  • 11. Data: 2006-01-10 08:32:49
    Temat: Re: gdzie studiować?
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "lorunia" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dpulaa$s2t$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Cóż patrząc na wyniki egzaminów na aplikację to najlepiej na UWr.

    Zależy którą aplikację :)

  • 12. Data: 2006-01-10 13:38:58
    Od: Pav <n...@z...pl>

    PAVEL napisał(a):
    > Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    > wiadomości news:dpuflj$agc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie staram się udowadniać na siłę jakości kształcenia na WPiA UMCS, ale z
    > rozmów i praktyki uważam że poziom nauczania, kadry i prowadzenia zajęć
    > należy do ścisłej czołówki, przy czym zastrzeżenia mam co do ilości
    > studentów, jest ich zdecydowanie za dużo.

    pominąłeś istotną część mojego posta;P

  • 13. Data: 2006-01-10 14:09:24
    Od: "ela " <n...@W...gazeta.pl>

    dziękuję za tyle odpowiedzi...choć teraz to już mam zamęt w głowie ;) hm, co
    do UMCS...trochę daleko mam (ponad 700 km) i nikogo w pobliżu, troche chyba
    bym się bała iść aż tak daleko :/ A co myślicie o Uniwersytecie Szczecińskim?

  • 14. Data: 2006-01-10 15:33:24
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "ela " <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chyba
    > bym się bała iść aż tak daleko :/ A co myślicie o Uniwersytecie

    Zgadza się, moim zdaniem decydującym czynnikiem jest koszt mieszkania w
    mieście studiowania i dojazdów, chyba że mieszkasz w mieście akademickim,
    wtedy nie ma problemu z wyborem, bo co do poziomu czołówki to nie ma tu
    zasadniczych odstępstw między uczelniami. Natomiast co do Szczecina to
    szczerze mówiąc nie da się wiele powiedzieć, co mówi samo za siebie, ale
    może ktoś ma jakieś miłe wspomnienia :)

  • 15. Data: 2006-01-10 19:49:03
    Od: "ela " <n...@W...gazeta.pl>

    no niestety, mieszkam w małym mieście (koło Gorzowa Wlkp)...najbliżej
    miałabym do Poznania (100 km), ale ta matematyka... :(

  • 16. Data: 2006-01-23 12:44:26
    Od: "ela " <n...@W...gazeta.pl>

    Hm, może jeszcze jedno pytanie: jak myślicie jaką specjalizację najlepiej
    wybrać? prawo handlowe? a może prawo cywilne? sędzią czy prokuratorem zostać
    bym raczej nie chciała, więc prawo karne nie bardzo by mnie interesowało ;)