  • 11. Data: 2007-11-06 09:25:07
    Temat: Re: fundusz socjalny a malzenstwo
    Od: kober <j...@g...com>

    On 6 Lis, 01:09, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:
    > On Mon, 05 Nov 2007 07:54:29 -0800, kober <j...@g...com>
    > wrote:
    > sam uzyles formy "zalegalizowany zwiazek"...
    > wiec dlaczego uwazasz, ze niezalegalizowany zwiazek powinien miec
    > dokladnie te same przywileje co zalegalizowany?

    rownie dobrze mozna by zadac pytanie: dlaczego pracodawce ma
    interesowac w jakim zwiazku jest dany pracownik?

  • 12. Data: 2007-11-06 09:32:38
    Od: kober <j...@g...com>

    On 5 Lis, 17:26, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > A pan partner jest? Cho dzieci chyba nie mog mie .

    czy ze swoja konkubina nie mozna miec dzieci? nikt tego nie zabroni :P

    > Podstawowa ró nica to chyba wspólno maj tkowa ?! Wynagrodzenie
    > pracownika z którego jest finansowany ZFS co do zasady wchodzi w sk ad
    > maj tku wspólnego ma onków.

    a co jesli malzonkowie maja podpisana intercyze i ich majatek nie jest
    wspolny?

    > W sumie z jakiego wzgl du mia aby byc ta dyskryminacja ?

    "moje przekonania religijne wykluczaja wchodzenie w zwiazek malzenski.
    dlaczego ten regulamin dyskryminuje mnie i moja rodzine?" :P

    kober