  • 41. Data: 2020-11-15 15:16:48
    Temat: Re: gmatwanina prawna z Trybunałem Konstytucyjnym
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Zaintrygowałeś mnie. Zakładam, że już nei zapewnia, bo o to wojowała
    > północ z południem. Ale skoro napisałeś, to pewnie wiesz - jak oni to
    > mieli w Konstytucję wpisane?

    Ja pamiętałem co innego, coś co jak (słabo) pamiętałem usunęli z
    konstytucji ale to też ujdzie [dla dzielących włos na czworo
    i liczących anioły na główce szpilki są w wikipedii komentarze do
    tego]:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Fugitive_Slave_Clause

    --
    A. Filip

  • 42. Data: 2020-11-15 15:44:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No to trochę słabo wykombinowali. Bo znaczy, że letalnie chory płód co
    > nie jest zdolny do samodzielnego życia jest "bardziej żywy" niż
    > zdrowy, ale pochodzący z przestępstwa.

    A da się w Polsce realistycznie zakazać "pigułki dzień (72h?) po"?
    Wiec IMHO większość ofiar "klasycznych gwałtów" nie dociera już dziś do
    etapu "klasycznej aborcji". Jak mi się wydaje większość legalnych
    aborcji z "czynu zabronionego" to legalna aborcja dla nastolatek poniżej
    15 lat [KK-200]. Większość legalnych aborcji w RP3 to aborcje
    "eugeniczne" (gównie Zespół Downa?).

    <cynizm> Perfidni zwolennicy aborcji powinni zaproponować jakieś
    niemal śmieszne kary na papierze za 1. seks poniżej 17/18 lat żeby
    podwyższyć granice wieku uprawniającego do legalnej aborcji
    2. skandynawskie BARDZO szeroko rozumiane "gwałty" w tym "gwałty
    małżeńskie". </cynizm>

    --
    A. Filip

  • 43. Data: 2020-11-15 16:07:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2020 o 15:44, A. Filip pisze:

    > A da się w Polsce realistycznie zakazać "pigułki dzień (72h?) po"?

    Zakazać się może i da...

> [...]
    > etapu "klasycznej aborcji". Jak mi się wydaje większość legalnych
    > aborcji z "czynu zabronionego" to legalna aborcja dla nastolatek poniżej

    I co - płód jak matka mniej niż 15 lat nie jest już "życiem"?

    > Większość legalnych aborcji w RP3 to aborcje
    > "eugeniczne" (gównie Zespół Downa?).

    Nie wiem czy głównie, ale na pewno znacząca ilość. Natomiast tu nie
    rozmawiamy o większość czy mniejszość, a od kiedy niby zaczyna się
    "zycie" a to nie zależy od downa ani wieku matki.

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2020-11-15 17:54:58
    Od: Kviat

    W dniu 15.11.2020 o 15:44, A. Filip pisze:

    > 15 lat [KK-200]. Większość legalnych aborcji w RP3 to aborcje
    > "eugeniczne" (gównie Zespół Downa?).

    Nie. Nie głownie.
    Ale po co sprawdzić, lepiej powtarzać zasłyszaną od oszołomów propagandę.

    > <cynizm> Perfidni zwolennicy aborcji powinni zaproponować jakieś
    > niemal śmieszne kary na papierze za 1. seks poniżej 17/18 lat żeby
    > podwyższyć granice wieku uprawniającego do legalnej aborcji

    To nie cynizm, to zwykła głupota.
    I co jeszcze? Publiczna chłosta? Ciekawe dlaczego katolicy krytykują
    muzułmańskie państwa wyznaniowe za religijny fundamentalizm, a sami chcą
    ten fundamentalizm wprowadzać u siebie? Schizofrenia?

    Zamiast wymyślać idiotyczne kary wystarczy zalegalizować aborcję, tak
    jak to jest w normalnych krajach.
    Przecież kto ma możliwość i tak jedzie do tych normalnych państw, a kto
    nie ma, robi to pokątnie na miejscu. Trzeba mieć nieźle zryty beret,
    żeby karać ludzi za to, że ich nie stać na wyjazd do normalnego kraju i
    żeby ich wpędzać w długi zaciągnięte w jakichś "szybkich pożyczkach".

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 45. Data: 2020-11-15 18:00:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Nie. Nie głownie.
    > Ale po co sprawdzić, lepiej powtarzać zasłyszaną od oszołomów propagandę.
    > [...]

    To ruszysz swoją ciężką dupę i podasz linka żeby mnie dobić w dyskusji?

    --
    A. Filip

  • 46. Data: 2020-11-15 18:35:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Nov 2020 18:00:48 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > To ruszysz swoją ciężką dupę i podasz linka żeby mnie dobić w dyskusji?

    Dla odmiany, ja ci wykażę twoje upośledzenie umysłowe:
    Jak zajrzysz tu:
    https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/patryk-jaki-9
    9-proc-aborcji-z-powodu-podejrzenia-zespolu-downa-da
    ne-nie-potwierdzaja,1035498.html
    To przeczytasz:
    "Jednak sprawozdanie rządu za 2016 rok pokazało, że choć zespół Downa
    (trisomia 21, czyli wada polegająca na mutacji w kodzie genetycznym
    skutkująca tym, że w 21. parze chromosomów występuje dodatkowy, trzeci
    chromosom lub jego fragment) był najczęstszą przyczyną legalnych aborcji
    - to jednak te zabiegi nie stanowiły większości wszystkich. Na 1098
    aborcji dokonanych w Polsce w 2016 roku 221 przeprowadzono wyłącznie z
    powodu rozpoznania zespołu Downa - stanowiło to 20,1 proc. wszystkich. A
    zespół Downa i współistniejące wady somatyczne płodu były wskazaniem do
    167 aborcji. Razem dawało to 35,3 proc. ogółu przypadków aborcji."

