  • 221. Data: 2020-05-08 15:45:49
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tusk maTole!!

    -----

  • 222. Data: 2020-05-08 15:51:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zgadzam się z Wami, że przez najbliższych 20 lat nie powinno się drukować
    jakichkolwiek kart tzw. "wyborczych".
    Przecież to farsa, znów jakiś Tusk, Napierniczak czy Schetino wyjebie z list
    konkurencję i będą musieli kupować swoje kanapy, na co
    ten cyrk.
    Mnie z tym jak jest dobrze, a za 20 lat top mi już może być wszystko jedno.
    Pomijając, że na dźwięk słowa "wyborcza" chce mi się rzygać, najlepiej na
    bartomatołka czy innego kwaśnego bezmagistra.

  • 223. Data: 2020-05-08 16:59:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Właśnie okazało się, że karty >wydrukowały się same:

    Ciekawe kto zapłaci tej firmie co karty drukowała

  • 224. Data: 2020-05-08 17:01:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.05.2020 o 14:56, Zbynek Ltd. pisze:

    > Może jakiś bezdomny wysupłał ostatni grosz i zapłacił za wydruk kart?

    A zapłacił?

    --
    Shrek

  • 225. Data: 2020-05-08 17:11:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > A zapłacił?

    No nie wiem. Skoro nie ma tych co zapłacili?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 226. Data: 2020-05-08 18:45:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.05.2020 o 17:11, Zbynek Ltd. pisze:

    > No nie wiem. Skoro nie ma tych co zapłacili?

    Bo ja obstawiam, że okaże się że po prostu nie zapłacą. Okaże się, że
    zleciła jakaś osoba która nie miała prawa reprezentować podmiotu - czy
    to była poczta polska czy ministerstwo. Tak to jest umawiać się z
    pisiorami...

    --
    Shrek

  • 227. Data: 2020-05-08 19:20:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.05.2020 o 18:45, Shrek pisze:

> [...]
    > zleciła jakaś osoba która nie miała prawa reprezentować podmiotu - czy
    > to była poczta polska czy ministerstwo. Tak to jest umawiać się z

    No i masz:

    "Skarb Państwa na razie nie wydał nic w tej sprawie. W tej chwili trwają
    negocjacje pomiędzy PWPW i pocztą, a właściwymi ministerstwami dotyczące
    zawarcia umów zgodnie z dyspozycją, jaką wydał premier Mateusz
    Morawiecki w swoich decyzjach, ale te umowy jeszcze nie zostały zawarte"
    - powiedział wicepremier Jacek Sasin na antenie RMF FM."

    I skończy się tak, że żadnej umowy nie było ktoś wydrukował bez żadnego
    trybu i chuj w zasadzie we kto kazał. Przy czym nazwisko chuja jest w
    sumie znane.

    --
    Shrek

  • 228. Data: 2020-05-08 20:04:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Teraz podaj jeszcze nazwiska ch_jów, co kupowali amunicję, a wojny złośliwie nie
    było.
    Lub szczepionki.

    -----

  • 229. Data: 2020-05-08 20:47:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.05.2020 o 20:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > Teraz podaj jeszcze nazwiska ch_jów, co kupowali amunicję, a wojny
    > złośliwie nie było.

    A to sasin na wojnę się szykował? Z kim?

    > Lub szczepionki.

    Z tego co pamiętam było na odwrót - pretensję niektórzy (moon) mieli, że
    nie kupiła.

    --
    Shrek

  • 230. Data: 2020-05-11 12:12:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 May 2020 19:20:00 +0200, Shrek napisał(a):

    > I skończy się tak, że żadnej umowy nie było ktoś wydrukował bez żadnego
    > trybu i chuj w zasadzie we kto kazał. Przy czym nazwisko chuja jest w
    > sumie znane.

    Czyli nie tylko Birgfellner, źle wyszedł na geszeftach z oszustami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl