  • 231. Data: 2020-05-11 18:04:30
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.05.2020 o 12:12, Olin pisze:

    > Czyli nie tylko Birgfellner, źle wyszedł na geszeftach z oszustami.

    Poprawka. Jeden organ twierdzi, że to drugi organ kazał wydrukować. Czli
    każdy z organów (męskich jakby nie patrzeć) zaprzecza;)

    W sumie sasin dobrze wykombinował - niby non uzgadniał jak, ale drukować
    kazał pinokio. Z tym, że pinokio kazał PWPW, a drukował chyba kto inny.

    I teraz wyjdzie na to, że sasin mówi - to nie ja to morawiecki - jest
    zarządzenie!

    Morawiecki - to sasin! Ja kazałem te z PWPW a nie te! Te kazał sasin!

    --
    Shrek

  • 232. Data: 2020-05-11 21:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > jest zarządzenie!
    >
    > Morawiecki - to sasin! Ja kazałem te z PWPW a nie te! Te kazał

    To w sumie smieszne troche.
    30mln kart wydrukowanych niepotrzebnie i nie ma poszkodowanego chociaz
    nikt nie zapłacił?

    Nie ma zmiłuj - predzej czy pozniej i tak zapłacimy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 233. Data: 2020-05-11 22:11:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.05.2020 o 21:59, Budzik pisze:

    > To w sumie smieszne troche.

    Raczej mało.

    > 30mln kart wydrukowanych niepotrzebnie i nie ma poszkodowanego chociaz
    > nikt nie zapłacił?
    >
    > Nie ma zmiłuj - predzej czy pozniej i tak zapłacimy.

    Prędzej kilka firm upadnie. Jak się zgłoszą po kasę, to się okaże że bez
    umowy robili i naślą na nich kontrolę.

    --
    Shrek

  • 234. Data: 2020-05-12 06:46:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-05-11, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Raczej mało.

    > Prędzej kilka firm upadnie. Jak się zgłoszą po kasę, to się okaże że bez
    > umowy robili i naślą na nich kontrolę.

    (jeśli Olin jeszcze nie wkleił)
    Nie wiem ile z tego widać bez prenumeraty, ale całe zamieszanie jest
    ładnie tu opisane:
    https://wyborcza.pl/7,75398,25936476,prawdziwi-detek
    tywi-poslowie-po-na-tropie-wyborczego-przekretu.html

    "Posłowie naciskają, żeby PWPW dała umowę na druk 30 milionów pakietów
    wyborczych. Niczego nie dostają, a prezes przyznaje, że nie ma umowy.
    Ale będzie, gdy Sejm przegłosuje ustawę o powszechnym głosowaniu
    korespondencyjnym."

    --
    Marcin

  • 235. Data: 2020-05-12 06:59:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Raczej mało.

    > Prędzej kilka firm upadnie. Jak się zgłoszą po kasę, to się okaże że
    > bez umowy robili i naślą na nich kontrolę.

    Jeżeli te firmy by sie zgłosiły to by powiedziały kto zlecił.
    A za chwile bedzie kolejne drukowanie.
    Da sie im kolejne zlecenie, zapłaci x 2 i wszyscy beda zadowoleni.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 236. Data: 2020-05-12 07:15:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > wyborczych. Niczego nie dostają, a prezes przyznaje, że nie ma umowy.
    > Ale będzie, gdy Sejm przegłosuje ustawę o powszechnym głosowaniu

    Ciekawe czy PWPW podpisała umowę z podwykonawcami, czy też robili na
    gębę. Prawdę mówiąc jeśli tak, to mam mieszane uczucia. Z jednej strony
    należy się kasa za usługę, z drugiej wiedzieli z kim się umawiali i jak
    wątłe są tego podstawy.

    --
    Shrek

  • 237. Data: 2020-05-12 11:34:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 May 2020 07:15:16 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ciekawe czy PWPW podpisała umowę z podwykonawcami, czy też robili na
    > gębę.

    No właśnie, jak piszą dziennikarze na samym początku: "Cały schemat decyzji
    najważniejszych urzędników w państwie wygląda jak w mafii, gdzie wszyscy
    mają świadomość, że uczestniczą w przestępstwie, dlatego nie zostawiają
    żadnych śladów na piśmie, wszystko jest na gębę"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 238. Data: 2020-05-12 11:50:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >mają świadomość, że uczestniczą w przestępstwie, dlatego nie
    >zostawiają
    >żadnych śladów na piśmie, wszystko jest na gębę"

    No ba, pakiety mialy byc zabezpieczone zgodnie z rozporzadzeniem,
    rozporzadzenie nie moze byc wydane bez ustawy ...

    A te pakiety juz spakowane ?
    Bo jesli teraz trzeba bedzie rwac i wymieniac karty ...

    J.

  • 239. Data: 2020-05-12 12:59:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No ba, pakiety mialy byc zabezpieczone zgodnie z rozporzadzeniem,
    > rozporzadzenie nie moze byc wydane bez ustawy ...
    >
    > A te pakiety juz spakowane ?
    > Bo jesli teraz trzeba bedzie rwac i wymieniac karty ...

    Wystarczy ze zgłosi sie 1 dodatkowy kandydat...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 240. Data: 2020-05-12 13:11:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Wystarczy ze zgłosi sie 1 dodatkowy kandydat...

    To mu sie da dwa dni na zebranie 100 tys podpisow, bo wlasnie o tym
    dyskutuja :-)

    Gorzej, jak jakis ustapi ...

    J.