  • 41. Data: 2010-07-25 06:21:39
    Temat: Re: gdzie zgłosić oszusta
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > A to już nie mój problem, że niewiele zrozumiałeś.

    Mam takie samo zdanie o Tobie.

    > Zresztą nie muszę tutaj podawać wszystkich szczegółów, nie ma takiej
    > potrzeby.

    > To jak się rozwiązuje taki problem?

    Tam gdzie powinieneś się udać w sprawie niezapłaconej faktury - do
    sądu cywilnego. Zarówno jeśli chcesz spróbować odzyskać pieniądze, jak i
    gdy chcesz wyrzucić lokatora z domu.

    > Bo po prostu nie wiem, gdzie się takie sprawy zgłasza najskuteczniej.
    > Nie miałem nigdy do czynienia z tego typu problemami.
    > Stąd mój pierwszy post, jakbyś w końcu zechciał zauważyć.

    > A gdzie mam złożyć reklamację na lokatora cwaniaka?

    Nigdzie, bo taką sprawę inaczej się rozwiązuje.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2010-07-26 07:34:13
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał

    > ... jak dadza po ryju to wolam kolegow ;)

    To wiele wyjaśnia.

    K.

  • 43. Data: 2010-07-26 09:12:20
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał
    > To wiele wyjaśnia.

    Jeszcze sie nie nauczyles, ze w tym kraju musisz radzic sobie sam? Ty jestes
    "tylko" przedsiebiorca, podejmujesz ryzyko, w tym przypadku prawdopodobnie
    zle oceniles kontrachenta i wtopiles - tylko i wylacznie Twoj blad.
    To, ze dluznik zniknal i zmienil telefony wcale nie oznacza, ze dzialal z
    premedytacja. Mogli mu wymowic mieszkanie i wylaczyc telefony bo nie placil.
    Moze trudno go znalezc bo jest w klinice i leczy sie na depresje...

    Dla Ciebie lepiej, zeby wlasnie tak bylo... Jesli zna metody to nawet jesli
    go znajdziesz, gowno mu zrobisz i jeszcze bedzie sie smial bezczelnie w
    twarz... Na takich tylko rozwiazania silowe ale wnioskuje, ze te sa Tobie
    obce...

    --
    Picasso

  • 44. Data: 2010-07-26 09:21:17
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał

    > Jeszcze sie nie nauczyles, ze w tym kraju musisz radzic sobie sam?

    Owszem, nauczyłem się, ale korzystam z tego tylko w ostateczności, gdy
    wyczerpią się legalne sposoby rozwiązania problemu.

> [...]
    > premedytacja. Mogli mu wymowic mieszkanie i wylaczyc telefony bo nie
    > placil. Moze trudno go znalezc bo jest w klinice i leczy sie na

    I co w związku z tym?
    Gdy komuś zniknie z domu nastoletnia córka, to też ma wynająć prywatnego
    detektywa, bo to jego prywatna sprawa i widocznie popełnił błąd źle
    wychowując dziecko? Przecież mogła po prostu uciec z domu, niekoniecznie
    ktoś ją zarąbał w lesie.

    > Dla Ciebie lepiej, zeby wlasnie tak bylo... Jesli zna metody to nawet
    > jesli go znajdziesz, gowno mu zrobisz i jeszcze bedzie sie smial
    > bezczelnie w twarz...

    A skąd Twoja pewność, że gówno mu zrobię?
    Bazujesz tylko na tym, co tutaj napisałem, a ja nie podawałem wszystkich
    szczegółów.
    A przede wszystkim chodziło mi nie o rozstrząsanie problemu czy ten facet
    jest oszustem czy nie, tylko gdzie najskuteczniej zgłosić problem, gdy ma
    się spore podejrzenia (a może i dowody), na to, że faktycznie nim jest.

    > Na takich tylko rozwiazania silowe ale wnioskuje, ze te sa Tobie obce...

    Tak, najpierw wolę wyczerpać zasób legalnych rozwiązań.

    Pozdrawiam
    K.