  • 11. Data: 2020-04-08 10:17:02
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Apr 2020 16:42:56 +0200, Shrek napisał(a):

    > Bez kurwa jaj. U mnie na 40 000tys przypadają dwie poczty i pewnie ze 20
    > okręgowych komisji wyborczych. To jest kurwa nie tylko zamach stanu ale
    > po prostu jebany terroryzm biologiczny.

    Zamiast w kolejce do lokalu wyborczego będziesz stał w kolejce do skrzynki,
    czyli wszystko prawie i sprawiedliwie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2020-04-08 10:55:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Warto wsłuchać się w głos autorytetów prawniczych na temat głosowania
    korespondencyjnego:

    "Problem głosowania korespondencyjnego jest bardzo istotnym problemem
    konstytucyjności. Projekt jest bardzo niebezpieczny i narusza podstawowe
    standardy i wartości dotyczące wyborów, a przede wszystkim zasadę
    konstytucyjności oraz tajności wyborów tworząc możliwość sfałszowania
    wyborów. Za powszechność wyborów nie można zapłacić innymi zasadami.

    Głosowanie korespondencyjne poprzedzone jest dostarczeniem pakietu
    wyborczego, co stworzy groźbę handlu tymi głosami. - To może dotyczyć
    kilku, nawet kilkunastu procent głosów, co już może mieć wpływ na
    ostateczny kształt głosowania.

    - Głosowanie korespondencyjne naruszy głosowaniu uroczysty charakter. To
    jest święto demokracji, a ten tryb sprowadzi głosowanie do banału
    przesłania PIT-u drogą pocztową. Głosowanie zostanie wydłużone i da czas na
    manipulację wynikami. Z tych powodów uważam, że propozycje PO są sprzeczne
    z Konstytucją, naruszają podstawowe zasady głosowania, a argument
    powszechności nie jest najważniejszy, a możliwość manipulowania jest
    znacznie większa"

    Taka była opinia Krystyny Pawłowicz na temat projektu PO z 2013 roku:
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wybory-prezydenckie-
    2020-krystyna-pawlowicz-o-glosowaniu-korespondencyjn
    ym-w-2013-r/pp1nwfx

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2020-04-08 11:20:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W 2013 nie było pandemii, esbeku.

    -----

  • 14. Data: 2020-04-08 11:50:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Apr 2020 11:20:08 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > esbeku.

    "A wy wiedzcie durne trolle,
    że ogólnie was nie cenię,
    nie będziemy kolegami,
    Adrian z wami"

    https://www.youtube.com/watch?v=TzXM8YWc-yI&feature=
    youtu.be

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2020-04-08 12:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > W 2013 nie było pandemii, esbeku.

    Czyli dlatego ze dzis jest pandemia to juz nie przejmujemy sie
    fałszerstwami o których pisała Krysia?
    Robimy wybory byle zrobić i juz?
    Przeczytaj dokładnie co kolezanka pisała...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 16. Data: 2020-04-08 13:30:01
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-04-08 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Czyli dlatego ze dzis jest pandemia to juz nie przejmujemy sie
    > fałszerstwami o których pisała Krysia?
    > Robimy wybory byle zrobić i juz?
    > Przeczytaj dokładnie co kolezanka pisała...

    http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/wypowiedz.xsp?posie
    dzenie=52&dzien=1&wyp=100&view=3

    --
    Runt

    All's well that ends well.

  • 17. Data: 2020-04-08 14:34:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    >Czyli dlatego ze dzis jest pandemia to juz nie przejmujemy sie
    >fałszerstwami o których pisała Krysia?

    wtedy nie bylo potrzeby zmieniac, a dzis zycie wazniejsze niz drobne
    falszerstwa :-)

    >Robimy wybory byle zrobić i juz?

    Trzeba zdazyc w konstytucyjnym terminie, poki Duda ma poparcie :)

    J.

  • 18. Data: 2020-04-08 15:15:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Apr 2020 14:34:58 +0200, J.F. napisał(a):

    > Trzeba zdazyc w konstytucyjnym terminie, poki Duda ma poparcie :)

    W sumie można zrobić wybory już w Wielkanoc, bo nie wiadomo, kiedy
    cierpliwość suwerena się skończy.

  • 19. Data: 2020-04-08 17:04:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.04.2020 o 10:17, Olin pisze:

    > Zamiast w kolejce do lokalu wyborczego będziesz stał w kolejce do skrzynki,
    > czyli wszystko prawie i sprawiedliwie.

    Tylko spędy będą 10 razy liczniejsze.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2020-04-08 17:32:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 kwietnia 2020 19:59:13 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Jak wrzucam taką kartkę do urny, nie ma tam mojego numeru pesel.

    A nie maja?
    Przecie tożsamość przy wejściu przed wydaniem karty do głosowania weryfikują
    Ale czy pesel maja to nie pamiętam. W sumie to bez znaczenia bo i bez pesel wiedza
    kto glosował.

    > Kiedy ktoś otworzy kopertę w maju, moje dane tam będą:(

    W pierwszej tak- jeśli podasz. W tej drugiej z karta do głosowania nie.

    Ale tak mnie teraz naszło:
    pesel obecnego Prezydenta pewnie gdzieś zdobyć można, pesel Jarosława zapewne też
    Pakiety do głosowania listonosze po skrzynkach będą upychać wiec się będą walać po
    klatkach jak gazetki z marketów
    Żaden problem pozyskać kilka szt
    I teraz:
    -Zły człowiek pozyskuje takie pakiety, wypełnia je danymi osobowymi
    Prezydenta/Jarosława
    -Ten zły człowiek wrzuca ten wypełniony pakiet do urny pocztowej
    -Listonosz razem z innymi pakietami dostarcza to do komisji wyborczej
    -Komisja wyborcza otwiera pakiet, są tam wszystkie wymagane dane Prezydenta/Jarosława
    wiec głos ważny
    -TVP robi filmik- głosowanie korespondencyjne działa Pprezydent/Jarosław głos oddali
    -koperty z głosami Prezydenta/Jarosława trafiają do urny wyborczej
    -za godzinę listonosz przynosi kolejną porcje pakietów a tak kolejne koperta-
    faktyczne, niesfałszowane pakiety Prezydenta/Jarosława
    -komisja sprawdza listę- koperty z głosami tych osób już są w urnie więc co teraz?
    Bo "jedna osoba -jeden głos"