  • 31. Data: 2020-04-08 19:52:13
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2020 o 19:47, g...@g...com pisze:

    > Było to tak, bociana dziobał szpak...
    >
    > https://twitter.com/NZGoebbelsa/status/1247839934033
    117185/photo/1

    Pusto - zjebałeś linka, albo już usunęli.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2020-04-08 20:40:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak umierają w Wisconsin:
    https://edition.cnn.com/2020/04/08/opinions/wisconsi
    n-primary-conservatives-cruel-decision-dunn/index.ht
    ml

  • 33. Data: 2020-04-08 23:45:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2020 o 19:16, Kris pisze:
    > Ale który ważny? Tamten już w urnie to nie podejrzany a co z tym drugim? Do urny
    czy nie do urny?
    > A gdybym tak Wrocław odwiedził i za listonoszem połazil i z Twojej skrzynki pakiet
    pozyskał?
    > Jest jakaś procedura żebyś mógł głos oddać wtedy?

    Problemów będzie masa. Jak nawet nie odwiedzisz i nie zabierzesz, to on
    zawsze może powiedzieć, że nie dostał, więc nie mógł głosować, a co
    więcej ktoś za niego głosował. Moim zdaniem albo pomysłodawcy nie
    ogarniają w ogóle rozmiaru potencjalnych problemów, albvo ogarniają, ale
    świadomie mają je w ...

    Jak się przeciwnicy głosowania skrzyknął i pójdzie kilka milionów skarg,
    że nie dostali i nie mogli głosować, to ciężko będzie z orzeczeniem, że
    nie ma to wpływu na wynik wyborów.

    Rzecz w tym, z e jeśli nawet te wybory zostaną przeprowadzone bardzo
    uczciwie - bo już nie wiem, co sądzić - to i tak b ędzie wątpliwość kogo
    wybrano.

    --
    Robert Tomasik

  • 34. Data: 2020-04-09 09:22:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak się przeciwnicy głosowania skrzyknął i pójdzie kilka milionów skarg,
    > że nie dostali i nie mogli głosować, to ciężko będzie z orzeczeniem, że
    > nie ma to wpływu na wynik wyborów.

    A czemu ma być ciężko. Ogłosi się bez żadnego trybu. Prezes napisze w
    zastępstwie albo komuś podzleci.

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2020-04-09 23:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A co będzie, jak pierwszy, który dopadnie skrzynki wy7śle wszystkie
    > głosy wg własnego upodobania?

    Chcesz powiedziec ze oni nie beda tego rozsyłac do obywateli poleconym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 36. Data: 2020-04-10 10:20:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 09 Apr 2020 21:59:31 GMT, Budzik napisał(a):

    > Chcesz powiedziec ze oni nie beda tego rozsyłac do obywateli poleconym?

    Polecony odpada, bo listonosz rutynowo nie zastaje adresata w domu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 37. Data: 2020-04-10 10:24:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...

    >Chcesz powiedziec ze oni nie beda tego rozsyłac do obywateli
    >poleconym?

    Poleconym moga nie zdazyc.
    Szczegolnie, jak im Senat odpowiedz przedluzy - a juz odlozyl.

    J.

  • 38. Data: 2020-04-10 10:33:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 kwietnia 2020 23:59:32 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Chcesz powiedziec ze oni nie beda tego rozsyłac do obywateli poleconym?

    Nie
    Nie ma szans zresztą
    Na skrzynkach zamiast pakietów by aviza się walały
    Te pakiety to będą prawie jak druki bezadresowe.
    Pewnie adresy nadrukowane będą ale z racji ilości będzie to się walać po klatkach jak
    gazetki Lidla czy innego Kauflanda

    Mocy "karty do głosowania" to nabiorą w momencie jak swoimi czy jakimiś innymi danymi
    wypełnisz i wrzucisz do urny pocztowej.
    Znając pomysłowość rodaków to w tych kopertach różne ciekawe wypełnienia do komisji
    dotrą.
    Współczuję tym co to będą otwierać;)

  • 39. Data: 2020-04-10 11:00:54
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-04-10 o 10:20, Olin pisze:

    > Polecony odpada, bo listonosz rutynowo nie zastaje adresata w domu.

    Ciekawszym jest fakt że np ja jestem zameldowany w PL, a mieszkam w UK.
    Poczta dostarczy do skrzynki mój pakiet. Wg Ustawy nikt inny nie może
    otworzyc pakietu - grozi czymś tam. Co zrobić z takim pakietem?
    Powiedzialem rodzicom by wrzucili do skrzynki "wyborczej" z napisem że
    nie przebywam pod tym adresem. Czy jakiemus nawiedzonemu PiS-owcowi nie
    przyjdzie do głowy by straszyć rodziców zesłaniem na Syberię?

    --
    Runt

    All's well that ends well.

  • 40. Data: 2020-04-10 11:26:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 10 Apr 2020 11:00:54 +0200, Runt napisał(a):

    > Czy jakiemus nawiedzonemu PiS-owcowi nie
    > przyjdzie do głowy by straszyć rodziców zesłaniem na Syberię?

    Syberia jest (na razie) za granicą, ale wiele słyszałem o Międzymorzu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl