  • 1. Data: 2008-05-30 20:59:54
    Temat: grill
    Od: "JW" <j...@m...com>

    Witam,
    Tak dla rozprezenia.... Macie moze, Szanowni, jakis pomysl jak
    zakwalifikowac palenie grilla w parku? Takim zwyklym, osiedlowym.
    Zakladam, ze

    Art. 14.
    2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i w
    parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu, w
    punktach sprzedaży tych napojów.

    nie ma tu wyjatkowo zastosowania :)))

    Moze:

    Art. 145. Kto zanieczyszcza lub zaśmieca miejsca dostępne dla publiczności,
    a w szczególności drogę, ulicę, plac, ogród, trawnik lub zieleniec,
    podlega karze grzywny do 500 złotych albo karze nagany.

    ?

  • 2. Data: 2008-05-30 21:17:46
    Temat: Re: grill
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 30 May 2008 22:59:54 +0200, JW napisał(a):

    > Tak dla rozprezenia.... Macie moze, Szanowni, jakis pomysl jak
    > zakwalifikowac palenie grilla w parku? Takim zwyklym, osiedlowym.
    (...)

    A dlaczego chcesz likwidować? Czemu Ci to przeszkadza?
    Widzisz, na zachodzie Europy parki służa m.in. do tego, żeby zjeść coś z
    przyjaciółmi siedząc na trawie i przy okazji wypić parę butelek piwa. Nikt
    nie robi problemu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2008-05-30 21:21:11
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

> [...]
    > przyjaciółmi siedząc na trawie i przy okazji wypić parę butelek piwa. Nikt

    Ale my jesteśmy na wschodzie jak widać. Przecież przeszkadzający jest dym z
    czyjegoś grilla bo gdyby to był swój wasny grill to by już nie przeszkadzało
    nic...

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2008-05-30 21:30:49
    Od: "JW" <j...@m...com>

> [...]
    > przyjaciółmi siedząc na trawie i przy okazji wypić parę butelek piwa. Nikt

    Ja nie chce likwidowac :) Zastanawiam sie jaka kwalifikacja posluzylaby sie
    Polucja, ktorej przeszkadzaloby to na 100%, zwlaszcza jakby jakis dziadofon
    uprzejmie doniosl po 2 minutach od zapalenia.

  • 5. Data: 2008-05-30 21:37:12
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik pawelj napisał:

    > Ale my jesteśmy na wschodzie jak widać. Przecież przeszkadzający jest dym z
    > czyjegoś grilla bo gdyby to był swój wasny grill to by już nie przeszkadzało
    > nic...

    Nie przeszkadza tez smród spalin. No chyba, ze to akurat nie jego
    samochod parkuje pod jego oknem ;)

  • 6. Data: 2008-05-31 09:13:22
    Od: "Newsy" <h...@c...pl>

    Pewnie podpada to pod rozpalanie ognisk i zagrozenia z tym zwiazane !

  • 7. Data: 2008-05-31 13:21:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    scream napisał(a) :

> [...]
    > Widzisz, na zachodzie Europy parki służa m.in. do tego, żeby zjeść coś z
    > przyjaciółmi siedząc na trawie i przy okazji wypić parę butelek piwa.

    I, o zgrozo!, można się nawet położyć na trawie bez obawy
    zrobienia tego na odchodach śmierdziucha.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 8. Data: 2008-05-31 14:01:11
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Newsy napisał:
    > Pewnie podpada to pod rozpalanie ognisk i zagrozenia z tym zwiazane !

    Nooo czyli zgodnie z przepisami p.poz. nie mozna palic grila na
    balkonie. Albo w lesie.

    A co do parku to nie bałdzo chyba sie kwalifikuje.

  • 9. Data: 2008-05-31 14:35:31
    Od: Norbert <n...@U...com>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > I, o zgrozo!, można się nawet położyć na trawie bez obawy zrobienia tego
    > na odchodach śmierdziucha.

    Oczywiscie piszac smierdziucha masz na mysli wlasciciela psa a nie jego
    samego bo to wlasciciel powinien posprzatac , p[ies przeciez nie zje
    kupy bo panu sie sprzatnac nie chcialo

  • 10. Data: 2008-05-31 15:42:33
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Mikaichi <m...@v...pl> napisal:
    > Nooo czyli zgodnie z przepisami p.poz. nie mozna palic grila na
    > balkonie. Albo w lesie.
    > A co do parku to nie bałdzo chyba sie kwalifikuje.

    Hm, nie wiem, jak obecnie, ale w roku 1992, gdy bylem na zaglach
    kolo Gizycka zdarzyla sie sytuacja, ze policja wodna pogonila gosci,
    ktorzy wieczorem obok nas rozpalili sobie na lodce normalnego przenosnego
    grilla. Lodz podplynela na sygnale, facet przez megafon wyglosil przemowe
    gesto nasadzono paragrafami i grill zaraz wygaszono. Ciezko powiedziec,
    czy mial wowczas podstawe prawna, ale z policjantem wodnym ciezko
    bylo wowczas dyskutowac.

    Uee, taki ladny weekend sie zapowiadal, a tu duszno i burza za pasem :(
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek