za rady. Nie zamierzam jesc kielbasek z piekarnika czy innych cudow
    elektryki bo z grilla sa najsmaczniejsze :). Co do sasiadow, to wczoraj sie
    spytalem sasiadow z gory i powiedzieli zebym tylko ich uprzedzil to zamkna
    okno by im nie dymilo a tak to spoko. Pozary napewno nie zrobie bo oprocz
    betonu bedzie stal tylko grill:). Przeczytalem przepisy przeciwpozarowe a
    tam nie bylo zmianki o zakazie grillowania na balkonie. Zrobie go dzisiaj a
    jutro powiem czy byla jakas interwencja:). Dzieki jeszcze raz i pozdrowiena
    a szczegolnie dla Renaty i Harry'ego.

  • 24. Data: 2005-06-14 14:47:31
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Jeśli. Ten i inne sąsiedzkie, kulturalne inaczej wybryki zebrane
    > ładnie w jednym miejscu:
    > http://www.zyciepabianic.com.pl/artykul.php?nr=379

    W pabianicach mieszkalem pol roku, na szczescie w domku wiec takich
    sasiadow nie mialem :)

    Anyway JESLI sie nie przeszkadza sasiadom, zachowa warunki
    bezpieczenstwa to nie widze przeciwwskazan do grilla na balkonie :]
    Tylko trzebaby chociaz tym po bokach powiedziec co i jak, w sumie to
    wygoda na balkonie tez niewielka.

    > A w charakterze komentarza polecam archiwum psr, w którym regularnie
    > pojawiają się posty sąsiadów takich kulturalnych inaczej.

    Chyba psp :) Troche juz tu siedze, pamietam co nieco o przyklejanie
    workow ze smieciami czy opieraniu ich o drzwi :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 25. Data: 2005-06-14 14:56:15
    Od: maHo <m...@p...net>

    Zlaprybe wrote:
> [...]
    > jutro powiem czy byla jakas interwencja:). Dzieki jeszcze raz i pozdrowiena

    przeczytaj jeszcze regulamin spółdzielni czy nie masz tam zakazu (u mnie
    jest). Bo wśród sąsiadów może być taki któremu się to nie spodoba,
    choćby mieszkał po drugiej stronie ulicy :>, za to lubi zgłaszać tu i
    ówdzie co zobaczy.

    pozdrav

    maHo

  • 26. Data: 2005-06-15 07:48:29
    Od: "Zlaprybe " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No to juz zrobilem grilla na balkonie. Od 21.00 do 24.00. Zadnych skarg,
    wizyt sasiadow i policji. Wiec chyba nie jest tak zle z moimi sasiadami i ze
    mna:). Pozdrawiam wszystkich oprocz glupioczepliwej renaty.

  • 27. Data: 2005-06-15 07:53:43
    Od: "Jocker_Gd" <H...@U...onet.pl>

    "Zlaprybe " napisał w :
> [...]
    > ze
    > mna:). Pozdrawiam wszystkich oprocz glupioczepliwej renaty.

    To gratuluje, ale itak nie zmienia to mojej opinii na ten temat -
    grillowanie na balkonie trąci MEGA BURACTWEM.
    Skoro nikt nie zareagował to skleć sobie klateczkę i hoduj nutrie. :)

    -
    J3M

  • 28. Data: 2005-06-15 08:06:48
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8omgd$ojn$1@inews.gazeta.pl>, Zlaprybe wrote:
    > No to juz zrobilem grilla na balkonie. Od 21.00 do 24.00. Zadnych skarg,
    > wizyt sasiadow i policji. Wiec chyba nie jest tak zle z moimi sasiadami i ze
    > mna:). Pozdrawiam wszystkich oprocz glupioczepliwej renaty.

    Pierwsze wrażenie jak zwykle najważniejsze: burakiem wszedł na grupę,
    burakiem pozostał. Lekki optymistyczny zefirek powiał, że przynajmniej
    uwagi grupowiczów skłoniły go do wcześniejszej rozmowy z sąsiadami.
    Albo i nie. Napisać przecież można cokolwiek.

    Z pozdrowieniami dla buraków i wyrazami współczucia dla sąsiadów
    tychże buraków
    Renata

  • 29. Data: 2005-06-15 11:11:06
    Od: "Zlaprybe " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):
> [...]
    > Albo i nie. Napisać przecież można cokolwiek.
    >
    > Z pozdrowieniami dla buraków i wyrazami współczucia dla sąsiadów

    Mysle ze jestes strasznie zakompleksiona, siedzisz sama w ciemnym kacie i
    patrzysz z zazdroscia jak ludzie potrafia sie swietnie bawic nawet przy
    tak "buraczanym" grillu jak moj.

    Po pierwsze nie widze nic buraczanego w tym ze zapytalem sie o problem z
    perspektywy prawnej. Po drugie zapytalem sie sasiadow zanim przeczytalem
    jakiekolwiek odpowiedzi na moj problem (zreszta sasiadow juz wczesniej
    informowalem o moim pomysle z grillem). Po trzecie moje pytanie bylo o
    istnienie ustawy prawnej mowiacej cos o robieniu grilla na balkonnie a nie o
    sasiadow z ktorymi sie juz wczesnie dogadalem i ponadto swietnie z nimi sie
    dogaduje. A po czwarte najwiekszym burakiem na forum okazalas sie ty.

  • 30. Data: 2005-06-15 11:17:15
    Od: "Zlaprybe " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jocker_Gd <H...@U...onet.pl> napisał(a):

    > To gratuluje, ale itak nie zmienia to mojej opinii na ten temat -
    > grillowanie na balkonie trąci MEGA BURACTWEM.

    Nie widze w robieniu grilla na balkonie megaburactwa. Postaw sie w mojej
    sytuacji. Najblizsze miejsce robienia grilla jest odlegle o 10 km od mojej
    miejscowosci, moje mieszkanie jest tak usytuowane ze dym moze przeszkadzac
    jedynie jednemu sasiadowi z ktorym mam swietne uklady. A taka kielbaska z
    grilla jest swietna zabawa dla calej rodziny. Pozdrawiam.