  • 21. Data: 2008-04-11 12:44:43
    Temat: Re: gielda - przerabianie kart, konsol itp?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Nie myl pojec: "nie zezwala" jest czyms innym niz "nie udostepnia".
    > Mnie producent samochodu nie udostepnil haka, musialem sam montowac.
    > Czy naruszylem jego prawa autorskie i pokrewne? ;)

    Według tego anonimowego debila - owszem.

    Powinieneś był pojechać do producenta, poprosić o zezwolenie i mu za to
    zapłacić.

    Ba! Jak producent zaleca ci olej jednego producenta, a ty lejesz
    identyczny (albo lepszy) konkurencji, to już (wg. tego imbecyla)
    okradasz tego nieszczęsnego producenta.

  • 22. Data: 2008-04-11 12:45:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Friedrich pisze:

    > postaci pudełkowej. Wg producenta takie działanie jest nielegalne. Czyli
    > prymat myślenia księgowego nad zdrowym rozsądkiem. Z drugiej strony
    > uruchamiasz LEGALNY program na LEGALNYM sprzęcie ze zmodyfikowanym
    > biosem. Co na to polskie prawo?

    Wysyła złodziejskich naciągaczy z Sony na drzewo.

  • 23. Data: 2008-04-11 13:14:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Wczytanie? Raczej złamanie skutecznego zabezpieczenia technicznego.

    Popatrzmy: mam notebooka z preinstalowanym windows. Wrzucam DVD z innego
    regionu - pluje się.

    Wywalam mikrosyfowe badziewie w cholerę i instaluję linuxa. Wrzucam DVD
    z innego regionu - działa. Ba! Nawet reklamy mogę przeskoczyć.

    Wg. twojego rozumowania złamałem właśnie "skuteczne zabezpieczenie
    techniczne" przed odtwarzaniem ;->

  • 24. Data: 2008-04-11 16:37:03
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

> [...]
    > DVD z innego regionu - działa. Ba! Nawet reklamy mogę przeskoczyć.
    >
    > Wg. twojego rozumowania złamałem właśnie "skuteczne zabezpieczenie

    Art. 118 traktuje o urządzeniach, nie o programach komputerowych.

  • 25. Data: 2008-04-11 18:03:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Art. 118 traktuje o urządzeniach, nie o programach komputerowych.

    No i tamci fachowcy (z tego co rozumiem) zmieniają oprogramowanie w tych
    całych konsolach.

  • 26. Data: 2008-04-11 18:21:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ftjin2$9m6$1@nemesis.news.neostrada.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Oglądanie darmowe płatnej telewizji jest przestępstwem.
    Jasne. Pójdę do kumpla który nielegalnie dekoduje odpowiednim softem albo
    sprzętowo np. C+ i zostanę za to skazany.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2008-04-12 21:24:42
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > No i tamci fachowcy (z tego co rozumiem) zmieniają oprogramowanie w tych
    > całych konsolach.

    Nie, instaluja modchipa. To jest nielegalne.

  • 28. Data: 2008-04-12 21:24:43
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Jacek_P <Z...@c...edu.pl> napisali:

    > Nie myl pojec: "nie zezwala" jest czyms innym niz "nie udostepnia".
    > Mnie producent samochodu nie udostepnil haka, musialem sam montowac.
    > Czy naruszylem jego prawa autorskie i pokrewne? ;)

    Jesli ten hak sluzy do obchodzenia zabezpieczen, to tak.

  • 29. Data: 2008-04-12 21:24:43
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > noto ten paragraf nie dotyczy sprawy, pisza wyraznie _skutecznych_ a te jak
    > jasno widac sa nieskuteczne ;)

    Sa skuteczne. Jesli by nie byly, to nie byloby potrzeby przerabiania
    sprzetu.

  • 30. Data: 2008-04-12 22:29:30
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrng029rc.5km.j.krzyzanowski@mech.pkpik.pl...

    > Nie, instaluja modchipa. To jest nielegalne.

    No kurde fajne prawo - nie można poprawiać własnego sprzętu elektronicznego.
    Jeszcze trochę i będzie zabronione wymienianie szyb w drzwiach z czerwonych
    na zielone...
    Pozdro Przemek