  • 1. Data: 2004-10-04 17:31:07
    Temat: gł.księgowy
    Od: "Żarek" <z...@i...pl>

    Mam pytanie czy w stosunku do stanowiska p.o. głównego księgowego po
    31.12.2004 poza wykształceniem bezwzględnie wymagany jest staż pracy w
    księgowości.

  • 2. Data: 2004-10-04 17:55:13
    Temat: Re: gł.księgowy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mam pytanie czy w stosunku do stanowiska p.o. głównego księgowego po
    > 31.12.2004 poza wykształceniem bezwzględnie wymagany jest staż pracy w
    > księgowości.

    z tego co ja sie orientuje trzeba zdac specjalny egzamin a nie miec
    wyksztalcenie,
    wszystko masz opisane w ustawie o rachunkowosci.

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z

  • 3. Data: 2004-10-05 00:10:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Oct 2004, Przemek R. wrote:

> [...]
    >+ wyksztalcenie,
    >+ wszystko masz opisane w ustawie o rachunkowosci.

    Hm... a na .podatki panowało zdanie przeciwne: p.o. G.K. to
    PRACOWNIK, prawda ? Była jakaś nowelizacja ostatnio ??

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-10-05 07:14:13
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > z tego co ja sie orientuje trzeba zdac specjalny egzamin a nie miec
    > wyksztalcenie,
    > wszystko masz opisane w ustawie o rachunkowosci.

    Jezeli praca na etat to glownym ksiegowym mozna sobie zrobic hydraulika, a
    dyrektorem finansowym ogrodnika - oboje po podstawowce, bo zdaje sie taki
    jest obowiazek szkolny w tym kraju. Ustawa o rachunkowosci okresla
    odpowiedzialnosc osob prowadzacych ksiegi rachunkowe i kierownika jednostki.

    Inaczej wyglada to przy uslugowym prowadzeniu ksiag rachunkowych - to
    reguluja odpowiednie przepisy i wymagania sa precyzyjnie okreslone.

    Pozdrawiam
    LG