  • 1. Data: 2005-03-17 20:39:11
    Temat: glupia strona internetowa
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    www.frajer.pl czy taka strona jest legalna... tzn czy nie lamie
    niektorych praw?

  • 2. Data: 2005-03-17 20:49:26
    Temat: Re: glupia strona internetowa
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij> napisał w
    wiadomości news:d1cptj$8qq$4@inews.gazeta.pl...
    > www.frajer.pl czy taka strona jest legalna... tzn czy nie lamie niektorych
    > praw?

    strona jest legalna ale teen kto zamiesci tam swojego frajera moze miec
    klopoty.

  • 3. Data: 2005-03-17 22:43:37
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 17/03/2005 21:39, >>Galeon<< wrote :
    > www.frajer.pl czy taka strona jest legalna... tzn czy nie lamie
    > niektorych praw?

    Przy okazji:

    Według słownika frajer:
    1. "człowiek naiwny, łatwowierny, nie umiejący sobie radzić w potrzebie,
    dający się łatwo oszukać; nowicjusz, początkujący w jakiejś dziedzinie"
    2. "rzecz łatwa do zrobienia, głupstwo, bagatela, drobnostka"

    O popularnym w tym "serwisie" Billu Gatesie, albo innych znanych
    osobistościach tam występujących można wiele powiedzieć, ale nie to, że
    są "początkującymi w jakiejś dziedzinie".

    Na tej stronie umieszczane są raczej osoby, których zdolność do
    funkcjonowania w jakiejś dziedzinie jest na tyle dobra, że budzi
    uzasadnioną zazdrość osób które ich tam wpisują.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 4. Data: 2005-03-18 08:13:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    > www.frajer.pl czy taka strona jest legalna... tzn czy nie lamie
    > niektorych praw?

    Niewątpliwie reklamowanie swojej strony na grupach newsowych nie
    przeznaczonych do tego celu jest spamem i jest nielegalne

  • 5. Data: 2005-03-18 20:30:09
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Niewątpliwie reklamowanie swojej strony na grupach newsowych nie
    > przeznaczonych do tego celu jest spamem i jest nielegalne

    To nie jest jego strona.
    Na pl.rec.rowery koles tez reklamowal wlasnie ta strone.
    Chyba,ze Cie zle zrozumialem:)
    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]-Scott Fx Dh to czolg nie rower!!,
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!