    I wszystko to o kant dupy potłuc, bo ustalanie procentowych składników
    legalnych aborcji w Polsce jest zupełnie nieważne. Na jedną legalną
    aborcję w Polsce przypada kilka nielegalnych i kilkadziesiąt robionych
    za granicą. Zamiast zakazywać i delegalizować, co jest zupełnie
    nieskuteczne, "obrońcy życia" powinni pozwolić nauczyć dziewczynki (i
    chłopców zresztą też) w szkole co się robi żeby nie zachodzić w
    niechciane ciąże. Ale skąd, nie pozwolą - to dopiero by była deprawacja.
    Zamiast tego nauczą wierszyka p.t. Polak mały :) z czego są wszak
    wieeelkie korzyści.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 47. Data: 2020-11-15 18:45:38
    Od: Kviat

    W dniu 15.11.2020 o 18:00, A. Filip pisze:

    > To ruszysz swoją ciężką dupę i podasz linka żeby mnie dobić w dyskusji?

    Sam se rusz. To nie przedszkole. I nie jest to wiedza tajemna, jest
    dostępna po 3 sekundach po wpisaniu w wyszukiwarkę.
    Więcej czasu zajęło mi odpisanie na tego głupiego posta, ale daję ci
    szansę na zdobycie nowej umiejętności.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 48. Data: 2020-11-15 23:49:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Shrek <...@w...pl> pisze:

    >A da się w Polsce realistycznie zakazać "pigułki dzień (72h?) po"?
    >Wiec IMHO większość ofiar "klasycznych gwałtów" nie dociera już dziś
    >do
    >etapu "klasycznej aborcji".

    "klasyczny" to taki zwykly gwalt ?

    To nie wiem, czy zgwalcona ma glowe aby o pigulce myslec, a jak jej
    ktos podpowie ... to chyba nie ma jak kupic od reki ...

    > Jak mi się wydaje większość legalnych
    >aborcji z "czynu zabronionego" to legalna aborcja dla nastolatek
    >poniżej
    >15 lat [KK-200].

    Dlaczego ponizej 15 lat ? Gwalcone sa chyba starsze czesciej.

    A jak sie taka nastolatka przyzna ... na pigulke nie jest za pozno ?

    ><cynizm> Perfidni zwolennicy aborcji powinni zaproponować jakieś
    >niemal śmieszne kary na papierze za 1. seks poniżej 17/18 lat żeby
    >podwyższyć granice wieku uprawniającego do legalnej aborcji

    Albo obnizyc kare za aborcje np do 100 zl, aby wszystko bylo
    przepisowo.

    J.

  • 49. Data: 2020-11-16 00:46:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

> [...]
    >(i
    >chłopców zresztą też) w szkole co się robi żeby nie zachodzić w

    Przeciez ucza. Majtek nie sciagac i mowic "po slubie" :-P

    >Ale skąd, nie pozwolą - to dopiero by była deprawacja.

    No, zeby tak ksiadz na religii mowil dokladnie co ma na mysli ...
    troche nieprzyzwoite :-)

    J.

  • 50. Data: 2020-11-16 08:13:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup

    > "klasyczny" to taki zwykly gwalt ?
    >
    > To nie wiem, czy zgwalcona ma glowe aby o pigulce myslec, a jak jej
    > ktos podpowie ... to chyba nie ma jak kupic od reki ...

    "Klasyczny" gwałt to "gwałt według samca" czyli przy znaczącym fizycznym
    oporze ofiary. IMHO *TRZEBA* starannie rozróżniać "gwałt według samca"
    od szerszej definicji gwałtu. Ja nie jestem (znacząco) przeciw szerszej
    definicji gwałtu tyle że na krótką mieszanie tego daje to automatyczne
    potępiania "innych gwałtów" ale na długą wyprodukuje "samczą solidarność"
    przenoszącą się z "innych gwałtów" na prawie wszystkie gwałty.

    > Dlaczego ponizej 15 lat ? Gwalcone sa chyba starsze czesciej.
    > A jak sie taka nastolatka przyzna ... na pigulke nie jest za pozno ?
    > [...]

    Dla poniżej 15 lat nie trzeba udowadniać gwałtu: jest ciążą czyli był
    seks, był seks a ona nie ma/miała 15 lat to seks był "czynem zabronionym"
    KK-200. Patrz sprawa "GW gwałtu" gdy GW podniosła WIELKI raban że
    *zgwałconej* nastolatce odmawiają aborcji a aborcja była z KK-200.
    Seks między nastolatkami był (raczej+?) dobrowolny a przynajmniej nie
    było sensu się użerać (bez potrzeby) z kwestią dobrowolności przy
    egzekwowaniu "prawa do aborcji". [Tam nawet chyba było poniżej
    "ubezwłasnowolnienia" 12 lat w kontekście praw matki nastolatki
    do decydowania o aborcji z ignorowaniem "zmiennej" opinii nastolatki].

    --
    A. Filip