  • 11. Data: 2009-05-09 06:59:13
    Temat: Re: golarka a gwarancja
    Od: spp <s...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Chamska jest w takim razie polityka cenowa firmy i tyle.

    Ale dlaczego?

    --
    spp

  • 12. Data: 2009-05-09 10:29:18
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 9 May 2009 07:49:32 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > dzwoniłem do serwisu ta blaszka kosztuje 60zł
    > nowa golarka ~100zł - szczyt hamstwa

    Paliwo które wlałem do mojego samochodu też już zbliża się
    do jego wartości... ;-)
    A wracając do golarek - to nie chamstwo tylko wasza wina
    jako konsumentów - chcecie konkurencji cenowej i kupowania
    jak najtaniej, więc producenci się dostosowali dając tani
    towar i odrabiając na materiałach eksploatacyjnych
    i akcesoriach. Zresztą czego się spodziewałeś po golarce
    elektrycznej za 100zł? Ja za tyle kupuję 10 wkładów do swojej
    tradycyjnej golarki.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2009-05-09 11:16:00
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > A co w tym chamskiego? Taka polityka cenowa firmy i tyle.

    taka polityka... będę unikał produktów tej firmy

  • 14. Data: 2009-05-09 11:34:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 May 2009, Sergiusz Rozanski wrote:

    > Chamska jest w takim razie polityka cenowa firmy i tyle.

    Kwestia nazewnictwa, podobnie jak przy tanich drukarkach
    (i komplecie barwnikow - tonerów lub tuszy - wartych ponad
    pół drukarki).
    Pytanie czy ktoś nie produkuje "zamiennika" :D

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2009-05-09 16:32:54
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "zlotowinfo" napisał:
    > taka polityka... będę unikał produktów tej firmy

    gadaj co to za firma, inni może też unikną!:O)

  • 16. Data: 2009-05-11 19:23:55
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Maj, 07:49, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > dzwoniłem do serwisu ta blaszka kosztuje 60zł
    > nowa golarka ~100zł - szczyt hamstwa

    60 zl to kosztuje _w serwisie_, a pewnie w sklepach internetowych, czy
    na Allegro z 30% taniej.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 17. Data: 2009-05-11 21:18:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > 60 zl to kosztuje _w serwisie_, a pewnie w sklepach internetowych, czy
    > na Allegro z 30% taniej.

    poki co nie udało mi się tego nigdzie indziej znaleźć

  • 18. Data: 2009-05-11 23:27:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zlotowinfo wrote:

    > poki co nie udało mi się tego nigdzie indziej znaleźć

    I nie znajdziesz.
    Tez szukalem.

    Kup porządną maszynke to i wytrzyma dluzej.

    ja mam Braun 8985 i jest nie do zdarcia. To co teraz maja na stronie to
    strach do reki wziac. takie jakies cienkie plastikowe.

  • 19. Data: 2009-05-12 17:33:32
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 12 Maj, 01:27, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > ja mam Braun 8985  i jest nie do zdarcia. To co teraz maja na stronie to
    > strach do reki wziac. takie jakies cienkie plastikowe.

    Ja mam Brauna serii 3 i koszt glowicy (czyli ta blaszka + nozyk tnacy)
    to koszt 45 zl. Zalecaja ja wymieniac co 18 miesiecy. Jak bedzie w
    praktyce to nie wiem. Od roku uzywam i jest ok.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 20. Data: 2009-05-13 20:03:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    >
    > ja mam Braun 8985 i jest nie do zdarcia. To co teraz maja na stronie to
    > strach do reki wziac. takie jakies cienkie plastikowe.

    skoro maszynka za 130zł jest tak droga w utrzymaniu
    jako standardowy Polak, pójdę w drugą stronę kupię tanie gówno
    zobaczymy czy było warto...