  • 1. Data: 2004-07-04 16:44:29
    Temat: gabinet stomatologiczny - wymogi?
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

    Witam,

    Od dluzszego czasu poszukuje informacji na internecie na temat prowadzenia
    gabinetu stomatologicznego, niestety nic konkretnego nie moge znalesc.
    Moze ktos cos podpowie? bede wdzieczny! :)

    Mikolaj

  • 2. Data: 2004-07-04 17:14:35
    Temat: Re: gabinet stomatologiczny - wymogi?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User " Mikolaj" <m...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cc9c5d$92v$1@inews.gazeta.pl

    > Od dluzszego czasu

    Hehe, od jak "dłuższego".? Ja znalazłem przepisy
    dotyczące lokalizacji i wyposażenia gabinetu w
    minutę po Twoim poscie.
    Korzystaj z "Googli"

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Bądź uroczy dla swoich wrogów - nic ich bardziej nie złości."

  • 3. Data: 2004-07-04 18:44:36
    Od: "weronika" <a...@a...pl>

    z googli, albo zasięgnij jezyka w najbliższej Izbie Lekarskiej;)
    weronika

  • 4. Data: 2004-07-04 21:00:33
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

    > Hehe, od jak "dłuższego".? Ja znalazłem przepisy
    > dotyczące lokalizacji i wyposażenia gabinetu w
    > minutę po Twoim poscie.

    i znowu Ty i znowu to samo. To o wyposazeniu to ja sobie sam znalazlem,
    chodzi o ... a zreszta i znowu nic nie wniesiesz do sprawy

    Bye

    M.

  • 5. Data: 2004-07-05 05:23:28
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User " Mikolaj" <m...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cc9r5h$asb$1@inews.gazeta.pl

    > i znowu Ty i znowu to samo. To o wyposazeniu to ja sobie sam znalazlem,
    > chodzi o ... a zreszta i znowu nic nie wniesiesz do sprawy

    To może byś raczył wyjaśnić co kryje się pod określeniem
    "prowadzenie gabinetu" bo to nie jest grupa *jasnowidz ,
    a Ci co posiadają szklane kule mają właśnie termin ich
    przeglądu technicznego.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Nie ma programów całkowicie idiotoodpornych."