  • 11. Data: 2008-01-10 16:52:17
    Temat: Re: gówno
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > w porownianiu z windows jezlei chodzi o przyjaznosxc dla uzytkownika,
    > przedstawianie tego jako alternatywa to czyste chamstwo. Chcialb ym
    > zobaczyc jak pozniej taki geniusz uruchamia gry pod linuxem. Owszem
    > kilka gier da rade pod wine (pry sredniej wiedzy) zainstalowac ale kilka
    > i to wtmaga umiejetnosci...

    Są gry, jest wine, jest cedega... ale myślę że ludzie po 25 to już
    raczej powinni wyrosnąć z gier...

  • 12. Data: 2008-01-10 18:51:55
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jedz gówno... miliony much nie mogą się mylić :D

    Smacznego. Wcinaj do woli, nie jest to zabronione ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2008-01-11 09:10:30
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Smacznego. Wcinaj do woli, nie jest to zabronione ;)

    Sam od jakiegoś czasu bawię się co bardziej descktopowymi dystrybucjami
    Linuksa (ostatnio Ubuntu), mimo że na co dzień używam XP. Nie docierają
    do mnie argumenty, że Linux jest zły bo nie działają na nim gry i w
    ogóle jakiś taki niepodobny do Windowsa.

    Zwłaszcza że popularność Win jest oparta na tych samych zasadach jak GG.
    Shit ale ludzie używają bo wszyscy go mają _-_ ...
    Co bardziej dobijające jest to, że większość ludzi używa ponieważ
    dostała system z komputerem (OEM) albo od kolegi (Pirat). A używanie
    czegoś innego nie jest możliwe bo na innych systemach nie działają gry,
    MS Office i internet... ech...

    To smutne, zwłaszcza że widzę to i po sobie. Bo jak mówiłem bawię się
    ostatnio ubuntu i mam bardzo miłe wspomnienia z tego systemu, ale na co
    dzień używam XP... ot tak... z przyzwyczajenia, albo by odpalić jakiś
    prog do którego się przyzwyczaiłem.

    Gdyby producenci oprogramowania potraktowali troche poważniej Linuksa i
    robili wersje pod pingwina to płatny win by szybko przestał być "jedynym
    słusznym", ale im się nie opłaca przepisywać 1/3 kodu bo za mało userów,
    a userów jest mało bo "SOFT" pod linuksem nie działa... błędne koło _-_

    Ogólnie reasumując Linux jest spok i życzę mu wszystkiego dobrego :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 14. Data: 2008-01-11 14:08:33
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    > słusznym", ale im się nie opłaca przepisywać 1/3 kodu bo za mało userów, a
    > userów jest mało bo "SOFT" pod linuksem nie działa... błędne koło _-_

    Trafiłeś w sedno.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2008-01-11 20:09:05
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > dzień używam XP... ot tak... z przyzwyczajenia, albo by odpalić jakiś prog

    Próbowałem w zyciu 3 razy przesiąść się na linuxa i zawsze wcześniej czy
    później konczyło się to jakąś porazką. Programy nie mają kompletnych
    instalatorów i wcześniej czy później jest jakiś problem niezgodnosci
    bibliotek, konfliktu rpm itd. Sterowników do tunera TV nie znalazłem, każdy
    program ma inaczej działające GUI i menu... IMHO warto zapłacić te 300 zł za
    bezproblemowy system niż bawić się w desktop na linuxie. Pod serwerek może z
    kolei być jak najbardziej.

  • 16. Data: 2008-01-12 14:58:50
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

> [...]
    > później konczyło się to jakąś porazką. Programy nie mają kompletnych
    > instalatorów i wcześniej czy później jest jakiś problem niezgodnosci

    Akurat ten problem zniknął po zaUbuntowaniu się :P. Synaptic i deb'y i
    jak dotąd nie miałem problemów z instalacją programów, bibliotekami czy
    multimediami. No... multimedia wymagały jednego ctr+c, ctr+v :)

    > Sterowników do tunera TV nie znalazłem,

    O sofcie i traktowaniu Lin przez producentów już pisałem. Jednak
    porządne firmy i popularny sprzęt nie sprawia problemów ze sterownikami.

    > każdy program ma inaczej działające GUI i menu...

    Nie rozumiem.

    > IMHO warto zapłacić te
    > 300 zł za bezproblemowy system niż bawić się w desktop na linuxie.

    Bezproblemowy? :D Trochę przesadziłeś :) Ale i tak XP to szczyt marzeń
    jak patrzę na Vistę :]

    > Pod
    > serwerek może z kolei być jak najbardziej.

    nie wiem :d Nie znam się na serwerach :d

    pozdrawiam.
    PlaMa