  • 1. Data: 2011-04-26 15:59:05
    Temat: gazownictwo nie chce rozłożyć na raty wysokiego rachunku
    Od: "anna" <a...@o...pl>

    Witam, pomocy
    Byłam w zakł.gazowniczym z prośbą o rozłożenie zadłużenia na raty /4500,00 zł/to
    okazało się ,że mam zapłacić do końca maja ,a jak nie to odetną gaz.
    Jak to jest ,że klient który płaci takie rachunki i dobrowolnie idzie z prośbą o
    raty ci panowie tak nas załatwiają .
    Czy mogą tak nas traktować??????????

  • 2. Data: 2011-04-26 16:10:16
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    anna pisze:
> [...]
    > Jak to jest ,że klient który płaci takie rachunki i dobrowolnie idzie z prośbą o

    jakby tam były przed przecinkiem dwa zera więcej, to rozmowa by
    wyglądała inaczej. A tak wygląda tak, jak wygląda. Nie jesteś dla nich
    partnerem. Obowiązku prywatna firma, od której coś tam kupiłaś, nie ma
    żadnego. Tylko dobra wola panienki z okienka.

    andy_nek

  • 3. Data: 2011-04-26 16:30:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "anna" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Jak to jest ,że klient który płaci takie rachunki i dobrowolnie idzie z prośbą

    Trzeba było wcześniej płacić w terminie, a nie teraz się obudzić.

    > Czy mogą tak nas traktować??????????

    Mogą. Jak chcesz raty to idź do banku.

  • 4. Data: 2011-04-26 17:41:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-26 18:30, qwerty pisze:
    > Użytkownik "anna" napisał w wiadomości grup
    >
    > Trzeba było wcześniej płacić w terminie, a nie teraz się obudzić.

    > Mogą. Jak chcesz raty to idź do banku.

    Albo kup sobie butlę gazową do domu.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-04-26 18:56:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Albo kup sobie butlę gazową do domu.

    Czemu mam kupić butle gazową?

  • 6. Data: 2011-04-26 19:02:07
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Czemu mam kupić butle gazową?

    Bo jej nie odetną...

    Feromon

  • 7. Data: 2011-04-26 20:48:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-26 17:59, anna pisze:
> [...]
    > Jak to jest ,że klient który płaci takie rachunki i dobrowolnie idzie z prośbą o

    No widzisz, Polak dla Polaka wilkiem, a nawet hieną.
    Idź do banku i lepiej weź pożyczkę, nie ma co sobie szarpać nerw z tymi
    chamami.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-04-26 20:50:07
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-26 18:10, Andrzej Kłos pisze:

> [...]
    > partnerem. Obowiązku prywatna firma, od której coś tam kupiłaś, nie ma
    > żadnego. Tylko dobra wola panienki z okienka.

    No jeszcze chyba nie prywatna firma. W Warszawie gazownia nazywa się
    Gazownia Warszawska.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-04-26 20:51:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-26 19:41, Liwiusz pisze:

    > Albo kup sobie butlę gazową do domu.

    A jak ona mieszka w bloku? Ma wysadzić wieżowiec w powietrze? ;-)

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-04-26 20:53:42
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-26 21:02, Feromon pisze:

    > Użytkownik "qwerty"<q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Bo jej nie odetną...

    I ta butla z gazem wyniesie taniej. Krwiopijcom wysokie opłaty, koszty
    ich obsługi przepadną.

    --
    animka